Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam wszystkich forumowiczów,
po 3 latach już mam wszystko aby ożywić mojego mg zt-t 190.
Jestem na etapie składania silnika i mam kilka pytań dotyczących momentu dokręcania śrub a właściwie OGROMNĄ PROŚBĘ o pomoc!!!!
Panowie mam ogromną prośbę o zaniechanie odpowiedzi typu: już było, wszystko jest na forum oraz jest na Reve itd
Dodam że od kilku wieczorów szukam informacji i albo ich brak albo ja nie potrafię ich odszukać lub są różne wykluczające się wartości.... a reve to już jakaś abstrakcja jestem z roczników które pierwszą komórkę zafundowali sobie na przełomie liceum/studia.
Więc może ktoś po prostu mi odpowie za co z góry dziękuje.
Potrzebuje wartości dokręcania śrub:
1 Głowic
2 pokryw/dekli wałków rozrządu
3 kolektorów ssących
4 koła pasowego od paska (mediów) na wale
5 kół zębatych na wałkach rozrządu
6 korbowodów na wale
7 misy olejowej
Pozdrawiam
_________________ MG ZTT 190
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 17, 2020 23:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
Bardzo dziękuje koledze za wyczerpującą odpowiedz,
podejście godne naśladowania!!
Raz jeszcze wielkie dzięki.
Ja będe kleił bo wyjmowałem ale myślę że jak zdejmiesz głowice i zabezpieczysz je przed podniesieniem dokręcając je srubami w miejscu szpilek to raczej nić się nie stanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum