dj_darco, nie, bo to ewidentna rzeźba lampy. A wymieniając całą soczewkę ze zwykłej na bi-xenon z pozoru będziesz mieć fabrykę. Z przekaźnikiem od świateł mijania ładnie podpinasz to pod drogowe i masz błyski i DRL w samym halogenie, a nocą podwójne drogowe.
_________________ Jam jest MD, władca Dinożaurów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 06, 2016 23:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale co tu pracować Dorwij soczewke ze sterowaniem z bixenonu.. tam jest + i -.
2 wsuwki i prowadzisz kable do drogowych i juz masz gotowe
Silniczek to u mnie akurat był magnes ktory po dostaniu prądu pchał cięgno i otwierał przesłone..
Montując soczewke pamietaj ze soczewka swieci swiatłem odbitym wiec przesłona ma byc na dole i ma sie kłaść w dół (masło maślane) aby soczewka swieciła do gory/dalej
Tu masz ten silniczek na zdjęciu od przesłony S4 B6
tomii620si, zawsze jest elektromagnes (chyba), bo silniczki psułyby się i byłyby za wolne. A elektromagnes działa bardzo szybko, stąd klikanie przysłon.
Kable prosto do drogowych? Dwie sprawy - czy elektromagnes może dostać obciążenie z kabli mających żarówki 55W? No i w 75 to bez sensu, co z DRL, które polegają na wysyłaniu krótkich impulsów, czyli cyfrowym ściemnianiu żarówek? Przysłona ma mu terkotać ileś tam razy na sekundę? MUSI być przekaźnik od świateł mijania, by przysłona była nieaktywna bez włączenia krótkich.
MD, raczej wszystkie na elektromagnesie ale tu kolega cos kombinuje
A co do DRL.. Nie każdy na tym jeździ - choc przy xenonie jest to zalecane to fakt.. I wtedy sie raczej otworzą.. U mnie przy podłaczeniu pod kable od drogowych normalnei przeslony dzialaly i nic sie nie działo.. mysle ze przy DRL byłoby to samo.. Raczej nie potrzebuja one dużego napiecia i przy właczeniu DRL od razu by sie otwieraly przeslony a po przełaczeniu na mijania opadały... I tu fakt.. Przydałby sie jakis opornik czy cos aby przy napieciu niższym niz .... przeslony sie nie podnosiły
Jeśli chodzi o soczewki pasują z Mercedesa w211 i nie trzeba niczego wycinać bo jest to tak sprytnie zrobione że tylko wymieniamy przesłony i cześć. Co do DRL trzeba założyć przekaźniki wtedy przesłona nie będzie włączona jeśli nie będzie prądu na ksenonie
dj_darco, o tym mówię. Poza tym przy mruganiu długimi na innych dziennych, przesłony i tak klikałyby mimo wyłączonego xenonu. Czyli bez sensu. A tak prosty przekaźnik i przysłona działa jak fabrycznie.
ercedesa w211 i nie trzeba niczego wycinać bo jest to tak sprytnie zrobione że tylko wymieniamy przesłony i cześć.
Żebym Cie dobrze zrozumiał - czyli soczewki z odbłyśnika zostają stare, do nich tylko przekradamy przesłonę z elektromagnesem z w211 ? Dobrze Cie zrozumiałem?
możesz zmienić tylko przesłony ale odbłyśniki i soczewki są takie same więc najprościej wymienić cały pakiet
http://allegro.pl/soczewk...6247428799.html
ostatnia para z pierwszego zdjęcia pasuje
A jak wygląda mruganie długimi przy bixenonie kiedy mijania sa wyłączone? Palnik ma swój czas na osiągniecie pełnej jasności i jak to wygląda w praktyce? Takie mruganie jest widoczne czy raczej lipa?
dawidd, jeżeli obok masz halogen i podepniesz przez przekaźnik halogen do przysłony, to do mrugania xenon nawet nie wstaje. W nowych autach, gdzie jest tylko jedna soczewka bi-xenon, podczas jazdy na dziennych mrugasz xenonem, ale wtedy wychodzą dziwne barwy. Palnik potrzebuje kilku sekund na nagrzanie się i ustabilizowanie swojego koloru. Poza tym mruganie nim jest bardzo niewskazane - chyba, że już się świeci i mryga tylko przysłona.
U nas wystarczy podpiąć przysłonę pod halogen przez przekaźnik i będzie tak, jak powinno być. Bez świateł - mruganie halogenem, bi-xenon wyłączony. Dzienne w halogenie, bi-xenon wyłączony. Światła mijania - mruganie oraz długie w bi-xenonie i halogenie.
Pierwszy test odnowionych lamp po zainstalowaniu przesłony bixenon.
Nowe odbłyśniki nowe palniki zregenerowane przetwornice. Poniżej film
Lampy Bixenon pierwszy test
Odświeżę trochę temat
dj_darco, przekaźnik wcisnąłeś do środka lampy czy poza nią? Masz jakiś filmik jak świecą lampy na drodze?
Ja narazie zamówiłem bixenony, ale okres oczekiwania to aż 2 tyg wiec jeszcze poczekam
dawidd ja mam u siebie jedną lampę bixenon (po prostu w nasze soczewki wsadzona przesłona z elektromagnesem) - mówiąc szczerze nie warto. Mam w soczewce 55w HID i o ile mijania świecą bosko, to z długimi h9 tego bixenonu i tak nie widać.
Dodam tylko, że u mnie żadnego przekaźnika nie ma a mimo wszystko nie szaleje przesłona z DRLem.
prebenny, jak nie świeci jaśniej od halogenów na palnikach 55W to masz załatwione odbłyśniki. U mnie jak włącze długie to halogenów w ogóle nie widać. dawidd, Przekaźnik nie wywołuje komunikatu
dawidd zasadniczo 2 miesiąc. A żarówki od długich nie wymieniałem odkąd soczewki wsadziłem 2 lata temu
dj_darco przy mijania świecą super, odbłyśnik wg 'lampiarza' też jest dobry (zakładałem przesłonę przy okazji naprawy lampy, bo parowała).
Co do komunikatu wydaje mi się, że tak jak dj_darco mówi raczej nie wywoła komunikatu. Standardowa żarówka H9 ma chyba 65W więc nie sądzę żeby przesłona mogła usuwać błąd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum