Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 Turbo Coupe] chcę kupić tego Tomcata, proszę o opinie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220 Turbo Coupe] chcę kupić tego Tomcata, proszę o opinie
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 19:51   

Tylko że ten z linka jest pewnie wart połowę tego za ile jest wystawiony.
Twój jest wart pewnie 1/4 :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 15, 2017 19:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 08:33   

greg-si,

Osz ty.... :P

jest warty tyle za ile go sprzeda czy to on czy to ja ;)

Pozdrawiam,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 11:38   

Wtrącę kilka słów bo miałem 2x Tomcat'a.

Jeden był wspaniały i idealny do jazdy - R216 Coupe a drugi R220T rodzynek jeśli chodzi o blacharkę z czego niestety była cienka powłoka lakiernicza..

Jakbym miał kupować teraz takie auto to grubo bym się zastanawiał czy kupować R220T, może akurat trafiłem na ideał blacharski ale mechanika uklękła - najpierw głowica i jej remont, potem skrzynia a u następnego właściciela turbo miało luz na wirniku.. Jeśli nie chcesz wydać wielokrotności zakupu auta kup tomcat'a po wcześniejszych bardzo, bardzo dokładnych oględzinach.. Najlepiej w obecności wyjadaczy Roverowych jak Markzo czy Slax :mrgreen:
_________________
Roverlution
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 17:01   

Vigoslaw, ale tam masz wszystko plug and play :D

[ Dodano: Czw Lut 16, 2017 17:01 ]
Wojtek88 napisał/a:
Jakbym miał kupować teraz takie auto to grubo bym się zastanawiał czy kupować R220T, może akurat trafiłem na ideał blacharski ale mechanika uklękła - najpierw głowica i jej remont, potem skrzynia a u następnego właściciela turbo miało luz na wirniku..
ale to nie jest tragedia, remont silnika turbo, w takim aucie przy upalaniu przedzej czy później trzeba będzie to zrobić, a biorąc pod uwagę nowsze auta, to serwis tomcata to śmieszne koszta :D Ja się dalej upieram, ze najważniejsza jest buda w tym aucie, reszta to przy tym male piwko :D Dodatkowo w tomcacie turbo zwrócić trzeba uwagę na podłożnice, pękają... Znam dwa przypadki takich kwiatków.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 15:36   

slax napisał/a:
Vigoslaw, ale tam masz wszystko plug and play :D

[ Dodano: Czw Lut 16, 2017 17:01 ]
Wojtek88 napisał/a:
Jakbym miał kupować teraz takie auto to grubo bym się zastanawiał czy kupować R220T, może akurat trafiłem na ideał blacharski ale mechanika uklękła - najpierw głowica i jej remont, potem skrzynia a u następnego właściciela turbo miało luz na wirniku..
ale to nie jest tragedia, remont silnika turbo, w takim aucie przy upalaniu przedzej czy później trzeba będzie to zrobić, a biorąc pod uwagę nowsze auta, to serwis tomcata to śmieszne koszta :D Ja się dalej upieram, ze najważniejsza jest buda w tym aucie, reszta to przy tym male piwko :D Dodatkowo w tomcacie turbo zwrócić trzeba uwagę na podłożnice, pękają... Znam dwa przypadki takich kwiatków.


Nie twierdzę że nie, nie od parady mówi się, że na dzień dobry po kupnie wydajesz na serwis auta prawie jego wartość z umowy kupna sprzedaży, ja wydałem 70 % wartości auta z umowy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mam 1.6 >190 KM NA i zero problemów ale więcej nie piszę, żeby nie robić gównoburzy :D
_________________
Roverlution
 
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lut 20, 2017 14:16   

greg-si napisał/a:
leszek95b napisał/a:
Znacie to auto? Należy do kogoś z forum?
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDk27xT.html

Ja nie znam, daleko nie mam i pewnie przejadę się je zobaczyć.
Sam mam na nie chęć ale nie za tę kasę...


I jak, oglądałeś?
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 26, 2017 18:17   

Witam. Po bardzo długiej przerwie. Jako ze szukam kolejnego jungtimera bo wpadłem na pomysł powrotu do marki po kilku latach.
I trafiłem na 220ti za ponad 4tys euro
Jeden właściciel niecałe 100tys przebiegu. Więcej za dużo nie wiem
Stoi w Niemczech w komisie.
Myśle 4,5 tys euro za zadbany egzemplarz to chyba nie dużo gdzie 5 lat temu w Polsce do 10 tys zł nie szło znaleźć czegoś co nie wymagało pracy. Ale jeśli tu piszecie ze 3tys to dużo (u mnie odpadają koszty ściągnięcia czy przerejestrowani) to taka sytuacja mnie martwi.
Jaka jest realna wartość europejska. Pytanie raczej dla starych wyjadaczy którzy wiedza ile kosztuje remont.
Sam jestem w trakcie doprowadzania do jak najlepszego stanu Renault 19 16v cabrio ph1 który był wypuszczany przez około 10 miesięcy
I wpakowałem w niego już sporo i sporo potrzeba wiec licząc zakup wkład plus planowany wkład lepiej wyszłoby kupić to
R19
Jeśli nie potrzebny większy wkład.
A link do tomcata
220ti
Maska tylko wyglada na malowaną

Linki mi nie poszły przez telefon spróbuje to naprawić
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Nie Lut 26, 2017 19:23   

Ciekawe do czego mu hak w tym tomcacie za 4,5k? :)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 26, 2017 21:31   

leszek95b napisał/a:
Ciekawe do czego mu hak w tym tomcacie za 4,5k? :)

Raczej się tego nie dowiem ale nie sadze żeby woził pustaki na budowę. Na przyczepę z koniem lub wohnwagen auto za małe i za lekkie. Prędzej po to żeby montować bagażnik na rowery lub przyczepkę dla psów. Nie widuje w Niemczech małych aut z jakimiś dużymi przyczepkami bo pilnują się dowodu.
Widzę z podpisu ze sam szukasz tomcata wiec jakie szanse i w jakich kwotach pojawiają się 220ti lub 620ti /820ti z blachami bez rdzy.
Buda z rdza jest praktycznie nie warta do reanimacji bo tępienie rudej na poważnie to nie tania sprawa.

Kto teraz ma na forum oryginalne 220ti?
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Nie Lut 26, 2017 22:19   

borek88, powiem Ci że niebyt rozumiem zdanie kolegów odnośnie ceny Tomcatów. Takie dobre jakościowo jak się pojawiają to zawsze za wysoką cenę i to za granicą. Ostatnio na ebayu pojawił się np. ten www.ebay.co.uk/itm/Rover-...bo/292038362512, cena prawie 40k pln. Wszystkie w cenach kilka tysięcy pln to zawsze "rumple" :) .
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 26, 2017 22:39   

leszek95b, A będziesz takim za 40koła upalał? Wydaje mi się ze takim to szkoda, to wtedy tylko na weekendy cieplutkie a nie na codzien :D za 40koła to do upalania można kupić bardziej odpowiednie auto
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 08:12   

Widzę ze moda na swapy i mody nadal trwa...wtedy termin do upalania rozumie. Ale oryginalny model ?20ti czy nawet 200cabrio lub 8??? Z większym silnikiem w coupé radzę oszczędzać bo to już klasyki. A trupy chociaż na części zostawiać.
Watro zacząć myśleć o mg zr160 zs180 i zt190 jako nadchodzące klasyki. O wersji poliftowej już nie wspomnę z racji krótkiej produkcji.
Najważniejsze seria i jak najlepszy stan przebieg i udokumentowana historia
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 27, 2017 11:09   

slax napisał/a:
za 40koła to do upalania można kupić bardziej odpowiednie auto
dokładnie :ok:
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 12:41   

Tyle ze do upalania pod remiza to starczy trup za kilka tysięcy a najlepiej BMW e36 choć i tu się trzeba spieszyć bo zadbane kebaby drożeją
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 27, 2017 12:51   

Za 40k można wrx sti kupic, 2.5 litorwe turbo doładowane volvo, jakie audi co ma 1.8 turbo i w cholere kunia oraz można modzic w górę za groszę, alfe gtv 3.2 v6, i wiele wiele innych które będą dobre jako daily wozidło oraz do okazjonalnego poupalania jak Cię najdzie fantazja, jak ktoś ma taki budżet to nie kupuje starego szrota e36 który miał 15 dzwonów od daty produkcji xD
A co do kolekcjonerskiego MG :lol: ta marka ma grono zapalenców, owszem, ale dużo mniejsze niż Vagi czy inne volva i śmiem twierdzic ze inwestowanie w to jako youngtimer to głupota, kiepski z tego będzie klasyk bo MG i R miały kiepską opinię po prostu i nie były uwielbiane przez masy ludu. Brak popularności = trzymam dla siebie i dla fun'u, a jaki jest sens trzymania TC 2.0T i nie upalania tego ?? Już MG TF miało by więcej sensu na weekend ;D .

Enyłej Borek, miło że zaglądasz na forum kupę lat Cię nie było :smile:
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 13:29   

Może masz racje. Ale chyba lepiej mieć coś nietypowego jako youngtimer może w124 lub e30.
Dawno tu nie zaglądałem bo od sprzedaży mojej zs160 imitacji jakoś nie było czasu. Teraz zaciekawiłem się tym tomcatem ale chyba zostanę przy Francuzach i poszukam coś jeszcze z przełomu lat 80/90.
Pomyślałem tylko ze tomcat był jena z najszybszych przednionapędowe początku lat 90 i ma to większe zainteresowanie i grono fanów
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 27, 2017 13:31   

borek88 napisał/a:
Pomyślałem tylko ze tomcat był jena z najszybszych przednionapędowe początku lat 90
tak było ale to niedoceniane auto, z drugiej strony nikt nie broni użytkować go jako klasyka, ale jako lokata kapitału? Raczej kiepski wybór na YT :/
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:22   

borek88, tak czytam sobie bo mam i 220 coupe turbo (po swapie) i 800 coupe turbo (uważam że w stanie dość dobrym) i czegoś nie rozumiem.
Rzucasz tutaj jakimiś cenami jakie ktoś podaje chcąc sprzedać auto. Jakbym wystawił swoją 800`ke za 100k to oznacza że tyle jest wart taki egzemplarz? Chyba nie.

Wracając do sedna czyli bazy na YT to niestety ale 220 jest słabym wyborem chociażby z racji tego że większość takich aut jest nieźle dojeżdżona. Tutaj coś konkretnego znaleźć będzie naprawdę trudno. Mam drugie 200 coupe i kilka innych oglądałem i niestety jest słabo, praktycznie nie znajdziesz auta nielakierowanego. Dużo aut jest zgnitych i dlatego zostały pomalowane. Uważam że jak szukać to tylko kraje gdzie śnieg i sól nie występuje.

Mam też 800`kę (1993 rok) która pełni funkcję auta które wyjeżdża tylko w dalsze trasy i nie jeździ zimą choć miało być jako dupowóz. Po kupnie okazało się że wszystko poza budą jest słabe i wymaga inwestycji. Trochę doprowadziłem auto do przyzwoitego stanu i mogę tylko tyle napisać że chcąc trzymać dłużej taki sprzęt należy kupić sobie kolejne takie samo auto na części (jeśli jedno wystarczy).
Problem polega na tym że dostępność nowych części (np. spinka) które kosztuje normalnie grosze jest już zerowa i nigdzie ich nie znajdę, była montowana tylko w tej wersji nadwoziowej (coupe). Przykładów mógłbym mnożyć bo zderzyłem się ze ścianą w kilku tematach których nie jestem w stanie przeskoczyć i mam tu na myśli głównie plastiki, uszczelki które chciałbym wymienić z racji wieku ale niestety już ich nie ma i nie będzie...

Życzę powodzenia w poszukiwaniach ale zmieniłbym miejsce poszukiwań bo raczej polska to nie jest ten kraj.

leszek95b, nie byłem, nie mogłem się dodzwonić do sprzedającego
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:40   

borek88 napisał/a:
Tyle ze do upalania pod remiza to starczy trup za kilka tysięcy a najlepiej BMW e36 choć i tu się trzeba spieszyć bo zadbane kebaby drożeją
my się nie rozumiemy, dla mnie auto do upalania to nie trup zgnity do palenia kapora pod remiza, ja to rozumiem jako auto na KJS i inna takie, czyli zdrowe i zadbane mechanicznie auto, które smiga jak należy i którym moge pobawić sie na torze albo innych imprezach, ale takie auto nei koniecznie musi byc najladniejsze bo to nie o to w tym chodzi :d

Tomcat to swiatne auto, mialem 1.6 d serię, która potem przejął greg. I na tym egzemplarzu nauczyłem sie ze jak go ruda zaatakuje to nie ma przebacz. potem kupiłem zdrowa blacharsko cupejke z k serią zarznietą co prawda, zeswapowałem turbasa i to jeździ bezawaryjnie. Cały czas cos nowego mi przy tym aucie przychodzi do głowy, ale cigle kasy brakuje. Sporo juz zrobiłem, kasy wrzucilem a efektów nie wydać, a zeby to zaczeło wyglądac to potrzebuje jeszcze dużo wiecej, dodatkowo tego worka kasy juz nigdy nie wyciagne za to auto dlatego najpewniej zostanie ze mna do końca. Ja rozumiem ze za zadbany, zdrowy egzemplaz trzeba zaplacić, ale 40 koła to lekka przesada.

leszek pisał, że bedzie to auto tez do zabawy, zakladam ze pojedzie w jakims KJS czy innym treningu, i wydaje mi się ze do takich celów nie ma sensu szukac idealnego egzemplarza, bo to się zniszczy i tak : D

Jak ktos nie wierzy to prosze sobie pojechać na byle jaki trening i zobaczyc ja te fury wygladają :D

Z drugiej strony do zabawy mając 40 tysięcy kupil bym zupełnie inne auto
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Chcę kupić ROVERka"
piter34 Chcę kupić ROVERka 3 Pią Lut 08, 2008 14:51
Brt
Brak nowych postów chce kupic MG ZR 160 prosze opinie
rysiek92 Chcę kupić ROVERka 17 Sro Lut 15, 2012 23:50
7Tomi
Brak nowych postów Proszę o opinie, bo Nowy chce kupić Mg Zr:)
Radical Chcę kupić ROVERka 4 Czw Lip 18, 2013 11:45
leszczu
Brak nowych postów [620Ti] chcę kupic proszę o opinie
piatus Chcę kupić ROVERka 3 Sob Lip 09, 2016 11:24
slax
Brak nowych postów chce kupic [Rover 75] benzyna - prosze o opinie
kazio Chcę kupić ROVERka 25 Czw Cze 24, 2010 00:06
kazio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink