Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam.
Chodzi o MGF 1,8 120 KM
Płyn chłodniczy dostał się do oleju, głowica szczelna i już splanowana. Nic tylko składać , jednak mam problem . Nie wiem jak uszczelnić tuleje. Są na nich podtoczenia ale nie wiem czym uszczelnić. Oringi czy jakiś klej? Oringów nigdzie nie znalazłem, ani w budyniu w silniku ani w sklepach. Czytałem gdzieś że powinien być JAKIŚ klej, ale jaki to nie było napisane
Kolejny problem to uszczelka pod głowicę. Kupiłem taką samą jak była (metalowa z czerwonym silikonem) a czytałem że powinna być jakaś wielowarstwowa.
Proszę was o pomoc, czym uszczelnić tuleje i jakiej uszczelki użyć.
Wielkie dzięki za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 22:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Był jakiś powód dla którego wyciągnąłeś tuleje cylindrów ?
Angole dają niebieski hylomar, 2mm pod wypust. Potem musi wystawać delikatnie nad blokiem.
Do uszczelki MLS potrzebujesz magistralę olejową nowego typu, do tego krótsze szpilki niż do uszczelki starego typu. Warto też przeprowadzić modyfikacje układu chłodzenia. Wszystko to znajdziesz w temacie Nowy typ uszczelki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum