z mojej strony podpowiem iż miałem tak samo, czujniki ok a okazał się wadliwy pierścień w piaście tzn poleciało kilka sekcji magnetycznych napylonych na pierścieniu tylnego łożyska. ładnie to widać używająć np. czegoś takiego jak poniżej, tyle że trzeba do tego zdjąć łożysko.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Mar 05, 2017 09:22
prebenny dobrze pisze o ciśnieniu w oponach bo miałem kiedyś taką sytuację że w jednym kole było mniej i kontrolka sie zaświecała, na komputerze prędkość tego koła świrowała jak przy uszkodzonym pierścieniu magnetycznym, a co do rozmiaru opon to miałem na aucie wszystkie opony 65/195 ale podkusiło mnie założyć na przód 60/195 bo miałem takie w fajnym stanie no i sie zaczęło, wyjeżdżam z podwórka hamuje a tu ABS trzepie w pedał i tak za każdym naciśnięciem pedała, było to bardzo niebezpieczne ale od razu wiedziałem że to raczej przez wymiane opon...
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum