Forum Klubu ROVERki.pl :: [r75] Bmw scanner a parametry pracy silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MaReK
Wto Kwi 05, 2016 15:29
[r75] Bmw scanner a parametry pracy silnika
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 16, 2015 00:18   

Design powinien być responsywny, tylko longer86 musi poprawić banner ;P

BetJar napisał/a:
A po polskiemu nie chciało się napisać? Tak dla idioten language :-|

Toć to tylko lorem ipsum :P Niby jest już polskie lorem ipsum, ale jakoś tak w bezsensowności widzę estetykę ;) To tylko projekt, którego jeszcze nikt oprócz Was - czyli już niestety wszystkich - nie widział ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 16, 2015 00:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 16, 2015 00:27   

Co mam poprawić? Nic nie wiem... A nie poprawie nie wiedząc bo ja nie Zbyszek nowak
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 16, 2015 00:28   

No nie będziemy takiej dyskusji prowadzić tutaj. We wątku odpowiednim Ci napiszę :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 16, 2015 07:40   

To gdzie ten wątek odpowiedni? :P
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
Micros 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lis 16, 2015 12:43   

MaReK napisał/a:

Nie słuchajcie go! Gada od rzeczy, pijany jest z rozpaczy... nie robił backupu ToAFA i wszystko musi pisać od zera ;/ Teraz ToAF pewnie na wielkanoc będzie...


To już teraz rozumiem dlaczego nie odpisuje w temacie testów dla benzyny :p Nie ma czego testować chwilowo pewnie ;)
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 628
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Lis 16, 2015 13:14   

MaReK, toć przeca wim, że to lorem ipsum, na końcu wstawiłem buźkę ;)
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Wto Lis 17, 2015 23:05   

Spokojnie...MaReK bredzi...
program jest.. w ciaglym rozwoju, dorwalem kolejny sterowik od V6 do testów i "gwałce" go z kazdej strony...
Micros, dostałeś PW, niedlugo dostaniesz wiecej...
A planowany termin udostepniena czegokolwiek to 6.12 :) , najpozniej to 24.12
Co do kabla pod INPE, nada sie kazdy KKL, trzeba mu tylko polaczyc pin 7 i 8. Ewentualnie dodatkowo skonfigurowac EDIABAS'a ;]
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 17, 2015 23:14   

marcin.misek, nawet nie wiesz, jak (zapewne nie tylko) mnie ta wiadomość ucieszyła. :D
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Lis 25, 2015 13:15   

Żeby nie mnożyć tematów podpinam się pod ten wątek. Moja walka z INPA wciąż trwa. Zakupiłem kabelek inpa viaken do bmw. Zainstalowałem sterowniki ustawiłem COM 2 zgodnie z zaleceniami Viaken. Znalazłem INPĘ w wersji 4.4.7 bo z tego co czytałem na forum to nowsza wersja ma problemy z naszymi roverkami. Próba podłączenia i ... dupa. Plik obd2.ini prawidłowy bez błędów. Wszystko zgodnie z instrukcjami krążącymi w sieci. Zmiana na com1 też nic nie daje. Instalacja nowszej INPY 5.0.2 też nic nie daje. Nóżki we wtyku podginałem delikatnie dla lepszego styku i też cisza. Jak to ugryźć ?? ?
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 25, 2015 13:22   

pablo zacznij od sprawdzenia w menedżerze urządzeń pod którym portem COM masz kabel (nazwa bodajże zaczyna się od FT231X).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 25, 2015 14:09   

A instalowales sterowniki kabla zdaje sie ftdi sie to zwalo
_________________
75 Red Edition
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Lis 25, 2015 16:49   

w moim przypadku podstawa bod INPA to świerzo postawiony windows XP i port com 1 bez tego walczyłem z inpą wiele godzin i dupa blada,teraz śmiga elegancko
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Lis 25, 2015 17:04   

prebenny napisał/a:
pablo zacznij od sprawdzenia w menedżerze urządzeń pod którym portem COM masz kabel (nazwa bodajże zaczyna się od FT231X).

Hmm nie mam takiej nazwy. W menadżerze urządzeń mam " usb serial port com1" a w szczegółach sterownika mam ftdi czy jakoś tak jak pisał longer86 . Sterowniki dostałem na płytce viakena

sash997 napisał/a:
w moim przypadku podstawa bod INPA to świerzo postawiony windows XP i port com 1 bez tego walczyłem z inpą wiele godzin i dupa blada,teraz śmiga elegancko


No tu może być problem bo laptop służbowy i wolałbym nie ruszać systemu. Inny kabelek viakena VAG KKL z tego laptopa łączy się pięknie z webasto ( fakt że nie przez obd2 tylko bezpośrednio z piecykiem ) ale znaczy że sterowniki do kabelka są OK i port też.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Lis 25, 2015 18:35   

stare lapki na którym możesz zrobić xp i używać tylko do inpy i np pasofta czy thermo testa kosztują grosze więc możesz pomyśleć też nad takim rozwiązaniem
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 25, 2015 18:43   

sash997 ja po prostu mam wirtualną maszynę z XP i też działa ;) .
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Lis 25, 2015 19:14   

Jutro przetestuję na innym lapku też z XP . W tym lapku mam RS232 ale niestety kabelek mam na usb.
A na jakiej wersji INPY pracujecie ?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 25, 2015 19:55   

4.4.7 na win Vista
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 00:12   

Jak masz com1 to czemu ustawiasz na com2?
I co ustawiasz na com2? Plik ediabas.ini z c:/ediabas/bin/ediabas.ini poprawnie skonfigurowany pod OBD?

INPA działa swobodnie i na komputerze z WIN7,8,10 32 i 64bit.
5.0.2 także działa tylko ma problem z identyfikacją silnika DDE4.

Próbowałeś po instalacji oryginalnego pakietu INPA wrzucić wersję, którą udostępniłem?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Czw Lis 26, 2015 00:34   

A probowales uruchomic plik :
c:\Ediabas\Hardware\OBD\OBDSetup.exe ?
Ja zawsze to uruchamiam po instalacji, dodaje do systemowego PATH c:\Ediabas\bin i nigdy nie ma problemów z odpaleniem.
A do Ediabas.ini nawet nie zagladam...
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 00:39   

Ediabas.ini powinien być domyślnie skonfigurowany pod OBD w zależności od wyboru instalacji. Warto też zaznaczyć, że używamy interfejsu na USB. We właściwościach wirtualnego portu szeregowego (COM1) warto zmienić parametry, z 4096 na 1024 oraz z 16ms na 1ms.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] k-seria - co można robić BMW Scanner-em PaSoft?
pineska Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Maj 19, 2014 23:13
sTERYD
Brak nowych postów [R75] - Prośba o sprawdzenie dźwięku pracy silnika
stanley89__ Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sie 08, 2013 12:15
MaReK
Brak nowych postów [R75] Niskie temperatury a kultura pracy silnika (CDT)
karolj Rover serii 75, MG ZT 16 Sro Kwi 06, 2016 14:05
Punx
Brak nowych postów [R75] pompa paliwa parametry benzyna
chudy86044 Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Mar 08, 2016 19:52
chudy86044
Brak nowych postów [R75] Opóźnienie w pracy nadmuchu
Koenig Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Wrz 17, 2015 21:12
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink