Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, mam problem. Wymieniłem silnik w moim R-75 z 2000r na 2004r.
Przy odpaleniu na zimnym silniku obroty na początku są wysokie po czym po kilku sek spadają i zaczyna trząść autem i gaśnie.
A np. jak go odpalę na zimnym i przytrzymam pedał gazu przez 30s żeby obroty miał większe to potem nie gaśnie ale trzęsie nadal...
Podłączając się pod kompa wyskoczyły błędy;
P0300-czyli te wypadające zapłony, co do tego to świece i kable mam nowe.
P1471-czyli ten Vis1 z boku kolektora,
Nie wiem za co się zabrać...
Proszę o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam, mam problem. Wymieniłem silnik w moim R-75 z 2000r na 2004r.
Przy odpaleniu na zimnym silniku obroty na początku są wysokie po czym po kilku sek spadają i zaczyna trząść autem i gaśnie.
A np. jak go odpalę na zimnym i przytrzymam pedał gazu przez 30s żeby obroty miał większe to potem nie gaśnie ale trzęsie nadal...
Podłączając się pod kompa wyskoczyły błędy;
P0300-czyli te wypadające zapłony, co do tego to świece i kable mam nowe.
P1471-czyli ten Vis1 z boku kolektora,
Nie wiem za co się zabrać...
Proszę o pomoc
Witam,miałem ten sam problem,oczywiscie bez wymiany silnika.Przyczyną był czujnik temperatury silnika.Wymiana pomogła.Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum