Nie zmieniaj płynu ciągle, to bezsens. Zlej to co masz, zalej wodą z octem/ludwikiem, odpal na chwilke (żeby tylko ciecz ruszyła chwile po układzie) i zlej. Zrób tak, aż to co zlejesz bedzie czyste. Wtedy dawaj płyn chłodzący i obserwuj. Jeśli znowu wylezie olej, to znaczy, że kiepsko tego hgf naprawili.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A ta woda z octem t według uznania w kwestii proporcji?
nie przesadzic, tak jak sie odkamienia czajniki itp.
daniello napisał/a:
Markzo, co to znaczy kiepsko naprawili ? W sensie dalej gdzies puszcza?
Nie był to mega renomowany serwis, ale podobno dość dobrze robią auta, chociaż jak usłyszeli najpierw "MG" to powiedzieli że opcji nie ma
EDIT: teraz czytam że może uszczelka kolektora dolotowego puszczać. Prawda to? Wymienić profilaktycznie? Jak mnie pamięć nie myli to robili ja w zeszłym roku...
Uszczelka kolektora ssacego nie ma wplywu na plamy oleju.
Tak, mogli skopac robote i stad takie jaja, dlatego zacznij od wyplukania ukladu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum