"right hand side" Czy tu chodzi o to że znajduję się po prawej stronie silnika czy może, że przeznaczona dla aut z kierownicą po prawej stronie?
Druga kwestia:
Jeśli taka poduszka by pasowała to jaki może być jej stan? Bo przecież tych aut nie produkują od x czasu a to oryginał. Czy zużycie następuje wskutek mechanicznego użytkowania czy może już guma w takiej poduszce mimo że część jest nieużywana sparciała?
Ostatnio zmieniony przez el_arturro Nie Maj 17, 2020 21:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 16, 2020 23:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Right hand side, czyli po prawej. Aut nie produkują, ale części i owszem. Przede wszystkim sporą część chinskie MG zużywają podobnych, a drugie to póki po europie jeździ tego trochę to jest jako-takie zapotrzebowanie, więc opłaca się poddostawcom robić.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Dziękuję za wyjaśnienie Panie Steryd. Czyli mogę zamawiać element
Jeśli ktoś ma doświadczenie z poduszkami to prośba o podzielenie się wiedzą, bo prawdopodobnie jest to typowa usterka jak wysprzęglik i być może łatwo zlokalizować winowajcę.
Generalnie silnik (skrzynia?) po dodaniu/odjęciu gazu wariuje pod maską tak jakby miał zaraz wypaść, słychać to tutaj:
Przyspieszanie przy 60km/h na 4ce raczej nie powinno powodować dźwięku jakby wór ziemniaków się tam przewalał.
Oprócz tego miałem jeszcze jedną ciekawą "przygodę". Podczas spokojnej jednostajnej jazdy autostradowej zaczął wyskakiwać piąty bieg. Dodatkowo zmiana z 1 na 2 była bardzo ciężka a odległość jaką pokonywał lewarek z luzu na trzeci bieg i z luzu na czwarty była inna - przy trójce to był bardzo krótki ruch a czwórce długi. Podejrzewam, że coś się przesunęło, najprawdopodobniej wskutek wypracowania elementu gumowo-metalowego. Na stronie Powerflex znalazłem taką (s)tulejkę:
Odkręcenie poduszek odpowiadających za stabilizacje poprzeczna silnika nie spowoduje jego wypadnięcia z komory kup wkłady poliuretanowe ale licz sie z wibracjami na budzie. Jeśli chodzi o lewarek, to sprawdź luzy na krzyżaku, wymień tez poduszkę pod samym lewarkiem (nad wydechem, na wysokości foteli przednich).
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ok może źle to napisałem, nie chodziło mi tyle o opadnięcie co niebezpieczne przeniesienie ciężaru na resztę. Parkuję na lekkim wzniesieniu może 10 stopni, stąd obawa że silnik trochę poleci. Tą poduszkę chciałem na parkingu zmienić niezwłocznie, do reszty wiem że potrzebny już kanał niestety
@dawidd
Tak, ale czy nie idzie to w parze z jakością? Pozatym na stronie Olkusza widzę tylko wkłady do Rovera. Kiedyś wysłałem do nich wiadomość czy np z 45 będzie pasował to dostałem wiadomość że pasuje do konkretnego modelu, czyli nie do ZS KV6
Ok może źle to napisałem, nie chodziło mi tyle o opadnięcie co niebezpieczne przeniesienie ciężaru na resztę. Parkuję na lekkim wzniesieniu może 10 stopni, stąd obawa że silnik trochę poleci. Tą poduszkę chciałem na parkingu zmienić niezwłocznie, do reszty wiem że potrzebny już kanał niestety
Sprawdz sobie, czy dolna poduszka silnika przy budzie nie "połączyła się" ze śrubą. Lubi to zardzewieć i trzeba się sporo namordować, żeby france wyjąć
el_arturro napisał/a:
Tak, ale czy nie idzie to w parze z jakością? Pozatym na stronie Olkusza widzę tylko wkłady do Rovera. Kiedyś wysłałem do nich wiadomość czy np z 45 będzie pasował to dostałem wiadomość że pasuje do konkretnego modelu, czyli nie do ZS KV6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum