Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 29 Skąd: SWINOUJSCIE
Wysłany: Nie Lip 03, 2016 21:07 [R 25] Po remoncie pompy wtryskowej nie pali
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, pompa była uszczelniana , na stole u pompiarza pracuje , brak błędów w sterowniku pompy i auta a silnik nie chce zaskoczyć, na plaka gdacze spali plak i koniec, wszystko sprawdzone nie mam pomysłu co jeszcze go boli , podejrzewam kąt wtrysku jedni twierdzą że trzeba ustawiać na czujnik inni że przy każdym ustawieniu powinien zapalić jak to jest naprawdę może ktoś tego doświadczył, gdzie tkwi błąd że Rowerek się zwiesił i nie chce palić.
Ostatnio zmieniony przez wolian Wto Lip 05, 2016 04:56, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 03, 2016 21:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 29 Skąd: SWINOUJSCIE
Wysłany: Pon Lip 04, 2016 05:50
Pompa jeździła do pompiarza 3 razy, ciekło między głowicą wysokiego ciśnienia a korpusem to widziałem, wymienił jeszcze któryś zawór bo twierdził że z niego ciekło, sterownik był u elektronika znalazł luźny kondensator, jaki stół ma nie wiem, trzeci raz zdjąłem, rozrząd był na fabrycznych znakach blokada włożona w koło zamachowe, pompę ustawił na pierwszy cylinder , na sterowniku silnika pokazuje się nieznany błąd nie pamiętam numeru jestem poza domem dosłowne tłumaczenie to "awaria obwodu wtryskiwacza cylinder nr. i tu się zmienia numer raz 3 potem 7." Różni fachowcy podchodzą do tego a silnik milczy, są znaki gdy był wymieniany cały rozrząd też na nie ustawiałem i nic.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lip 04, 2016 13:21
nie chcę Cię dobijac ale muszę
Moderator bociannielot informuje
Uwaga! Ten temat zostanie usunięty jeśli autor nie poprawi jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, autor musi w pierwszym poście użyć funkcji
no i też mi się wydaje że tylko wydoili Cię z kasy i nic więcej
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Lip 05, 2016 09:31
wydaje mi się że remi Ci podpowiadał, pierwsze co to zabrałbym auto z warsztatu w którym stoi na odległość ciężko cos powiedzieć zresztą w 100% trafnego a po ingerencjach Twoich mechaników to nie zdziwiłbym się jakby było bardziej namieszane niż na początku, z tym luźnym kondensatorem to naprawdę pojechali
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 29 Skąd: SWINOUJSCIE
Wysłany: Sro Lip 06, 2016 06:39
auto nie stoi w warsztacie, tylko w moim garażu, i tak zrobię zacznę od innej pompy jeżeli odpali to starą oddam pompiarzowi i niech zwraca kasę, rozmawiałem z p.Zarzycką z Tomatem mówi że mają pompy sprawdzone chyba zaryzykuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum