Siedzi nadal 1.8T z tym, że oryginalny sterownik z turbo to generalnie bardzo duża rzeźba żeby to chodziło.. Wsadziłem teraz ze zwykłego 1.8 no i DET 3 mnie nie ominie.
1.8t ma też mapsensor inny oraz czujnik spalania stukowego i sterowanie doładowaniem, ale wiadomo koszty Dlaczego przepustnica i krokowiec nie może być z 1.8t ?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Maj 23, 2016 22:41
Nie może być, bo krokowiec jest nowego typu i jest chyba 4 przewodowy a Miniex ma starego typu na 6 przewodów. A tak przy okazji to sobie teraz strzeliles w kolano bo silnik 1.8T na inny stopień sprężania i inne wtryski a zwykły sterownik tego nie ogarnie już nie mówię o tym że zgupieje jak dostanie nadciśnienie w kolektorze....
[ Dodano: Pon Maj 23, 2016 23:41 ]
A jak Ty chcesz odpalić to na zwykłym sterowniku jak tam masz cewki zapłonowe???? Przecież komputer z "kopulkowca" nie poda Ci iskry na cewki....
On ma silnik na kopułce. Nawet jakby przeszedł na niezależne cewki to można to dość prosto obejść dokładając mały układ oraz czujnik położenia walka rozrządu który da sygnał w jakiej pozycji jest wałek. Wtedy wiesz na którą cewkę przekierować zewnętrznym układem sygnał ładowania cewki.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Maj 24, 2016 18:59
To ja już się całkiem zgubiłem.... jak ma silnik na kopulce to Turbo jest dokladane.... to sprawa jest prosta, nawet nie trzeba zakładać kompa z 1.8 tylko wystarczy z 1.4 żeby silnik odpalił i zamontować ECUMastera. On zmieni charakterystykę wtrysku i już można normalnie jezdzic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum