Cześć,
w moim pilocie do samochodu Rover 75 pokruszył się gumki od otwierania drzwi. Zakupiłem nową obudowę wraz z grotem do docięcia. I tutaj jest moje pytanie - czy jeśli ślusarz przytnie grot tak jak jest w oryginalnym kluczyku, a ja przełożę elektronikę z mikro-włącznikami i "pestkę" to będzie wszystko w porządku? czy też muszę przełożyć też oryginalny grot z jakiegoś powodu?
Przy przełożeniu samej elektroniki i pestki do nowej obudowy - pilot bardzo dziwnie się zachowywał tj, czerwona lampka migała kilkukrotnie a później przyciski nie odpowiadały na wciskanie.
Autko jest z końcówki 2004 roku i chyba tam już jest nowszy komputer T5? taki, że Rover Serwis Tomasz Staniucha nie jest w stanie np skasować inspekcji oleju...
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 22, 2014 08:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po przełożeniu elektroniki do nowej obudowy (17zl) oraz docięcia grotu w punkcie (50zl) - całość zadziałała. Czemu wcześniej wariowała lampka i dawała jakieś znaki nie wiem.
Posiadam kluczyk oryginalny Valeo, niestety jest z nim coraz gorzej, rozwala się plastik odpadły mi dwa guziczki od otwierania/zamykania.
Kupiłem nowy grot + obudowa i co dalej?
Nie chcę płacić 500zł za dorobienie. Czy można kupić kluczyk oryginalny z allegro jakiś uzywany, wziąć z niego całe graty prócz grota i przelozyc do tego zamiennika z allegro? Ktos to zaprogramuje?
Chyba, ze macie juz jakies sprawdzony pomysly. Jestem z okolic Rzeszowa (Mielec). Blagam pomocy
To git, tak zrobię.
A co żeby dorobić zapasowy z działającym immo?
Czy jak kupie drugi grot dorobie Sobie sam kluczyk bez immo to chociaż otworze drzwi ? Bo odpalić bez immo nie ma szans, ale jak się zgubi to chociaż będę miał klucz żeby dostać się do auta, a w ostateczności zrobi się calosc za pareset zlotych
Dociąć grot w takim kluczyku mogą wszędzie i da się nim otworzyć drzwi, ale bez dopisanej do EWS pestki immo nie odpalisz. Niemniej w większości zakładów, gdzie radzą sobie z BMW, będą potrafili zaprogramować taką pestkę i dodać do EWS.
Jeśli natomiast chcesz mieć też działający pilot, to to już robią tylko niektórzy magicy i na ogół kasują 500-600 zł, w tym jest już nowy kluczyk z całą elektroniką kosztujący coś ok. 200-300 zł.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
płytka to pilot więc przekładasz jak leci z baterią i działa dalej, tylko jeszcze z obudowy musisz przełożyć pestkę immo, mała czarna wciśnięta w obudowę
Z przełożeniem elektroniki nie ma problemu - pasuje P&P. Jedyna rada to wymień baterię i sklej kluczyk (jak to chińszczyzna te zaczepy są marne i jak Ci kluczyk spadnie to możesz zgubić immo przypadkiem...).
Dorobienie kluczyka, to już nie jest taki temat tabu
Aby dokodować do auta immo trzeba na pewno wyjąć EWS'a, bo póki co tylko mechaniczna ingerencja w niego pozwoli na jego pełny odczyt i dopisanie nowego transpondera. Dokodowanie używanego pilota, to także od jakiegoś czasu już nie jest kłopot. Najtrudniejsze w tej chwili to dokładne docięcie grota
Osobiście dorobiłem sobie drugi kluczyk w następujących krokach:
1. zakup pilota na allegro (sprawny musi być )
2. zakup obudowy + grota (nawet dostałem na wymianę micro switche) również na allegro
3. docięcie grota (najdroższa usługa ze wszystkich)
4. dopisanie elektroniki używanego kluczyka do mojego BCU
5. dopisanie nowego transpondera do mojego EWS'a
Z uwagi na wrażliwość informacji więcej szczegółów na forum publicznym nie należy pisać.
W każdym razie dopisanie kluczyka na rynku do naszych aut, to koszt ok. 600 zł. Myślę, że spokojnie można sporo zmniejszyć te koszty. Gdyby ktoś reflektował z okolic dolnośląskiego polecam kontakt PW do marcin.misek z forum. Z mazowieckiego i okolic na PW do siebie
Btw. Nasz pilot oryginalny od R75 jest nieporęczny? Jest fajny nawet pomimo tego, że nie chowa mu się grot
Ps.
Najprawdopodobniej do freelanderów też da się zastosować ten patent. Ale tego nie mieliśmy okazji testować.
Pozdrówki,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Przy czym zaznaczam że mogę dopisać jedynie piloty ( używane, nowe, co kto woli).
Co do immobilizera jeszcze tego nie robię.
A przy okazji mogę przekodować BCU ( zmiana Anglia/Europa, samozamykanie, otwieranie na dwa razy i inne tego typu rzeczy)
To częściowo mogę poratować kodowaniem w wlkp.
Co do immo. Mam pestkę i mam ews do którego jest wpisana, bez wyciągania nie da rady dopisać do EWS w aucie?
longer86 będziesz dopisywał kluczyki do auta? bo zieciunio będzie potrzebował ale razem z immo.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum