Wysłany: Sro Lip 11, 2018 05:54 Rover 75 dostępność części
Witam, jestem tu nowy . Przymierzam się do zakupu rovera 75.
Naczytałem się różnych opinii na jego temat ale ze podoba ni się bardzo już od długiego czasu a aktualnie ich ceny są bardzo niskie chciałbym dokonać zakupu.
Proszę mi powiedzieć jak z dostaepnoscia części do silników 1.8 bądź 2.0 benz ? Jak to aktualnie na rynku wyglada? Czy łatwo zrobić wtopę przy zakupie ?:)
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 05:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Proszę mi powiedzieć jak z dostaepnoscia części do silników 1.8 bądź 2.0 benz ? Jak to aktualnie na rynku wyglada?
Wszystkie czesci są do kupienia - w duzej mierze mozna kupic czesci oryginalne - trzeba tylko poszukac, i czasami niestety zaplacic odpowiednią kwote.
Lukas90 napisał/a:
Czy łatwo zrobić wtopę przy zakupie ?:)
jesli kupujesz nowe czesci to nie ma mowy o wtopie - na wszystko masz gwarancje.
Problem pojawia sie przy uzywanych czesciach - ale są ludzie ktorzy sprzedają sprawdzone uzywane czesci.
Wtope z zakupem można zrobić tak samo łatwo jak z każdym innym autem. Kilka lat wstecz jak 75 było mało na rynku to większość była w dobrym stanie ale ceny były odpowiednio wyższe. Teraz ceny spadły ale jest też dużo więcej tzw. min które handlarzyki szykują na napalonych klientów.
[ Dodano: Sro Lip 11, 2018 11:51 ]
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje, chyba że będziesz cały czas jeździł trzymając go powyżej 3kprm bo tylko wówczas to jakoś jedzie. Co innego 1.8turbo to już fajnie jedzie, troszkę lepiej niż 2.0kv6 i za około 1500zl można mieć 200 kucyków.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje,
Proszę cie nie siej herezji, wiadomo że to nie jest wyścigówka ale ma normalne przyspieszenie i normalne prędkości. Do emeryckiej jazdy nadaje się Mercedes 124 z silnikiem 2,0 D , R75 w 1,8 to auto jak każde inne..
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 21:51
cyborg napisał/a:
dzelo23 napisał/a:
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje,
Proszę cie nie siej herezji, wiadomo że to nie jest wyścigówka ale ma normalne przyspieszenie i normalne prędkości. Do emeryckiej jazdy nadaje się Mercedes 124 z silnikiem 2,0 D , R75 w 1,8 to auto jak każde inne..
Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..
dla mnie niemiłym zaskoczeniem była bardzo wysoka cena wahaczy tylnych,
dotyczy każdego z dostępnych modeli rovera 75, mowa o nowych, trzeba liczyć 1500zł+
Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..
Jozek, nie wiem ile masz lat i iloma autami jeździłeś w życiu (ale nie na zasadzie "kolega dał się przejechać") ale pewnie naoglądałes się "Szybkich i wściekłych"..
Wg danych 1,8 ma 11,6 do setki, za to 2,0 10 sekund. 1,8 T ma 9,6, za to 2,0 CDT ma "aż" 11,7. Nie uważam że w normalnej jeździe te 2 sekundy różnicy to jakaś przepaść, jeżeli myślisz inaczej to nie powinieneś jeżdzić R75 tylko Hondą Civic, jeśli sprint spod świateł jest dla Ciebie wyznacznikiem wartości samochodu..
Sory za Offtop ale nie mogłem tego tak zostawić
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Nie sieję herezji, poza tym napisałem coś po przecinku a tego już nie przytoczyłeś
Jeździłem trochę ponad trzy lata 1.8 i uważam że ten silnik nie nadaje się do tego auta. Z włączoną klimatyzacją i zapakowaną rodziną na wakacje to ruszyć dynamicznie ze świateł to była masakra a włączyć się z podporządkowanej w trasę przelotową to była jeszcze większa masakra.
Co do czasów jakie podałeś to hehehe sorry ale by je osiągnąć to trzeba cisnąć auto na maksa i bez jakiegokolwiek ładuneczku więc to co napisałem po przecinku się kłania.
Herezji to ja w swojej wypowiedzi nie widzę
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
dzello23, masz rację że ten silnik "dupy nie urywa" i fakt że jest trochę mały do tej budy, jednak da się nim normalnie poruszać. Z klimą jest nieco racji (ja na co dzień jeżdżę innym autem, też z za małym silnikiem i jak muszę wyprzedzać załadowany to po prostu wyłączam klimę), ale nadal obstaję przy swoim że to nieprawda że to auto do emeryckiej jazdy. Można jeździć normalnie, bez szaleństw ale w miarę płynnie.
Za to jest wiele innych zalet R75 które przysłaniają wadę w postaci mało dynamicznego silnika
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lip 16, 2018 10:24
cyborg napisał/a:
Cytat:
j0zek napisał/a:
Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..
Jozek, nie wiem ile masz lat i iloma autami jeździłeś w życiu (ale nie na zasadzie "kolega dał się przejechać") ale pewnie naoglądałes się "Szybkich i wściekłych"..
Wg danych 1,8 ma 11,6 do setki, za to 2,0 10 sekund. 1,8 T ma 9,6, za to 2,0 CDT ma "aż" 11,7. Nie uważam że w normalnej jeździe te 2 sekundy różnicy to jakaś przepaść, jeżeli myślisz inaczej to nie powinieneś jeżdzić R75 tylko Hondą Civic, jeśli sprint spod świateł jest dla Ciebie wyznacznikiem wartości samochodu..
Sory za Offtop ale nie mogłem tego tak zostawić
Napisałem swoje zdanie, że 12s nie jest normalnym przyspieszeniem, a ty wyjeżdżasz z tekstami ile mam lat i iloma autami jeździłem. Co to w ogóle ma do rzeczy? Mam się np. przejechać autem co ma 18s do setki, aby się z tobą zgodzić, że 12s jest spoko?
Po drugie nie jeżdżę R75, po trzecie nie mów mi czym mam jeździć. Oraz po czwarte nie wiem, gdzie napisałem, że sprint od świateł do świateł jest dla mnie wyznacznikiem wartości samochodu.
Dla przypomnienia mój wcześniejszy post:
"Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem.."
Dobra, trochę sobie dopowiedziałem bo mnie poniosło, przepraszam. Ale nadal uważam że przyspieszenie R75 z silnikiem 1,8 można uznać za normalne w zwykłej, codziennej jezdzie. Nie jest to sprinter ale zwykły dupowóz, wiekszość normalnych aut w jego wieku ma przyspieszenia na tym poziomie
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum