Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Mocne kopcenie na czarno
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Mocne kopcenie na czarno
Autor Wiadomość
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 00:07   

a może masz opornik w wiązkę wstawiony ? ;>
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 09, 2011 00:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:30   

kopci jak u mnie na włączonym oporniku :mrgreen:
empi, bez wskaźnika doładowania nic tam nie kręć cięgnem
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 20:56   

o tym oporniku to pamiętam było w tym poście tuning sdi za 7 zł ale nie mogę za nic znaleźć tego tematu żeby się sprawie tego opornika przyjrzeć.

Ktoś ma może go w zakładce ?:)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 21:08   

na oporniku byly by lepsze czasy ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 21:13   

czasy mierzyłem tak, że telefonem wciskałem start stop i odczyt więc mogą być trochę oszukane dlatego pisałem ~ (tak wiem niechluj ze mnie) :D

Ogólnie już nieraz ludzie po przejechaniu się moim Rv to byli zaskoczeni że ze 105 koni tak zrywnie śmiga. Noi jeździłem idento roverkiem z takim samym silnikiem to hmm znaczna różnica na + mojego(a właściciel twierdził że jego spoko chodzi:) )

To jak ma ktoś linka ? :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 07:33   

http://forum.roverki.eu/v...b18c475d#649907
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 10, 2011 11:34   

no to może masz na stałe oporniczek wstawiony....a jak spalanie ?
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sie 11, 2011 21:12   

Spalanie przy płynnej jeździe na krótkich trasach mieści się w okolicach 8 l i uznaję za przyzwoity wynik. (mieszkam w górzystym terenie)

[ Dodano: Czw Sie 11, 2011 21:12 ]
Dziś pospinałem sobie to bardziej profesjonalnie i postanowiłem ciśnienie sprawdzić przy jeździe,


i ot moje zdziwienie po bardzo mocnym depnięciu w czasie jazdy 1.3 bara.
Tak więc 1.3 miałem cały czas ustawione. Wiązka nie tykana na pewno.

Może jakiś chip tuning był O_o. Przestawiłem na 1.1 bara ale już za ciemno było żeby sprawdzić jak z kopceniem.

Będę musiał wrócić chyba do dokładniejszego pomiaru 0-100 i 60-100 na IV
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 12, 2011 08:23   

Z tego co pisali koledzy w temacie o tuningu za 7zł sam opornik podnosi ciśnienie do 1.3....łącząc to z kopceniem i niezłym kopem wygląda że jednak coś tam masz dodane ;)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sie 12, 2011 09:24   

plemaster, jak opornik moze podnieść ciśnienie na turbinie ?? ?????? przecież zawór westage nie pozwoli na to. ma ustawione ciśnienie na turbinie takie i takie i nawet jak dostanie więcej paliwa i co za tym idzie spalin napędzających łopatki to i tak zrobi swoje czyli przy zadanym ciśnieniu upuści.
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 12, 2011 09:26   

Firq, to jak wytłumaczysz to że u mnie bez włączonego opornika dmucha 1,0 a z włączonym 1,3?
same wywalenie kata zwiększyło mi ciśnienie z 1,0 na 1,2 i musiałem skręcić turbo bo na oporniku było by już z 1,5
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sie 12, 2011 09:37   

no szczerze to dziwi mnie to bo jak ja skręciłem na seri w moim byłym 220sdi turbo na 1.5 bara tzn zmniejszyłem na 1.5 bara i dołożyłem do tego opornik to przed i po oporniku zawór westage sie wyrabiał ze swojego zadania i utrzymywał 1.5 bara tak jak miał zadane wiec dlatego mnie to dziwi
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 12, 2011 09:45   

może dlatego że masz tak rozkręcone do 1,5 i dalej nie chce nawet na oporniku bo ma już wystarczająco
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sie 12, 2011 09:50   

jak dalej nie chce :D chce i to bardzo :)) jak miałem w 220 kierownice spalin zatarta i nie upuszczała nadciśnienia to dmuchało po 1.8 bara wiec nie mów ze miał wystarczająco bo na pewno mógł wiecej :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 12, 2011 16:00   

Firq, Jak to działa to nie wiem i sam nie mam wskaźnika więc się nie wypowiem...przytoczyłem tylko to co pisali koledzy tu:
http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=160

....ja tam im wierzę ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 13, 2011 22:48   

ALE KOPCI OMG !!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 11:02   

empi, Siemka podnoś ciśnienie na turbince bez obaw. Ja mam zakręconą na maxa dmucha 1,7 bara. śmigam tak już ponad rok i wszystko chodzi, ale zasada- nie deptać zimnego i po deptaniu studzić to dla mnie świętość!
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 12:27   

1.7 to chyba trochę szaleństwo :) mówi się że bezpieczne ciśnienie to okolice 1.3 :)

takie zasady też mam wszczepione :D dziś wreszcie ładna pogoda to sprawdziłem jak na tym 1.1 się zachowuje, ale efekt mizerny kopci podobnie a przy 4-5 osobach czuć że jest słabszy.

Spróbuję odczepić tą rure wlotową pod obudową filtra powietrza, pamiętam że jak go kupiłem ta rura była z boku i wtedy kopcił mniej, jak ja ją włożyłem w poprawne miejsce to lokomotywa. Gdzieś na tym foro wyczytałem że to też przyczyna kopcenia na czarno, bo ona blokuje dostęp powietrza no i jest go za mało szczególnie w ciepłe dni gdy powietrze jest rzadkie.

Bo gdy jest chłodno problemu wielkiego niema coś tam delikatnie przykopci ale to tyle co każdy diesel przy docisnięciu gazu.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sie 14, 2011 16:57   

empi napisał,

Cytat:
mówi się że bezpieczne ciśnienie to okolice 1.3


mówi się dużo
ja jak miałem kierownice spalin zatarta to ponad rok jeździłem na ciśnieniu 1.8 problemem aby było ze jak dobijało do 1.8 1.9 bara to komputer odcinał paliwo bo auto było przeładowane i teraz mam ustawione 1.5 i jest dobrze
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sie 18, 2011 18:27   

Trochę kopcenie opanowałem, gdzieś na tym foro wyczytałem, żeby wywalić tą rurę spod obudowy filtra powietrza, że ona blokuje dostęp powietrza. Rzeczywiście poprawa znaczna, już nie ma takiej ochoty na kopcenie. Turbałka ->1.3 . Kopcenie w normie można powiedzieć.

Tak zostawie do zimy i będe częściej filtr powietrza wymieniał :) . Na zime rura wróci w pierwotne miejsce , bo w zimie gęste powietrze to i tak nie kopci :)

PS. Pamiętam że jak go kupiłem to tak własnie była ta rurka z boku nie podpięta, tylko ja ją podpiąłem i wtedy problem sie zaczął z kopceniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25]Brak mocy i kopcenie na czarno.Turbo nie daje ciśnienia
dambo12 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Wrz 07, 2012 20:18
dambo12
Brak nowych postów [MG ZR IDT] Dymi na czarno
yamakazi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Wto Sie 13, 2013 15:17
Gość
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Dymi na czarno jak Diesel
kolin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Cze 09, 2008 23:14
Zukowaty
Brak nowych postów [R200 2.0 sdi] dymi na czarno
rafal_13 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Sty 08, 2010 10:51
Brt
Brak nowych postów [ R25 2.0idt 01r ]dlaczego dymi na czarno
adczy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Lip 31, 2007 14:17
adczy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink