Wysłany: Wto Lip 31, 2018 15:56 [MG ZR 160 vvc] Ocena auta i pomoc przy kupnie
Witam serdecznie.Chce zakupić MG ZR 160.Prosze o opinie i ewentualne wskazówki przy kupnie.Rzucilo mi się w oczy takie ogłoszenie.Oczywiscie jeśli ktoś z Klubowiczow miał do sprzedania takowe MG również będę zobowiązany za informacje.
Nie wyglada zle widac nie fabryczny wydech i brak znaczka na klapie, pozatym spoko i nawet plyn w zbiorniczku jest miernik lakieru w reke + test na spaliny w plynie i ogladac
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ewentualnie mam pytanie o silniki 1.8 120 kucy w tym aucie i klekoty 2.0.Warto sie pchac?Vvc najczesciej mocno zajechane sa a szukam czegos dla siebie na najblizsze kilka lat.
Ewentualnie taki.Niestety z fona nie moge zapodac printscr.Pozostaje link
[ Dodano: Sro Sie 01, 2018 21:23 ]
Temat do zamkniecia.Znalazlem cos innego musze poszukać tylko gory i mam 260 kucy w malej budzie bez turba i sprezarki
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Suzuki Swift Sport 1.6 125 kucy od pierwszego wlasciciela.Dol silnika jest z rajdówki.Znalezc czapke z osprzętem i gotowe.Albo uturbic.Skosnookie bardzo chętnie zakładali turbinki.Nawet sa zestawy dedykowane do tego auta.U nas w kraju tez już taka uturbiona jeździ.Tak czy siak będzie cos tam robione
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Oglądaliśmy je ostatnio. Parę suchych faktów
- auto do opłat
- ściąga dość mocno na prawo w trakcie prowadzenia i hamowania
- na oponach zimowych
- klimatyzacja nie działa, choć kompresor i wentylator włączają się
- niefabryczny bardzo głośny układ wydechowy (trudny do zniesienia)
- spora korozja poduszek amortyzatorów
- brak radia (wymontowane)
- malowany zderzak tylny i klapa, brak emblematów
- spora korozja pod uszczelką tylnej klapy, ślady grzyba pod wykładziną bagażnika
- odprysk na przednim zderzaku, mniej więcej 1CMx2CM
- łapie lekką zamułkę przy silniejszym dodaniu gazu, po podłączeniu był błąd mieszanki paliwowej, choć sonda lambda po rozgrzaniu pracuje
- korekty STFT na wolnych obrotach do -17%, w trakcie jazdy w miarę ok (podejrzewam, że winny jest wydech)
- silnik pracuje dosyć równo i cicho, olej świeży, ma prawidłowy kolor, płyn stary, bez oznak obecności oleju; masełka nie stwierdzono
- zadbany środek, wygląda na zadeklarowany przebieg, kierownica, drążek, fotele - w ładnym stanie
- blacharsko nadwozie ok, na wjechanie na kanał zabrakło czasu
- auto sprawdzane przy okazji wyjazdu, nie mieliśmy niestety ze sobą miernika grubości lakieru
Pani bardzo miła, mąż nieobecny w trakcie oględzin, niestety w trakcie negocjacji ceny rzucił słuchawką.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum