Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
Przytrafiła mi się chyba najgorsza rzecz z możliwych, bo podczas odpalania na tzw. popych zerwał się pasek rozrządu. Jeszcze nie wiem dokładnie co uległo uszkodzeniu, ale kolizja tłoków z zaworami tania i opłacalna w naprawie nie będzie.
Teraz mam dylemat co robić, bo nie widzi mi się ładować kilka tysięcy w naprawę auta, ale z drugiej strony w takim stanie dostanę za niego grosze. Znowu jak go naprawię to pojeżdżę jeszcze spokojnie kilka lat, bo ogólnie jest zadbany, buda prosta, nie podrdzewiała (poza detalami) i chyba po takiej inwestycji zrobiłbym go na igłę, bo kurczę naprawdę lubię ten samochód za prowadzenie, moc, ten ryk silnika i oryginalność.
Może ma ktoś lub zna kogoś kto ma na sprzedaż dobry silnik KV6 2,5L, bo to pewnie byłoby sporo tańsze niż remont silnika. Ewentualnie znacie może kogoś z kujawsko-pomorskiego, kto ogarnia dobrze temat MG/Roverków?
Wybaczcie, ale musiałem się wyżalić.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 24, 2018 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czy ogłoszenie się skończyło czy się sprzedał, jednak po przeszukaniu archiwum znalazłem ten samochód.
https://www.otomoto.pl/of...g-ID6AhZYD.html
Zadzwoń i się zapytaj.
Nie wiem czy ogłoszenie się skończyło czy się sprzedał, jednak po przeszukaniu archiwum znalazłem ten samochód.
https://www.otomoto.pl/of...g-ID6AhZYD.html
Zadzwoń i się zapytaj.
Dzięki!
YOBACK napisał/a:
Przechodziłem przez to w 2.5 V6 190km.
Koszta: planowanie głowic - 400zł
Zawory: 240zł
Rozrząd 1200zł (komplet z pompąwody i napinaczem)
- robota 400zł
Też się zerwał podczas odpalania na pych?
Chyba gdzieś po znajomości robiłeś albo/i uszkodzenia były niewielkie, bo tanio to wyszło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum