Jezu ale pałujecie
Nie ma żadnego sensu ładowac tego silnika w ta bude.. Innej V6 niewsadzi bo ma akurat piec z łopla w domu i chcial go zestawić z buda ktora już ma.. Jest to na wskroś bezensowne (z faktu dużej rzeźby) wiec albo olać i wstawić T16 albo olać rovera kupic vectre i tam ten silnik wstawić
Albo sprzedaj silnik z opla i przepij tak bedzie najrosadniej haha
MD zrozum nawet jak oglądałem na discovery przeróbki po hardcorze amerykańców nikt nie tnie podłogi bo to zagraża bezpieczeństwu i klatka nie ma znaczenia, trzeba całą wspawać, albo zrobisz ją od nowa, albo z dawcy, tu dawcy nie ma więc ....... trza zrobić koszt przewyższa 5razy cenę auta a potem wspawanie na płycie pomiarowej żeby 4 śladów nie robił. Chciałbyś lecieć autem z stadniną koni wiedząc że jak ci sie coś przydarzy to słabo żebyś przeżył? Osobiście widziałem jak BMW serii 5 pękło na pół bo jakiś Janusz zrobił sobie M5
[ Dodano: Pią Cze 03, 2016 22:50 ] tomii620si dobrze gada
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
MD Poszukaj na forum bo chyba z dwa tematy sa o KV6 w R200 jeden na pewno jeździł drugi nie pamiętam jak sie skończyło
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ja bym wziął tunel z R75 i go podpasował. Wtedy miejsca na wał jest że hoho. Do tego klata jak pisze MD. Jakby jeszcze pomodzić to może i udałoby się wsadzić V-kę wzdłużnie ( tu pewnie rzeźba ze ścianą grodziową, albo robienie układu chłodzenia z tyłu samochodu bo z przodu już raczej miejsca na to nie będzie) + napęd na Torsenach i mógłby być niezły killer
Co do sztywności i bezpieczeństwa to wiele już jeździ aut po drogach, które fabrycznej podłogi nie mają tylko klata wszystko trzyma, a zapina to że hoho
Dawno mnie tu nie było i widzę że temat żyje
tak dla niewtajemniczonych nie jestem małolatem który obrał sobie jakąś wizję która jest nierealna w wykonaniu. Wiem ile to roboty i ile przeróbek a nie będę kupował kolejnego opla jak pisaliście np. vectry bo tam nie ma frajdy przy takiej robocie. w oplu prawie wszystko jest p&p. Nie chcę też KV6. Moja dwusetka to pamiątka po zmarłej żonie i będzie zrobiona tak jak chciała, no może z małym dodatkiem ode mnie. A z tym że x25xe nie jedzie nie mogę się zgodzić bo omegą z tym silnikiem objeżdżałem trzylitrówki
Sam robiłem ten silnik i znam jego możliwości. Buda 200 dobrze wzmocniona też wytrzyma a to że będzie pod czy nadsterowny zupełnie mnie nie martwi.
Cóż ciężki silnik w lekkiej kaście więc nie można się spodziewać idealnego prowadzenia ale decyzja zapadła i projetk powoli zaczyna ruszać
Ciekawe czy doczekam końca czy kolejny projekt zostanie sprzedany po 60% prac.
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:20 ]
Chyba tylko Markzo kończy projekty i to tak że auto wygląda fabrycznie. R200 już na forum próbowali robić na pierdylion sposobów i widziałem 1 z turbo co wyglądał dobrze drugi na zlocie ale pod maska rzeźby było, a z V6 nie pamiętam żeby którykolwiek skończył
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Chyba tylko Markzo kończy projekty i to tak że auto wygląda fabrycznie.
zapominasz o Gregu, Mańku, Koziku, Slaxie
sknerko napisał/a:
R200 już na forum próbowali robić na pierdylion sposobów i widziałem 1 z turbo co wyglądał dobrze drugi na zlocie ale pod maska rzeźby było, a z V6 nie pamiętam żeby którykolwiek skończył
KV6 żadne nie jeździ, najbliżej był ex ZR Ciufy. No a chyba najfajniejszy swap to 1,8VVC - to co zrobił Kozik. Ladnie ogarnięta zwiecha, hample i motor, który idealnie pasował do całości. Lekkie i żwawe autko
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kozik wstawiał turbo do 200 e 1.8 a to jest normalny swap. Maniek ma uniesioną maske i brak klimy czyli jeszcze do fabrycznego wyglądu potrzeba nieco, Nie śledziłem Grega i Slaxa ale nie przypominam sobie żeby robili V6 w budzie w której go nie było.
Ja piszę o swapach silnika gdzie motor dawcy nigdy nie występował w budzie biorcy. 1.8vvc to jest prawie fabryczna przekładka.
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:40 ]
aaa widziałem kiedyś filmiki w ZR silnik KV6 i jeździł ale kiere miał "niefabrycznie" po prawej
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Kozik wstawiał turbo do 200 e 1.8 a to jest normalny swap. Maniek ma uniesioną maske i brak klimy czyli jeszcze do fabrycznego wyglądu potrzeba nieco, Nie śledziłem Grega i Slaxa ale nie przypominam sobie żeby robili V6 w budzie w której go nie było.
Ja piszę o swapach silnika gdzie motor dawcy nigdy nie występował w budzie biorcy. 1.8vvc to jest prawie fabryczna przekładka.
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:40 ]
aaa widziałem kiedyś filmiki w ZR silnik KV6 i jeździł ale kiere miał "niefabrycznie" po prawej
aaa o to chodzi jeszcze mi się wspomniał Skorpionowy ZR - też 2,0T
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No ja sądze, żeby to się prowadziło "w miarę uczciwie" to po pierwsze bez dobrego gwinta, niskoprofilowych opon conajmniej 225 i grubszych stabów nawet bym nie zaczynał. Pomyśl najpierw o sztywności budy oraz tym co powoduje jej przechył. Możliwe, że nawet tył trzeba będzie dociążyć, bo to jednak nadal belka...
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
od wzmocnienia budy zacznę, zawieszenie też musi być inne co wymusi waga silnika a i odpowiednia felga już czeka a szczerze mówiąc o stabilizacji nie pomyślałem. Założyłem że wzmocniona kasta i rozpórki góra i dół dadzą radę. Co myślicie?
Dawid_pn, A powiedz dlaczego tak mocno upierasz się przy motorowi z opla? U nas swapy to i tak niezła przeprawa , nawet nie tyle chodzi o dostepnośc części co o fakt ze praktycznie kazdy z nas robi coś czego nikt przed nim tutaj nie robił, albo zaczął i nie skończył. Trzeba się domyślac i dużo np. gratów kupuje sie na slepo bo niby niby powinno pasować o a okazuje sie ze jednak nie
Nie znam Ciebie ani Twoich mozliwości Kibicuje mega projektu, ale troszke sie boje że to auto moze nigdy nie jexdzic jak powinno
Jeśli Vka to pakował bym kv6, wspomniałes ze to ma byc zabawa a nie wszystko PnP, uwierz że i tak nawqrwiasz się co nie miara
Co prawda V'ka oplowska jest wąska o ile jest zamontowana w omedze to na długość juz jest to nie zły gabaryt.. Zmierz ten silnik czy w ogole wejdzie w tą bude.. Zeby sie nie okazało ze kielichy czy cos beda przeszkadzac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum