Ta czesc to uszczelka.
Wymiary nietypowe - generalnie kiedys na forum bylo pisane że takie uszczelki kupic sie nie da, ze wzgledu na jej specyficzny kształt.
Mozna próbowac coś dobierac. Suwmiarka w dłon i dokonaj niezbednych pomiarów po czym udaj sie do sklepu. Pczy czym ciezko bedize okreslic wymiar nowej uszczelki, bo ta co w pompce juz zuzyta, i ciezko bedzie określic nominalną średnice zewnętrzną.
Pasuje idealnie uszczelka od pompki sprzęgła FIATA 500. Na forum są moje zdjęcia z przeróbki z minimalną ingeręcją na sam tłoczek. Wyciągasz starą uszczelkę i zakładasz od fiata +dwa dodatkowe oringi +podkładkę z odciętej końcówki tłoczka FIATA. Nawet nie trzeba demontować całej pompki- tylko samo tłoczysko i odpowietrzyć. Śmigam na tym już kupe czasu i nic się nie dzieje. Uszczelka jest gumowa i w kształcie :U: przez co w momencie wciskania pedału ciśnienie ją rozszerza i nic nie przepuszcza .
[ Dodano: Sro Lis 22, 2017 23:30 ]
Zapomniałem dodać że Fiat 500 w wersji ze sprzęgłem hydraulik a nie zwykły
[ Dodano: Sro Lis 22, 2017 23:46 ]
Teraz sprawdziłem, i uszczelka oryginał to guma +plastik i ma 15mm z groszami a FIATA równe 16mm. Mam takie uszczelki w domu jak coś to prześle do testów po sztuce.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Zapomniałem dodać że Fiat 500 w wersji ze sprzęgłem hydraulik a nie zwykły
Z ktorego rocznika, z jakiej gamy silnikowej ?
groszek_76 napisał/a:
Teraz sprawdziłem, i uszczelka oryginał to guma +plastik i ma 15mm z groszami a FIATA równe 16mm.
uszczelka to uszczelka, plastik to plastik. Plastik tez uszczelnia ?
Skoro oryginal ma 15, Fiatowski 16, to po cholere tam pchac tam jeszcze 2 oringi ?
javascript:em('marcin.misek, ')wszystko to robiłem w domu na prowizorkę . Uszczelka z fiata ma większą średnicę wewnętrzną niż średnica końcówki naszego tłoczka więc musiałem to uszczelnić , ale teraz siedze nad tym i spokojnie można wymienić tylko samą uszczelkę gumową pozostawiając oryginalną uszczelkę plastikową. Nie jestem w stanie ci teraz podać do jakich silników jest montowana pedaliera pedałów hydraulik, ogólnie 500. Chcesz to ci prześle taką uszczelkę i sobie sprawdzisz, zwrócisz mi tylko za przesyłkę. Śmigam na tym i zapomniałem o pompce. Poszukaj moich postów na ten temat ze zdjęciami i wszystko zobaczysz.
[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:38 ]
Po lewej oryginalna uszczelka plastikowo- gumowa pompki AP i obok po prawej fiatowska. Jak widać grubość tych uszczelek jest inna , dlatego zastosowałem podkładkę z pompki fiata. Wszystko pokazują zdjęcia ,które były wcześniej.
[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:43 ]
A tak wyglądają uszczelki, z góry AP po rozłożeniu (plastik - guma) od dołu fiata
Pieta, Pieta ,Witam.Czy mogę prosić Cię o kontakt bo wielki problem z pompką sachs-a nowa, przejechała około 230 km i padła.To już druga w krótkim czasie pierwsza była wymieniona przez mechanika na Bergman za psie pieniądze coś około 200 zł ale przejechała tylko 20 km i laweta w ramach gwarancji i potem wymienił na tę sachs-a.Może da się tę pompkę zmodyfikować aby nie kupować następnej.Oczywiście nie za dziękuję Pozdrawiam Marek z Gdyni
0L0, sprawa wygląda tak,oryginalna pompka padła mi na obwodnicy w sierpniu ,oczywiście laweta i jazda do mechanika na lawecie.Mechanik jak to mechanik wstawił pompkę Bergmana za około 200 zł policzył za pompkę 1000 zł plus robocizna 600 zł zgroza, ostra gadka z nim ale zapłacić musiałem.Z warsztatu autko przejechało 15 km i pompka znowu siadła.Mechanik przyjął reklamację i sprowadził swoją lawetę i potem wstawił już pompkę Sachs 6284 600 604 i ta pompka przejechała już 215 km ale to i tak mało jak na nową.Nie wiem jaki wlany był płyn na pewno nie Shella.Na ulicy próbowałem odpowietrzać i trochę dolałem płynu ale było już pózno i może to nie do końca dobrze zrobiłem.Chyba teraz kupię pompkę Tazu i tam gdzie stoi autko ją wymienię i będzie pewność ,że pompka będzie sprawna.Wysprzęglika nie sprawdzę bo na ulicy nie sprawdzę pod spodem silnika czy jest wyciek bo mam założoną osłonę pod silnikiem
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Paź 15, 2018 09:45
Jak będziesz dalej tak dłubał to tylko zwiększysz koszta i stracisz kupę czasu. Zrób raz a porządnie, wstaw nową pompę i wysprzęglik TAZU. Jak chcesz w lepszej cenie niż allegrowa to pisz do nas kontakt@apcar.pl lub bezpośrednio do mnie 694107208
Jeśli sprzęgło chodzi tylko w dolnym zakresie, biegi ciężko wchodzą lub prawie wcale a ponadto auto potrafi jechać te 10km/h na wcisieniętym sprzęgle to wymienić pompkę+wysprzęglik czy raczej tarcze docisku?
Nie szarpie, nie ślizga, tylko problem z wbijaniem biegów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum