Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Postanowiłem zawalczyć z wyciekiem płynu ze wspomagania. Ogólnie widać, że wyciek jest gdzieś przy zbiorniczku płynu. Zdemontowałem zbiorniczek, wyczyściłem i nic ie widać. Węże w porządku, opaski też. Podejrzenie padło na korek wlewu do zbiorniczka. Jest tam gumowy oring, który teoretycznie, powinien uszczelniać przy zakręconym korku. Jak dmucham w króćce to przez korek jest spory przepływ.
Teraz moje pytanie: Czy tek korek powinien uszczelnić zbiorniczek, czy powinien być jakiś przepływ ? ( coś w rodzaju odpowietrzenia układu)
Jak na głucho to wymieniam oring lub dołożę jeszcze jakąś gumę w korek.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 09, 2021 16:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Powiem Ci ze tez z tym kiedyś walczyłem i pocenie się jest chyba wpisane w ten zbiornik. Zmieniłem węże, uszczelkę korka i tak po jakimś czasie zbiorniczek jest śliski od płynu(nie zalany ale zapocony). Nie wiem czy one tak maja, czy może wymiana na drugi by cos pomogła
Zauważyłem, że w króćce zbiorniczka są wgrzane/wklejone miedziane rurki. Pomiędzy rurką a plastikiem jest penetracja oleju ale chyba to nie może być przyczyną pocenia. Bardziej stawiam na jakość zgrzania samego zbiorniczka w połowie. Będę obserwował.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum