wszystko wrzucę tylko muszą mi przyjść soczewki z all a ja mieszkam w norwegi i wszystko mam z 2 tygodniowym opóźnieniem ale moje lampeczki są już rozebrane i mam do nich nowe odbłyśniki i palniki (4300k ) póki co. Klosze są w fazie szlifowania i przygotowania pod lakier.
i teraz nasuwa się pytanie jaki lakier bezbarwny zastosować bo taki zwyczajny nie wytrzymuje wystarczająco długo z tego co słyszałem od specjalisty ( skurczybyk nie chce mi zdradzić rezeptury )
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Cze 06, 2016 00:02
lepiej nie lakieruj kloszy bezbarwnym. Niby teoretycznie ładniej będą wyglądać i bardziej trwałe, ale jak zaczną się robić mikro odpryski od kamieni itp. światło zacznie się minimalnie załamywać itp. itd. lepiej ładnie przepolerować co 2 lata i nic nie nakładać.
j0zek, zależy od polerki.. Jak spolerujesz duzo to totalnie zerwiesz warstwe ochronna i lampy bardzo szybko matowieją żółtkną ..
Naprawde lepiej zabezpieczyc... Miałem koło 11 samochodów i w każdym robiłem cos z lampami wraz z polerką.. Nie wiem dokladnie jak lampy w 75 ale np. w civicu nie zabepieczyłem lamp a musialem mocno je wypolerowac i szybko sie to na mnie zemściło bo po kilku miesiacach juz zaczely sie odbarwiać i musiałem polerowac znów.. I wtedy juz zabezpieczyłem bo kumpel miał jakiś lakier do lamp w sprayu bo u siebie w e60 po polerowaniu zabezpieczal
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Cze 06, 2016 00:08
W astrze masz jakieś kiepskie lampy.
Tutaj jak zrobisz dobrą polerkę to na 2 lata powinno starczyć. Chyba, że już masz zajechane klosze i polerowane milion razy.
Fabryczna warstwa na tych kloszach jest na tyle "gruba", że w zupełności wystarcza.
fabryczną warstwę musiałem ściągnąć bo już były bardzo brzydkie odbarwienia, lampa już miała za sobą nie pierwszą polerkę. ogólnie parę śladów po kamieniach i z fabrycznej warstwy już nic nie zostało
tomii620si, matowisz reflektor papierami wodnymi, czyścisz, naklejasz homologację, malujesz bezbarwnym i masz fabrykę na bi-xenon.
Swoją drogą... Tak tu wiele osób złapało ból zwieraczy o bi-xenon w xenonie, a jakoś połowa 75 lata na DRLach w lampie bez homologacji na DRL. Co to się stanęło się?
Nie jest prościej założyć drugą soczewkę. Bi ksenon będzie jak fabryczny bo będzie na oryginalnych podzespołach Hella. Żadna rzeźba tylko profesjonalna modyfikacja.
Raz, że taki bixenon to mniej roboty... Masz jak OEM .. to wsadzenie 2x xenon w soczewke daloby gorszy efekt niż bixenon w 1 soczewce + halogen bo halogen doświetla mimo wszystko te miejsce gdzie xenon sie odcina na soczewce - kiedys w mondeo mkIV mi padła żarówka halogenowa akurat jak jechalem na długich (bixenon oem) i było widać różnice.. Nie jest to swiatło zasadnicze ale doświetla..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum