Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214SI] Operacja transformers
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214SI] Operacja transformers

Przygody R214
Autor Wiadomość
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Wto Sie 25, 2009 22:39   

bula21

Cytat:
nie widzialem ladniejszego R200 wszystko sie przy nim kryje ;P


Mało, bardzo mało widziałeś więc :razz:







_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 25, 2009 22:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 25, 2009 22:41   

Botanix napisał/a:

Mało, bardzo mało widziałeś więc :razz:


Są różne gusta, a jak wiemy o nich się nie dyskutuje więc n/c :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 25, 2009 22:45   

Ładnie wyglada. Ale jeśli chodzi o R to lekka przesada :/
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
hellboy_d 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Bielawa ,Remschied

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 25, 2009 23:16   

Ladny , mimo ze turecki ;] , no i te ledy , tylko w wersji czarnej , ktorych sie juz pozbylem .
_________________
Allegro
http://www.allegro.pl/sho...php?uid=2696094
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Wto Sie 25, 2009 23:19   

Botanix napisał/a:
Mało, bardzo mało widziałeś więc :razz:

I całe szczęście chyba :P To auto zostało w perfidny sposób oszpecone, żal mi tylko właściciela, że takie WT zrobił... :rotfl:
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Wto Sie 25, 2009 23:21   

Oszpecone czy nie to faktycznie rzecz gustu ale nie można powiedzieć, że robota nie wykonana solidnie :) .

BTW od przodu mi mocno nowego shirocco przypomina, dla mnie super... z tyłu już mniej.
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 02:44   

jak dla mnie niemiec wymiata :D heh ja lubie serie z dobrym silnikiem gleba i ladna felga :D " jezdze wolno i nisko jak glosi pismo :P "
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 11:49   

Witam, po dłuższej przerwie ;) Pomysłów na wizualny rozwój samochodu mam już od Was "tysiące", ale jednak pierwsze co, to muszę zadbać o stronę mechaniczną.

Ostatnio transformers odwiedził Auto-serwis Gosia (we Wrocławiu) w celu zdiagnozowania silnika. Choć sam nie wyczuwałem jakiś dziwnych zachowań silnika, to postanowiłem mimo wszystko sprawdzić co powie na to fachowiec, gdyż dobrze wiedzieć czym się jeździ.

Diagnoza przebiegła bardzo sprawnie, obniżono mi trochę obroty na jałowym biegu, silnik okazał się sprawny, mieszanka jest dobrze dobierana, a wydalane spaliny w normie (Ponoć norma CO jest do 0,5%, a u mnie CO to tylko 0,03% -więc jest się czym pochwalić). Poza tym okazało się, że jakieś dwa przewody mam do wymiany, gdyż uciekają płyny. Nie są to duże ubytki, ale jednak. Gorzej sprawa wygląda z olejem, który ucieka przy skrzyni biegów. Diagnosta powiedział, żebym to pieprzył, bo koszty naprawy są nie adekwatne do sytuacji...

Następny punkt do spełnienia, to wymiana oleju i filtrów. Myślę, że zajmę się tym w tym tygodniu. Zgodnie z zaleceniami zamienię olej z 5W50 na 10W40. Autko już ma trochę latek, 10W40 jest sugerowany przez producenta, a poza tym jest tańszy i ze względu na wycieki bardziej się kalkuluje :wink:

Kolejny punkt programu to opony. Te które posiadam, to continental 175/55/15, które po pierwsze puszczają gdzieś powietrze (dwie pompuję co tydzień), a po drugie są za wązkie na felgę 7J. Zamówiłem więc TOYO Proxes T1R 195/50/15, które cieszą się dobrymi opiniami :) Wtorek/środa trafią na koła.

Szerokości!
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 12:01   

TOYO Proxes T1R

Bardzo dobre oponki, zauważysz różnicę zwłaszcza na zakrętach :wink:
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:22   

widze ze kolega ma podobny felunek do mojego :D
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:28   

Rzekłabym nawet -identyczny :mrgreen:
 
 
Toshiro 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 212
Skąd: Przemyśl

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 10:33   

Vaticinator napisał/a:
Rzekłabym nawet -identyczny


To w końcu ja to z Twoją płcią ? ;>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 19:35   

No, no... bystre oko ;) Literówka. Chyba mam jakieś urojenia...

Dzisiaj policzyłem wreszcie ile Transformers pali: 9l/100km. I tak sobie myślę, że sporo chyba, nie?
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 20:51   

zalezy jak jeździsz. ja znam łebka co zarzekał sie że mu lanos 1.6 pali 10 i w góre a ja na to że niemożliwe. Aż wkoncu przejechalem sie z nim w trase... i wyszła jego technika jazdy.. non stop auto trzymane było na obrotach rzędu 3-3,5tys.. tłumaczył tym, że lubi mieć pod nogą tę moc w razie czego hehe. zamiat wbić 5 bieg i redukować.. i tak mu palił lanos 9l w trasie :mrgreen:
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 21:54   

A różnie z tą jazdą :razz: Na ogół jeżdżę w przedziale 2-3 tys. obrotów, a jak widzę, że światło czerwone w oddali to i często na luzie dojeżdżam. Przyznam jednak, że zdarza się go do 5,5 tys. obrotów podkręcić...
Póki co zwalam część winy za wysokie spalanie na kapcie, które sflaczałe są ciągle. Co tydzień średnio pompuję, ale po tygodniu, to mam na dwóch kołach po jednym barze tylko. Dzwonili dzisiaj do mnie z opony-moto.info, że TOYOki będą u mnie jutro. Łudzę się, że to coś zmieni :>

PS. Ładne masz felgi :mrgreen:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 21:56   

Jak najbardziej "flaki" mogą być przyczyną większego spalania większe opory toczenia mają przez co auto idzie ociężale...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 22:19   

Cytat:
Na ogół jeżdżę w przedziale 2-3 tys. obrotów, a jak widzę, że światło czerwone w oddali to i często na luzie dojeżdżam.


Czy przypadkiem na luzie nie pali więcej niż podczas hamownia silnikiem :) ?
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 22:35   

Botanix napisał/a:
Cytat:
Na ogół jeżdżę w przedziale 2-3 tys. obrotów, a jak widzę, że światło czerwone w oddali to i często na luzie dojeżdżam.


Czy przypadkiem na luzie nie pali więcej niż podczas hamownia silnikiem :) ?


Oczywiście, że tak. Tak samo jak przy jeździe na luzie. Wszystko opisane w ostatnim Poradniku Auto Świata ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 23:01   

Powyżej pewnych obrotów jak się hamuje silnikiem to nic nie spala ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 23:21   

powyżej 1300. Jak się je przekroczy (w dół) to silnik znow zasysa paliwo, żeby nie zgasnąć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214SI] Progi
Lesior Tuning wizualny 14 Pią Kwi 08, 2011 15:04
Lesior
Brak nowych postów [R214Si] Grill
sobon Tuning wizualny 6 Sob Sty 16, 2010 16:19
bula21
Brak nowych postów [R214Si] Lusterka
sobon Tuning wizualny 1 Sob Sty 09, 2010 23:13
staf
Brak nowych postów [r214si 97r]] Pytanie o spioler
pcmirek Tuning wizualny 3 Nie Kwi 12, 2009 23:12
maciekwawa
Brak nowych postów [R214Si] Podświetlenie i rozdziałka pytanie !!!
sobon Tuning wizualny 19 Sro Sty 13, 2010 20:54
kaaaziuu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink