Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich .
Problem polega na tym , ze ciepłe (a nawet letnie) powietrze zaczyna lecieć po przejechaniu dopiero 6km . !??
Jak dla mnie wszystko mozliwe sprawdzone ::
* termostat ok normalnie trzyma temperature, silnik prawidłowo sie rozgrzewa . max tem. Po jakieś 4 km jazdy ( teraz temp. Koło 0'C ) w lecie nawet sz szybciej .
* nagrzewnica ok , całkowicie drożna , wyczyszczona .weze od i do nagrzewnicy gorące
* zaworek puszczania ciepłego płynu na nagrzewnice ok .
* cały układ oczywiście odpowietrzony .. !
A wiec gdzie przyczyna ? ? ?
Miałem juz diesele tez długo sie grzały ale z ogrzewaniwm kabiny było oki .
Ja juz nie mam pomysłu . moze miał ktoś też taki problem ?
Z gory dziekuje za odpowidzi .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 16, 2016 10:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale raczej to nie możliwe , ponieważ w tedy z powodu małego przepływu, gotowało by płyn . A wszystko jest jak najbardziej ok [ oprócz ogrzewania ]
A może jakieś mechanizmy za nagrzewnicą , te od regulacji nawiewu [ góra dół szyba ]
??
Jesli rurka przed i za nagrzewnica jest gorąca to opcje sa 2:
1. Malo prawdopodobna bo gdyby zblokowala sie klapka regulacji to tak czy tak leciało by Cieple w jednym z miejsc... Nogi/gora lub szyba.
2. Zakamieniona nagrzewnica, i plyn wlatuje rurką, przeciska sie przez najbliższe użebrowanie i leci do rurki wylotowej przez to płyn nie schladza się w nagrzewnicy oddając ciepło do kabiny. Pozostala przytkana nagrzewnica ma w sobie uwieziony plyn, który nie ma cyrkulacji... Przerabiałem 2 tygodnie temu temat w 75. Po stronie kierowcy czyli wlotu i wylotu płynu bylo cieplo, u pasażera chlodno bo nagrzewnica byla zatkana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum