Wysłany: Sob Paź 29, 2016 16:11 [R75] Problem z zamkiem centralnym, i odświeżenie chromu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, dziś kolejne 2 przypadki w moim aucie
1. Mam mały problem z zamkiem centralnym, niby wszystko działa a jednak nie do końca, chcę to naprawić, jeden kolega posiadający r75 mówi że to kwestia smarowania zamka, i powszechnego mrozu, i w sumie z jednej strony po przesmarowaniu zamku w miejscu wskazanym na filmie była mała poprawa, a z drugiej strony no jak widać.. Jakieś pomysły? co zrobić? jak naprawić?
Cała sprawa wygląda tak:
https://youtu.be/reu7zA06QUk
2. Mam jak większość z was chromowane listwy w swoim r75, i zastanawiam się jak je odświeżyć, na zdjęciu widać że mam takie jakby małe ryski na listwie, i mam tak na każdej, jestem ciekaw czy da się jakoś to dopielęgnować...
Link jak sytuacja wygląda:
http://jpghost.pl/IMG-20161029-153037_1477755678/
I pytanie 3 konkursowe :v
Co zrobić z takim ubytkiem lakierniczym? tylko malowanie? czy może polerka? wosk koloryzujący? markery?
Link jak sytuacja wygląda:
http://jpghost.pl/IMG-201...HHT_1477755622/
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 29, 2016 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sob Paź 29, 2016 16:25
Co do zamków,
Ja też to przerabiałem, z innymi drzwiami.
U mnie jak u większości osób winny jest zamek, dokładniej silniczek w zamku, kończy się i nie ma siły obrócić całym tym mechanizmem, co otwiera, albo zamyka zamek. Kilka krotne naciskanie przycisku, czy to na pilocie, czy w kabinie naprawia, poprawia ten efekt. Ale do czasu, aż całkiem wysiądzie,
Ja wymieniałem zamki na używane z Allllegro, ryzykowałem oczywiście. Na forum jest gdzieś opis foto, jak wymieniać silniczek,
Auto otwiera się pilotem na dwa sposoby.
1. Naciskasz raz pilot, otwierają się tylko drzwi kierowcy, drugi raz reszta drzwi ( 3 razem)
2. naciskasz raz pilot, otwierają się wszystkie cztery drzwi jednocześnie.
Te ustawiena zmienisz Toafem, ale to pewnie już wiesz.
Jak któryś zamek się opóźnia, albo nie otwiera-zamyka, to winny zamek, mozna smarować specyfikiem, ale silniczków w taki sposób nie naprawisz..
czort, właśnie przeczytałem na forum podobnego posta gdzie użytkownik longer86 pisał o reanimacji takich silniczkow, że podobno tam padają szczotki, i wystarczy je obrócić ew dolutowac... Wrzuxe wieczorem tu linka lub napiszę do samego longera, może coś mi pomoże
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sob Paź 29, 2016 16:56
Muody, Zamki są identyczne w Mini Cooperach któreś tam roczniki.
Poszukaj na google wpisując najlepiej po angielsku "naprawa zamka" w konkretnym modelu, Mini albo Rover, Wybierz w wyszukiwarce grafikę, i po zdjęciach przejdziesz na ich forum gdzie znajdziesz fotorelację z naprawy, wymiany.
jakoś tak szukałem kiedyś..
Nie zauważyłem, by padło pytanie w starym odkopanym temacie, a uwierz mi, że przeglądam forum kilka razy dziennie.
Po za tym nikt nie odpisuje, bo stare tematy najczęściej zawierają już w swoim wątku interesującą Cie odpowiedz i nie chodzi tutaj o to by pisać to samo ponownie, tylko poszukać rozwiązania.
longer86, Dobrze drogi kolego, zatem spytam zaraz w temacie w którym mówiłeś o reanimowaniu centralnego, a pomożesz mi odpowiadając na moje 2 pozostałe pytania zawarte w poście ?
[ Dodano: Nie Paź 30, 2016 12:41 ]
edit, chciałem odgrzać kotleta dokładnie w tym poście:https://forum.roverki.pl/viewtopic.php?p=873258 (w nim też longer, mówiłes o reanimacji)
I niestety jak klikam "odpowiedz" to przekierowywuje mnie na główną stronę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum