Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam
Pękł mi wąż od chłodnicy, ten największy co idzie u góry równolegle do chłodnicy. Kleiłem już 3 razy i za każdym razem puszcza. Jak silnik osiąga normalną temperaturę to pod wpływem temperatury przecieka. Kleiłem, taśmą wodoodporną, poxilitną, poxipolem, taśmą sylikonową.
Ma ktoś pomysł co z tym zrobic? Czym skleic? Mogę kupic, najlepiej uźywany tylko nigdzie nie mogę znaleśc. Chyba że ma ktoś sprzedac?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 19:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak doraźnie to może pokryj klejem a następnie nałóż kawełek (5cm-10cm) dętki rowerowej, taka od roweru górskiego 26"x1,75-2,5 powinna wejść na ciasno.
Do czasu znalezienia nowego węża powinno wystarczyć.
Nie klej i nie kupuj używanych. Miałem ten sam problem ale zamówiłem nowy w TOMATEAM. Nr PCH115731. Cena 123 zeta. Kurier był po 20 godzinach. J est to część oryginalna.
od ponad roku użeram się z problemem pękających przewodów wodnych układu chłodzenia.
Ciągłe dolewanie, łatanie, łączenie doprowadza do szału.
Moje pytanie brzmi, gdzie można kupić "w Polsce" ww nowe (nie używane) przewody do rower 200 1,4 8v. Dzwoniłem do Tomateam kilka razy ale wiecznie nikt nie odbiera. (nie wiem może urlop)
wymień uszczelkę głowicy i węże na używki nowych nie dostaniesz. tam jest takie ciśnienie że węże powinny być jak tyłek modelki powiedziałbym "jedrne" a jak tobie pękają to pewnie są twarde jak kamienie czyli masz uszkodzoną uszczelkę głowicy lub pękniętą głowicę. zrób test na CO2 w układzie chłodzenia (testery na allegro za ok20 pln)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Została źle zrobiona lub głowica jest pęknięta a nie została wtedy sprawdzona lub nie wyszło na sprawdzeniu bo pękła przy dokręcaniu.
[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 09:23 ]
Rok jeździłem polonezem z tak spartolona uszczelką, dałem robić jeszcze raz i jak ręką odjął. węże miałem twarde jak rury stalowe
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To czemu pękają? sprawdź je jak pojeździsz trochę i będzie gorący na odpalonym silniku a nie po zgaszeniu.
[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 09:51 ]
a i pewnie masz jeszcze zaworek w kolektorze ssacym, mi właśnie w Freelanderze najprawdopodobniej się zaciął i ciśnieniem wywalił uszczelkę głowicy, tak że płyn poszedł w olej.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tak właściwie to poprzedni właściciel coś grzebał przy dolocie. Jeden przewód uszczelniany był silikonem. Wieczorem wyślę zdjęcie. A przewody cały czas są miękkie. Na gorocym i na zimnym silniku. I pytanie jak można sprawdzić ten zaworem, gdzie go znaleźć?
zaworek jest w kolektorze ssącym, jest na wejściu wężyka od zbiorniczka wyrównawczego taka kulka i ja trzeba koniecznie wywalić, oczywiście kolektor trzeba zdjąć do tego.
jest jeszcze jedna możliwość (na innym forum to było opisane) ktoś założył złą uszczelkę kolektora ssącego. bo są dwa rodzaje jest taka gumowa, takie oringi połączone gumkami i taka w całości z tworzywa chyba jakiegoś i ta druga nie może być w starszych silnikach.
[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 10:28 ]
chociaż ty masz 8V to nie jestem pewien czy uszczelka kolektora jest taka jak w 16V
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzisiaj to ona po prostu dokonała żywota, a walnięta to pewnie była od dawna i Ci spaliny pompowały węże.
Opłacalność zawsze zależy od stanu reszty Roverka. Zawsze można też wymienić silnik, ale nie ma pewności w jakim ten nowy będzie stanie.
jak głowica cała to wymiana powinna zamknąc sie w 600pln 300 robota i 300 za uszczelki chyba że jeszcze śruby to 150 więcej, w moim Freelanderze(16V) wymiana wyszła 1000pln z planowaniem śrubami Kamax i wszystkimi uszczelkami silnika.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum