Witam was,
Zapraszam wszystkich klubowiczów do auto-kliniki w Katowicach na wodorowanie silników. Zasada działania polega na wpuszczaniu mieszanki wodoru do silnika, który spala się razem z paliwem usuwając nagar z podzespołów silnika.
Szczegółowo procedura opisana jest na http://auto-klinika.pl/autonagar
Dla wszystkich klubowiczów kwota za czyszczenie silnika z nagaru to 120zł (zamiast 250zł) - Tylko trzeba powiedzieć, że jesteście z forum roverki
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 21, 2017 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może podjadę bo co mi szkodzi lecz co z silnikami z przebiegami około 300k nie będzie niebezpieczne takie coś i nie "rozszczelni" silnika ? Chodzi o te dziury , które mogą być zapchane właśnie przez nagar i brud
Tego urządzenia używają od dawna kraje na zachodzie i pytając sprzedawcy nie było przypadków popsucia, usuwanie nagaru powoduje głównie uwolnienie zapieczonych pierścieni. Testowaliśmy jak na razie dwa samochody, które miały po 500tyś przebiegu i nic im nie jest. Do 2 tygodni dostarczę filmy, zdjęcia oraz szczegółowe opinie klientów.
Pamiętam jak w moim św. pamięci Golfa 3 wlałem olej syntetyczny to zaczął zjadać olej i lało sie bóg wie skąd . Za 2/3 tygodnie mogę tam podjechać lecz wcześniej zbadam stopnie sprężania, ciśnienie i takie inne pierdoły na które może zadziałać . Później zbadam Roverka po tym zabiegu jak coś da ( mam mieszane uczucia jak tak by pomyśleć na logikę jak wodór ma sie pozbyć tego syfu)
herobot, spróbuj zrobić zdjęcie przez otwór na świecę zapłonową aby zobaczyć jak wygląda czoło tłoku.
Po tym procesie ponownie zdjęcie i będzie wiadomo ile to warte.
longer86, wodór spala się z powietrzem, NO2 z paliwem.
W czasie spalania wodoru może zachodzić spalanie detonacyjne odrywające nagar z tłoka, ale czy to dobrze...
Trzeba by sprawdzić liczbę oktanową wodoru by stwierdzić czy nastąpi detonacja.
Dobra jako mięso armatnie bo chyba mam najbliżej bo z Sosnowca do Katowic to na piechotę sie chodziło :X .
Nie "podważam" w jakiś sposób tego wodorowania lub coś w tym stylu tylko chciałbym zobaczyć jakie efekty da to.
Ciśnienie na cylindrach sprawdzę przed i po oraz to zdjęcie spróbuje zrobić lecz kurcze jak jak tam jest średnica kciuka Ale damy rade jakoś za 2/3 tygodnie się wybiorę i zobaczymy Pod tym postem zdam relację
Można nalać wodę do silnika w małych ilościach i będzie to samo tak samo jak sporo płynu chłodniczego przy hgf sie spali w cylindrze to staje in się czysty jak nic.
Było to już kiedyś na forum tutaj nie wiem jakie wy cuda z tego oczekujecie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja do oleju dolewam Archoil 9100/9200 i biorąc pod uwagę, że jest to raczej 'szanowany' producent nie wrzucałbym tego do worka tzw. ceramizerów (chociaż wielu tak zrobi). U mnie efektem jest cichsza praca silnika, który ma przejechane jakieś 400 tyś km więc coś tam daje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum