Pamiętacie jeszcze samochodowy projekt forumowicza MatiNitro o wdzięcznej nazwie RRRrrr ?
Dopieszczony niemal do granic możliwości (polecam zerknąć na auto w jego Garażu) trafił do użytkownika uroczya, który poprzeczkę starał się podnieść jeszcze wyżej. Auto dostało GMSa, wideorejestrator, nowe (grzane i elektryczne) skórzane fotele, drewnianą kierownicę, fotochromatyczne lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu oraz roletę tylnej szyby. Silnik dostał również drugi oddech po wgraniu nowej mapy przez longera.
Od dzisiaj, 75 kontynuuje forumową przygodę w moich rękach. Poprzednim właścicielom mogę obiecać, że będę dbał jak tylko się da. Tendencji zniżkowej nie przewiduję. Chociaż przeskoczyć poprzedników będzie bardzo trudno, kilka pomysłów już urodziło się w mojej głowie.
Ostatnio zmieniony przez imperialista Wto Paź 11, 2016 21:49, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 11, 2016 17:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tam masz xenon czy żarówki? jak xenon to wypadało by spryski dołożyć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Z lampami - jest tak jak mówi longer. Halogeny działają, tempomat niestety nie. Nie udało się poradzić z tematem dotychczas.
Co ciekawe, GMS nie gada również z kierownicą, chociaż wszystko jest podłączone jak Bóg przykazał. Pogrzebię przy tym w weekend.
Śrubka jest, gratuluję pamięci Ty ją tam wrzuciłeś przy wymianie liczników, czy była wcześniej?
Nie przekonują mnie LEDy w oświetleniu wewnętrznym - trochę się kłócą z "duchem" tego auta w moim odczuciu, a dwa - dość często migają, więc proszą się o usunięcie.
Plastikowy panel SRS został zamieniony na drewniany z wcześniejszych roczników i kurczę, coś solidnie nie tak jest z jego spasowaniem. Mam jeszcze ten oryginalny - wydawało mi się, że te elementy są kształtem i długością identyczne, a nie mogę pozbyć się sporej szpary między sąsiadującymi panelami.
Co ciekawe, GMS nie gada również z kierownicą, chociaż wszystko jest podłączone jak Bóg przykazał.
skąd wiesz? a może trzeba zaprogramować? podłączenie sprawdzisz programując przyciski jak nadusisz to powinno pokazywać jakieś napięcie w V, jak nie pokazuje nic to podłączenie do sprawdzenia.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Plastikowy panel SRS został zamieniony na drewniany
Mogą sie nieznacznie różnić i dlatego lepiej było by dać kpl.
imperialista napisał/a:
Śrubka jest, gratuluję pamięci
Proszę Cie, w zyciu nie wsadziłbym śrubki w ten sposób, bo nie lubię widocznych śrub, tym bardziej złotych.
Pamiętam to no bo nie da sie tego nie zauważyć siedząc za kierownicą
imperialista, ja mam ledy w środku wykonane samodzielnie. Diody 3V SMD, 3 chipowe, co oznacza tak jakby 3 diody w jednej diodzie (6 nóżek). Mam ich 30, co daje 90 punktów świetlnych. Oczywiście nie wyobrażam sobie tego samochodu w innym oświetleniu niż ciepłe, więc i takie zastosowałem.
Chociaż Sknerko powiedział, że to wciąż za zimne i mi smutno.
Zastanawiam się też nad ambient lightningiem. O ile klamki to prosta i szybka sprawa (z oświetlenia przycisków szyb), o tyle podsufitka to trudna rzecz. Trzeba to zmyślnie zamontować pod kloszem chyba.
Z częścią drobnych rzeczy już się uporałem. Niestety "rozmowa" kierownicy wciąż leży, ale być może zbyt mało czasu w to wpakowałem.
Niemniej jednak zająłem się wnętrzem, robiąc oczywiście "pod siebie". Jestem miłośnikiem drewnianych akcentów w R75, więc dorzuciłem mu parę upiększaczy fitujących do deski. Efekty poniżej. Parę elementów wymaga jeszcze dopieszczenia, ale efekt sumarycznie mnie satysfakcjonuje. Nie jestem jedynie przekonany do aluramek dookoła elementów drewnianych. Bez nich jest jakoś tak łysawo, zaś z nimi - za agresywnie daje po oczach...
[ Dodano: Pią Lis 18, 2016 09:45 ]
No i jeszcze tutaj.
Z przedniego panelu, pozostaje jedynie okleić ramkę do GMSa.
W przyszłości chciałbym wymienić cały przedni panel drewniany. Obecny jest już trochę zmęczony. Za jakiś czas zacznę się rozglądać za czymś w lepszym stanie
Ostatnio zmieniony przez imperialista Pią Lis 18, 2016 11:18, w całości zmieniany 1 raz
Niestety zgodzę się z Markzo. Pod względem wnętrza na prawdę ciężko cokolwiek zrobić. Wg mnie tu już jest za dużo plastikowego drewna i bardziej to to wygląda na stuningowanego lanosa niż limuzynę
Dziękuję Panowie za opinie! Poniekąd się z nimi zgadzam - szczerze powiedziawszy, jedynie nakładki na panele na drzwiach przemawiają do mnie stuprocentowo. Bardzo mnie raziła surowość czarnego, matowego plastiku. Cała reszta poddana jest póki co próbie - bardzo łatwo całość się usuwa Zupełnie nie planowałem montażu "upiększeń" na oświetlenia wnętrza - wrzuciłem eksperymentalnie. Efekt zaskoczył mnie pozytywnie, ale oczywiście krzyczy "JESTEM DREWNOPODOBNĄ ŻYWICZKĄ" ciut za głośno.
Prawda jest taka, że większość "bajerów" w całości zależy od gustu. Ja przykładowo nie montowałbym owiewek, nie przyciemniał szyb, zaś środek oświetlił - podobnie jak MD - w maksymalnie ciepłych kolorach.
I tak to już jest, że każdy właściciel zostawia na aucie ślady swoich upodobań. Takie są owoce miłości, cóż poradzić
@longer86 Bardzo mi się podoba Twoja personalizacja wnętrza (zegary to mistrzostwo), ale wymaga potężnej ilości włożonej pracy! Ja tam lubię to "kredensiarstwo". Zresztą wallnut podoba mi się dużo bardziej niż poliftowy light oak.
Coś ty chłopie wykombinował z tym GMSem? Jak można tak spartolić montaż tego radia? Ktoś cie zmusił do założenia tej ramki GMSowej? To się montuje bez tej prostokątnej ramki, to radio tylko od tyłu wchodzi w tą ramkę konsoli i tyle konsolowa ramka ma je docisnąć do tyłu i koniec.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum