Wysłany: Pią Mar 23, 2018 08:51 [MG ZTT 190] ciągle świecące światła stop
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2005
Witam serdecznie. Od około 3lat jestem posiadaczem (szczęśliwym) mg ztt 190 no i niestety troszke przygód juz z nim przeszedłem poczawszy od wysprzeglika pompki sprzęgła itp. Ale nie poddaję sie w usprawnianu mojego malenstwa. A wiec do sedna wiem ze jest sporo tematow dotyczących mojego problemu ale niestety zaden do konca nie dotyczy mojej bestii. A mianowicie po dlugiej i wkacu udanej przeprawie z wysprzeglikiem odebralem moje auto od mechanika wszystko okazalo sie dziala perfekcyjnie dopóki nie ruszylem w dłuższą trasę. Okazalo sie ze nie działa tempomat , zresztą nie pierwszy raz po odebraniu od mechanika (zle wpiety czujnik pod pedalem sprzęgła). Pomyslalem ze i tym razem jest to ta sama blachostka, lecz niestety tym razem gdy probowalem wsunac wtyczkę do czujnika okazało się że wtyczka rozpadla mi sie w reku i zostalem z trzema kablami w reku. Ale od czego jest forum szybko kupilem wtyczke sprawdzilem na forum kolejnosc kabli i podlaczylem , radość nie trwala dlugo bo zauwazylem ze po tym zabiegu swieca mi swiatla stop. Sprawdzilem wszystko czujnik stopu polaczenia wedlug porad innych kolegow nic nawet elektryk polegl mimo iz mg i roverki nie sa mu obce.panowie macie jeszcze jakis pomysl co to moze byc bo mi zaczyna brakować sil. Dodam jeszcze ze swiatla nie zaczely sie palic po zamontowaniu wtyczki a po tym jak stara rozpadla mi sie w rekach
Ostatnio zmieniony przez slaweczek1977 Sob Mar 24, 2018 20:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 23, 2018 08:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odkrecasz bodajze 2 srubki pod kierownicą i zdejmujesz plastikową osłonę, następnie masz 3 śrubki przy włączniku świateł, wykręcasz je, wyciągasz włącznik i odłączasz wtyczkę, LSM jest w zespole włącznika, obejrzyj czy nie masz wilgoci we wtyczce albo zaśniedziałych pinów
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Mar 26, 2018 18:56
slaweczek1977 napisał/a:
No niestety na pinie 25 nie ma masy
to miało być na przewodzie zielono/fiolet dochodzącym do pinu 25 , jeśli na nim nie ma masy , to jednak przełącznik wewnętrzny w LSM jest zwarty i zasila stop , czyli cały czas jest napięcie na pinach 5, 10, 16. Czy po wypięciu wtyczki z LSM stop gaśnie ?.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Mar 26, 2018 19:43
Skoro po odłączeniu LSM żaden stop nie świeci , to znaczy , że nie dostaje zasilania zewnętrznego przez jakieś zwarcie w wiązce. Brak masy na pinie 25 eliminuje udział czujnika i wtyczki na pedale.
Wg. mnie pozostaje wewnętrzna usterka LSM jak wyżej pisałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum