Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
Autor Wiadomość
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 16:39   

ceremony napisał/a:
Tu kupilem i wszystko pasowalo, nawet teraz sa tansze o prawie 100PLN :( http://www.re5pect.pl/ind...ct&prod_id=1136

Thx, też o tym sklepie myśleliśmy z Konradem, teraz mamy pewność że będzie pasowało.
ceremony napisał/a:
Dla mnie ostro to znaczy max co sie da przy tym silniku :) sam tego nie bede robil, a kolega ktory sie tym zajmuje zna sie na rzeczy, wiec mu zaufam. Napewno da wzmolcniona uszczelke wiec nie powinno byc problemu.

Porting i polerowanie rób - z ciekawością będziemy śledzić rezultaty - choć podobno już jest na tej głowicy niewiele do zebrania, ale przed planowaniem poczytaj o problemach K-Series i zastanów się mocno. Niestety nie da się tego zrobić bezboleśnie - michone ma rację, brzegi zapewniają docisk.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 21, 2009 16:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 23, 2009 21:22   

Ja to zrobie ewentualnie jak strzeli uszczelka jako kosmetyke juz. Generalnie jak juz rozbabrywac ten silnik to RAZ i kompleksowo przy okazji padu. Konstrukcja niepancerna, deliktany material ;) Czy mozesz przyblizyc kwestie szczelnego, autorskiego dolotu? Co miales na mysli? Jaki konkretnie dolot posiadasz obecnie?
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Lut 24, 2009 09:37   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Ja to zrobie ewentualnie jak strzeli uszczelka jako kosmetyke juz. Generalnie jak juz rozbabrywac ten silnik to RAZ i kompleksowo przy okazji padu. Konstrukcja niepancerna, deliktany material ;) Czy mozesz przyblizyc kwestie szczelnego, autorskiego dolotu? Co miales na mysli? Jaki konkretnie dolot posiadasz obecnie?


Nie przesadzajmy az tak szczelny jak sobie myslisz to on nie jest, poprostu odgrodzony od silnika blacha, rura spawana, rura doprowadzajaca powietrze, stozek i tyle :) mysle ze wystarcza.
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 24, 2009 10:44   

aaaa... ;) tez taki byl plan ale raczej zastosuje porzadny air box maxogenka leniwy sie robie :lol: JAK COS NA ZBYCIU STOZEK K&N w rozsadnych pieniazkach
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 24, 2009 10:57   

Taki? :ok:

mam tez pytanie co do tego dolotu, czy on ta zwezona koncowka bierze zimne powietrze z seryjnego miejsca?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:02   

Taki.

Wyglada to tak na ałócie:

http://s9.photobucket.com...current=PTP.jpg
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:20   

No sprytnie to pomysleli, nie ma zadnych zalaman przed filtrem a ta koncowka wchodzi akurat miedzy chlodnice a ta scianke ktora trzyma lampe. Tez bede musial cos popatrzec z moim dolotem zeby rura szla w jak najprostszej linii. Jak cos to sie cos wytnie :wink:
A Ty bedziesz bral carbonowy czy aluminiowy?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:22   

No ja bym chcial karbonowy oczywiscie ;) Wlasnie caly widz jest w tym materiale ze stanowi dobra oslone termiczna
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:27   

Troche drogi :wink: ale za to dziala na 100%. Ja narazie musze pojezdzic jakies 500mil na Pipercrosie a pozniej na hamownie. I dopier wtedy wyjdzie wszystko, albo cos bedzie albo -1100E
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:31   

No cenowo niestety jest najdrozszy przez ten carbon ;( w przypadku nie vvc to bym sie faktycznie zastanawial. U mnie wiem, ze z tymi gratami co mam to poczuje napewno na plus. Aha z kwestii minusow warto dodac, ze maxogen prawdopodobnie najbardziej zasywia silnik. Cos za cos. No to czekamy na relacje, reasumujac co tam wpakowales u siebie?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 24, 2009 14:21   

No narazie kompletny wydech Janspeeda, dolot Pipercross Viper (mial byc BMC CDA ale w calej angli deficyt i za ta sama cene zaproponowali mi Vipera), do tego mam jeszcze przepustnice 52mm ale czy ona cos daje to nie wiem.
Docelowo beda jeszcze walki Pipera, byc moze lekkie kolko, nowe hamulce EBC od MG ZR 160 przod, sprezyny od PTP, kable WN magnecora ,nowe swieczki , alu 17 od ZR,itp.
Ale narazie wakacje trzeba oplacic :wink: Jordania czeka
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 02, 2009 02:15   

Nie kupuj magnecora kabli! G...... to daje i kiepska jakosc. Nie wiem czy mi sie trafily felerne ale ja kupilem niby oryginalki w UK w porzadnym sklepie i musialem szybko wracac do NGK bo doslownie przy nastepnym ich sciagnieciu i zalozeniu luzno latala koncowka na jednej swieczce. Poszly w kosz po 2-3 tysiach ;)
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 02, 2009 10:25   

To lepiej NGK oryginalne? Bede w PL w przyszlym tygodniu to se kupie, a jakie swiece polecacie? i gdzie kupic?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 02, 2009 11:42   

ja tak samo jeżdżę już prawie 2 rok na oryginalnych NGK świece i kable (zresztą kosztowało mnie trochę trudu ściągnięcie do mojego modelu), uważajcie tylko bo NGK zaczęli także robić w Europie są dużo gorszej jakości...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 02, 2009 14:27   

To oryginaly gdzie sa produkowane? Jak z UK sciagne to beda te lepsze?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 02, 2009 14:49   

japoni...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 02, 2009 15:44   

OT : wiecie, że zapalniczki do VW/AUDI są robione w Legnicy?? a najlepsze jest to, że na każdej napisane jest : MADE IN GERMANY :D
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 02, 2009 21:07   

A macie jakis sprawdzony sklep gdzie mozna oryginaly NGK kupic?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 01:38   

Fota, Intercars pewnie na stanie w kazdym miescie. Dobre sa jeszcze czesci DENSO ale nie wiem czy robia pod roverka cos. O dziwo pierwszego montazu cewki do vvc sa DENSO ;)

Fele w ZR tez sa made in Poland ;) Wbrew pozoru w wielu markach znajdziemy jakies elementy krajowe a to wiązki przewodowe a to inna bzdeta ;)

POZDRO
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 04, 2009 09:12   

właśnie wczoraj wrzucałem do składziku Fele od MG ( zapomniałem ze moglem je od razu zważyć... :/ ) i zauważyłem właśnie ze pisze na nich Made in Poland trochę byłem zdziwiony :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
luzmagister Tuning mechaniczny 30 Wto Sie 12, 2008 19:41
Sachar
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz
Brak nowych postów Czy ktoś zna/montował Koni przód 8641-1233 tył 8041-1344
spider666 Tuning mechaniczny 5 Czw Cze 10, 2010 12:55
spider666
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Blow Off i stożek gotowe
roiven Tuning mechaniczny 56 Pią Lip 05, 2013 08:55
Adrian
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink