Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Podpowie mi ktos moze jak można dojsc do tego w którym miejscu zapowietrza układ paliwowy. Silnik 2.0 ist 113km. Problem polega na kreceniu dlugo zeby zapalił albo ze dwa razy a nawet trzy. Kiedys palil od strzala. Tylko tak. Kat wtrysku 3.5stopnia. Swiece grzeją i komplet nowych. Wymieniony filtr gruszka przelewy wstawiony zaworek na filtrem i uszczelka na sterowniku pompy na nowszy typ w zielonym kolorze. Dodam ze auto jak zapali to z 10sekund chodzi nierowno jakby zapowietrzony a po przegazowaniu troche zaraz to ustepuje a jak zgasze to później normalnie odpali. Miał ktoś podobny problem?bo bylo dużo tematów ale nie moge sobie z tym poradzić. Akumulator tez miesięczny boscha 77ah takze prąd jest. I jeszcze zapomniałem dodać ze zaworek powrotny w pompie był zmieniony. I błędów zadnych z pompy itp brak
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 07, 2017 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja sie zastanawiam jeszcze nad przekaznikiem świec czy nie jest juz troche w srodku wypalony i maly prad na swiece daje albo kabel idacy do swiec gdzieś i sprobuje jeszcze swiece sam zagrzac z akumulatora i zobacze jak bedzie
Wzialem rano kabel rozruchowy i dałem na świece prąd i tez za dobrze nie zapalil i zmienilem jeszcze przekaźnik świec ale tez bez szalu. Wydaje mi sie ze gdzieś zapowietrza ale mam kurde gruche nowa filtr nowy zaworek wstawilem tez i zmienilem uszczelke pod sterownikiem pompy. I kąt wtrysku mam na 3.5 i nie wiem czy zmieniac na mniejszy i próbować czy nie
A powie mi ktoś jakie powinny byc parametry przeplywki?na wolnych mam 8g/s a na obciazeniu z 4tys obrotów tylko 120g/s. Czy juz najwyzszy czas na mafles i wtryski sdi? Tak poza tematem ma ktos na sprzedaz wtryski sdi?
Wypnij ja sobie i będzie w sumie u ciebie błąd ale zobacz czy lepiej śmiga.
Trochę niskie te wartości bo na wolnych powinno być 16g/s i przy dużym obciążeniem coś w okolicach 180 do 240 g/s
Tym kręceniem bym się nie przejmował bo Vp30 ma to do siebie ze jak jest zimniej dłużej trzeba kręcić Weryfikowane już na rożnych Roverkach. To nie pompa SD ze pali od strzała
Martwic byś się mógł jak by po 10sek nie chciał odpalać.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nieraz byl problem z odpaleniem ze i po 3 razy krecilem dosc długo a pozniej chwile nierowno chodzil. A jak kupilem go rok temu i byl rozbity to kurde palil na dotyk a kąt byl wogole -1 stopien jak sie okazalo pozniej jak elma kupilem bo autocom mi nie pokazuje kąta. Takze teoretycznie wszystko wporzo. Chyba ze wtrysk ewentualnie jakis albo cos. Czy wtrysk sterujący moze miec wplyw na to odpalanie?
A gdzie w tym autocomie trzeba wejść? Mam wersje 2013 ale tych parametrow akurat chyba nie mam. A co będzie jasne jak na cieple będzie lepiej palil?bo nie rozumiem
[ Dodano: Czw Lut 16, 2017 22:51 ]
Ewentualnie przestawię jesZcze kąt z 3.5 np na 2stopnie i zobacze czy cos sie zmieni
No tak jak teraz to ponizej zera jest rano. Gruszka pompowalem i to samo. A rozrzad jakby przestawił sie to mmożliwe żeby sie kąt wtrysku dalo ustawic w zakresie 2-4 w ogóle? Poza tym paleniem silnik pracuje elegancko poza tym ze po odpale chwilkę nierowno chodzi i dymi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum