Poszukuję informacji na temat chip tuningu rovera 45 2.0 101KM 2000r. czyli fałszowania sygnału z pomiaru temperatury.
Powinienem użyć do tego opornika czy wzmacniacza napięcia i w które miejsce to podpiąć żeby zwiększyć troche dawkę paliwa.
Drugie pytanie to jak zwiększyć ciśnienie doładowania turbosprężarki.
Widziałem już wątki z tym pytaniem zamykane z informacją, że jest już temat o tym na forum, ale nie mogę go znaleźć.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 10:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co to ma tobie dac podkręcania temp ? A pytanie ktorej bo od paliwa nie oszukasz.
W turbo trzeba sciegno od wastegate skrócić czyli lyzujesz kontre m10 ściągasz clipsa i preta z klapki i wkrecasz go żeby był ktotszy. Zakładasz i jedziesz na test zegarem albo torque app i sprawdzasz doładowanie.
A jak chcesz mapy napisz mi prywatna wiadomość.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Fałszuje sygnał z czujnika temp zasysanego powietrza/ przepływomierza który idzie do ECU a on zwiększa dawkę paliwa troche. Są gotowe produkty do takich ingerencji ale to technologicznie proste układy więc po co płacić >50 zł za elementy warte 4zł zapakowane w obudowę?
Bo są uniwersalne, ale fałszowanie samemu można dopasować tak żeby nie przelać mieszanki tylko dopełnić rezerwy w zostawionym zapasie, wyrównać niedobór paliwa przez podkręcone turbo czy zaślepiony egr.
Wiadomo nie będzie to super efekt jak dedykowana mapa, ale zawsze coś.
Jest inna opcja wpiac sie w canbus pompy i ecu i modyfikowac sygnal na solenoid dawki jak to robia w Cumminsach z VP44 w USA. Tylko ze taki box kosztuje wiecej jak chip po ponad 1000zl
Chyba ze masz zdolnosci to mozna cos takie zbudowac, tylko czy sie tez pompa nie uwali, ra raczej PSG5 na pompie, bo takie awarje czesto sie zdarzaja w Vp44 z tymi Boxami.
[ Dodano: Pon Kwi 09, 2018 20:54 ]
A btw jestes z świętokrzyskiego wiec blisko
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A możesz mi przybliżyć temat pod które przewody powinienem się wpiąć do pompy i ECU. Programuje trochę mikrokontrolery więc zmiana solenoidy przez np. wydłużenie stanu wysokiego o zadaną wartość % jego trwania nie byłoby większym problemem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum