Wysłany: Sro Maj 30, 2018 09:53 [R75] Spadek ciśnienia na listwie wtryskowej
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mam następujący problem z moim rowerkiem. Podpinalem pod komputer i wyszło ze jest spadek ciśnienia na listwie wtryskowej. Kojarzycie mniej więcej gdzie szukać problemu? Wymieniałem wczoraj również czujnik położenia walka. Samochód jest straszny muł na jedynce i dwójce mam uczucie jakby ktoś mnie pchał nie wiem czy to to. Bo Mechanicy narzucają mi wymianę sprzęgła bez podniesienia samochodu i diagnozy.
Od razu mam problem z gazowaniem i popuszczaniem gazu. Auto strasznie szarpie i jest to odczuwalne na silniku jakby leciał w przód i tył.
Dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 30, 2018 09:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
świeca palił .. to benzyna czy diesel ? jeśli benzyna - brak prądu zapewne, jeśli diesel - to nie ma tam takiego błędu, a nawet jeśli byłby od świec żarowych to mają znikomy wpływ na odpalanie samochodu.
Maestro napisał/a:
Czemu auto jakby nie nabiera mocy podczas ruszania i tylko wyje (na 1 i 2)
Nabierać to może obrotów albo prędkości ale nie mocy...
Ale jeśli to powiązać ze spadkiem ciśnienia na listwie, to być może brak odpowiedniego ciśnienia - podaj wartości ciśnienia na listwie podczas tego manewru, jak również ciśnienie paliwa na pompie progowej.
Maestro napisał/a:
. I to szarpanie mnie nie pokoi... Mogą być poduszki wydumane od silnika ?
To sprawdź poduszki - ale jeśli rzuca silnikiem jak Sebixa po mefedronie to możliwe że poduszki są do wymiany, zapewne ósemka.
Bez podstawowej diagnostyki komputerowej to wróżenie z fusów. Należy sprawdzić to o czym napisał marcin.misek. Ciśnienie wstępne po włączeniu zapłonu. Po uruchomieniu zaczekać aż silnik osiągnie tempertaturę roboczą i sprawdzić parametry przepływomierza, jak zachowuje się ciśnienie wstępne oraz ciśnienie na listwie CR podczas dodawania gazu, korekcje wtryskiwaczy. Od jakiegoś czasu, każdy użytkownik R75/ZT zwłaszcza w dieslu może za pomocą programu TOAF oraz interfejsu za 40-50 zł zrobić samodzielnie diagnostykę.
Jednak z opisywanych przez Ciebie objawów również zasugerowałbym przyjrzenie się układowi sprzęgła oraz pracy skrzyni a przy okazji jaki jest stan poduszek pod silnikiem. Jeśli auto wchodzi na obroty a nie przyspiesza to ewidentnie jest coś nie tak. Może się okazać że masz do wymiany komplet sprzęgła oraz koło dwumasowe.
Napisz skąd jesteś?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Sprzeglo na pewno jest do wymiany i to sam już zauważyłem, ale czy od razu dwumasa? Takie oprogramowanie toaf jest darmowe? A ten interfejs gdzie szukać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum