Ja bym się nad 2 litrowym dieslem zastanowił - acz w porównaniu z benzyną w gazie będzie drożej.
O jakiej konkretnie różnicy mowa? Sam mam dylemat między diesel'em a lpg. Auto będzie używane głównie w trasie po górach sudeckich(droga krajowa S8) - do pracy mam 60 km.
Na LPG bedzie o ok. połowę taniej jak na ropie no i mocniejsza przynjmniej 2L benzyna da więcej frajdy z jazdy jak diesel. 2.0V6 na LPG w trasie powinien spalić poniżej 10l gazu, gaz jest po ok 1,5pln a ropy zimą pewnie w okolicach 6l weźmie i cena ok 4,5pln
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko przy normalnej jeździe w trasie ~6,5-7 (mam na myśli 100-110 z wyprzedzaniem). Po mieście w zależności od nogi 7-9 litrów (mówię o standardowym CDTI z mapami górna granica spalania nie istnieje A tak serio to po mapach w mieście i koło 9-10 potrafi spalić - acz mam walniętą przepływkę więc to pewnie też zawyża). W trybie mieszanym korki/trasa trzeba w granicach 7.5-8 litrów liczyć (chyba, że masz ciężkie i długie nogi to wtedy 8.5 ).
Mosina Poznań, dość dynamicznie a nie po emerycku to jednak 8,8-9
To nie trasa po górach S8 60km ja robię co dzień 50km z czego równo połowa to miasto i freel w gazie pali 13l a masa lekko mniejsza ale napęd 4x4 i 1.8 117KM. 75 beny na tych dojazdach zwykle brał 8-9l na 18" kole, ostatnio takie wyniki w grudniu jak miesiąc latałem nim do roboty
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ale wychodzi na to ze diesel pali tyle samo co benzyniak wiec wychodzi na to ze diesel jest droższy:) po za tym jak tu koledzy gadali gaz jest tańszy benzyniak tańszy jest w utrzymaniu:) sami napisaliście ze o liter dwa mniej ropniak pali wiec i tak wyjdzie drozej niz na podtlenku LPG a o tym ze Podtlenek niszczy silniki LPG... można to wsadzić miedzy książki jesli instalacja jest dobrze założona i zsynchronizowana ze silnikiem to nic mu się nie stanie;)
a teraz panowie wracajac do mojego tematu jak sprawdzić te spaliny w tym zbiorniczku? tylko na podstawie mazi na korku czy coś jeszcze?
Jak sprawdzic czy dwumas jest w dobrej kondycji jak juz mowiłem chce kupić ta R 75 wiec potrzebuje wszelakiej informacji;)
testery CO2 sa na Allegro a jak długo jestem na forum to nie słyszałem żeby ktokolwiek robił dwumas w benzynowym. a z tego co widze chcesz benzyne
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Cze 16, 2016 22:36
Wiesia92, jeśli Ci się bardzo nie pali, to za ok miesiąc będe miał na sprzedaż 2.0 z LPG w automacie. Zarejestrowany w kraju, sprowadzony z niemiec. 2000r. Malutki potwierdzony przebieg lekko ponad 100 tyś, lakierowane tylko drzwi kierowcy jakieś 8cm(ktoś przyrysował po złości na wysokości klamki i tam było tylko naprawione). Kolor HEV. Skóry, tempomat, TC, podgrzewane el fotele, roleta tylna. Radio ze zmieniarką, felgi 15 alu.
Do roboty na obecną chwilę amortyzatory tył i tłumik jest nowy z tyłu, ale głośny więc trzeba wymienić na jeszcze inny. Zapewne się tym zajmę aaa i Vis chyba któryś do regeneracji.
Na miejscu będzie udostępniony miernik lakieru i komputer jak coś
Cena ok 7700-7900, jak za darmo LPG chyba 3 letnie. OC i przegląd na rok praktycznie
@EDIT
aha i co ważne to rozrząd zmieniony ok 1 tyś temu, olej, filtry(powietrza,oleju) oraz olej w skrzyni. Są stare części i papiery
Zderzaki mają miejscami zaprawki, tzn tylny chyba. Więc to by się przydało polakierować jak jest nadmiar gotówki A tak to sa jeszcze w oryginale.
Wentylator tez był robiony. Jedynie serwis klimy jeszcze będzie zrobiony, dopełnienie i odgrzybienie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum