Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
W związku z pojawianiem się bledu p0170 czyli wszystkiego co dotyczy paliwa,zrobione czyszczenie przepustnicy i krokowca.Reset przepustnicy wykonany.Ale obroty sa dziwne i rozne.Od 0,9 do 1,5 co mogę zrobić jeszcze?Dodam iz nie zawsze taka czkawka obrotow wystepuje.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 25, 2019 20:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Filtra nie ruszalem.Dzis po wariacjach obrotowych,zrobilem ponownie reset przepustnicy.Chwilowo wszystko wrocilo do normy.Ale filtr wymienie bo czas na niego.Dzieki za trafna uwage.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Rozrzad wymieniony 2 lata temu.Jakies 15 tysi km zrobione.Oczywiscie paski oraz pompa.Wszystko u Adasia i Gowina we Wrocku.Relatywnie zrobione wszystko co jest do zrobienia na starcie po kupnie auta.Rozrzad,pompa,paski,filtry.Nowa puszka i filtr powietrza.Nowe swiece i kable..Nie było problemu jakies 2 lata od momentu wymiany.Potem komp sypal bledem 0170 odpowiedzialnym za paliwko.Po czyszczeniu krokowca oraz przepustnicy,blad poszedł w zapomnienie (jest w pamięci ale nie kasuje) teraz czasem obroty zyja swoim zyciem od 0,9 do 2,5 k
ale po resecie przepustnicy dziś jakos się wszystko ulozylo.Bede wiedzieć więcej po malej trasie w przyszłym tygodniu.Kodowanie Jajka mnie czeka.Zobaczymy jak to wyjdzie.Cos kolo 500 km.Najbardziej mnie martwi w tym wszystkim ze nie pozbyłem się smrodu paliwa w aucie.Wszystko sprawdzone i kupa.Wali z układu nawiewu a nie ma to w żaden sposób przelozenia na układ paliwowy.Temat mocno ruszany na anglo forach.Brak rozwiązania na dzień dzisiejszy.Musze przyjąć ze ten typ tak ma
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Magicy mechanicy sprawdzili wszystko.Teoretycznie jest ok.Dzis chwile polatalem,wszystko w normie.W srode bede pewien bo dlusza trasa sie szykuje.Jedynie wkurza zapach beny w kabinie.I tylko w cieple dni...
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie pamietam co i jak dokładnie w Mgf/tf było ale - szukałbym w okolicach zbiornika - wlewu paliwa ( jest za plecami, dobrze pamietam? ) albo zbiornik pochłaniacza par paliwa
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Sprawdzone.Niestety brak jakichkolwiek wyciekow etc.Dla swietego spokoju zaloze nowy filtr weglowy,pomimo ze stary jest ok.Sprawdzona tez jest rurka odpowietrzajaca zbiornika paliwa.W zwiazku z tym ze Red-a nie chce sie nigdy pozbywac Mam czas na szukanie i diagnoze usterek.Szkoda ze poprzedni wlasciciel lub wczesniejsi robili wszystko na scotcha i sline tudziez totalny drutex.Troche minie zanim znajde wszystkie ich patenty...Kiedys byla w UK akcja wymiany zbiornikow w MGF mk1 bo plasik z ktorego byly zrobione z czasem zachowywal sie jak gabka.I walilo paliwkiem wszedzie.Ale podobno w TF te bolączki nie wystepowaly.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Uszczelka pod czujnikiem poziomu paliwa? W tamtym miejscu wiatr lubi zawrócić i wpaść do kabiny co może dawać efekt nawiewów. nie ma opcji by tam pojawiły się opary.
To mam zabudowane i pod klapka z 4 srubami plus wykladzina.Wiec jest to nie mozliwe.
Dzis ponownie problemy z obrotami.Ledwo odpaliłem auto.Musialem gazem się posilkowac bo gasło.Jak już zalapalo to się jakos ustabilizowalo na 1.2k obrotow a po rozgrzaniu na 0,9.Po malej rundce,skoczylo na 1,5k i tak się trzymalo.Do momentu zgaszenia i odpalenia ponownie.Potem wskakiwalo na 1,5k i się tak trzymalo.Podczas jazdy falowanie obrotow od 2,5k do 1,5k na luzie.Brak mi pomyslow ale obstawiam walnięty krokowiec.
Jak cos to poproszę o sugestie
Taka mala edycja
Wsio rozebrane i mozna apaczac
Pompa i pokrewne sprawdzone.Nie wraca paliwko jako smierdziuch
tu brak zapięcia ori,ale kostka super pasi do reszty na 3ch gumowych podkładkach
Popimpolone klucze Alena,takie jak od foteli.Odkrecilem 2 sztuki.Reszta może się uda
Tommasino,tez silnik przetarlem
I wszystko jasne.Krokowiec powiedział good bye
Czas poszukać i zakupić nowego drania i pocieszyć się jeszcze jazda autkiem
[ Dodano: Sro Sie 07, 2019 20:49 ]
Nowy i sprawny krokowiec.Objawy ciut lepsze.Odpala od strzala.Tyle ze obroty wskakują na 1500 i powoli spadają.Srubstag odpowiedzialny za nie kreci się w kolko.Wiec wiem ze czeka mnie zrzut przepustnicy i ogolna zabawa.
Raczej komus to oddam bo mi brak czasu
Pojdzie na ostro pod koniec września do Adaska i Gowina.Oni to ogarna.Niestety w Bytomiu każdy robi duże oczy na serie K....
Duze podziękowania dla Betjara i Sknerka za pomoc
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum