Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
Autor Wiadomość
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Sie 07, 2016 00:01   

AndrewS napisał/a:
PressionLife napisał/a:
jest znaczenie która stroną?


oczywiście, strzałka ma być w stronę silnika (kolektora ssącego), gdy silnik zostanie wyłączony zaworek się zamyka i "zostawia podciśnienie" w serwie, daje to możliwość minimum jednego dobrego wspomaganego podciśnieniem hamowania.


Udalo się wymienić, nowa zaworka leży idealnie, dziękuję za rady !

Na benzynie jeździ bez problemu ale w gazie wciąż szarpie - po wymianie zaworka mniej ale szarpie nie wiem gdzie szukać teraz rozwiązania.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 07, 2016 00:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 07, 2016 00:07   

W instalacji gazowej?
_________________
75 Red Edition
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 07, 2016 10:37   

Skoro po wymianie zaworka szarpanie na gazie się zmniejszyło to sprawdź stan przewodów/wężyków cisnieniowych od gazu. U Ciebie to ten jasny co wychodzi z kolektora ssącego i idzie w czarny i do czujnika na ścianie grodziowej, sprawdź wszystkie, może jest gdzieś nieszczelność.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sie 08, 2016 06:22   

longer86 napisał/a:
W instalacji gazowej?


dzelo23 napisał/a:
Skoro po wymianie zaworka szarpanie na gazie się zmniejszyło to sprawdź stan przewodów/wężyków cisnieniowych od gazu. U Ciebie to ten jasny co wychodzi z kolektora ssącego i idzie w czarny i do czujnika na ścianie grodziowej, sprawdź wszystkie, może jest gdzieś nieszczelność.


Panowie ładnie to siedzi ale cześć która wychodzi (rurka w dół do silnika ?) Nie stoi sztywno jest luz na tyle, że ręką można ruszać i lata ale nie wychodzi - nie powinno to sztywno siedzieć ? Może dlatego mi szarpie ?

Panowie dla rozjaśnienia o co mi chodzi nagrałem filmik całego silnika i tego elementu o którym mówię :

https://youtu.be/ddvoZMMBx84
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 08, 2016 22:05   

Z tego co pamietam, to u mnie też to luźno chodziło, żeby wypiąć rurkę trzeba wcisnąć ten pierścień, pytanie czy to jest szczelne :|
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 08, 2016 23:12   

Chyba nie powinno aż tak luźno latać. Tam powinna chyba być specjalna końcówka wkładana i dopiero na tą końcówkę wężyk http://images78.fotosik.p...pg?t=1470690594
Na zdjęciu jest po lewej stronie.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sie 08, 2016 23:55   

dzelo23 napisał/a:
Chyba nie powinno aż tak luźno latać. Tam powinna chyba być specjalna końcówka wkładana i dopiero na tą końcówkę wężyk http://images78.fotosik.p...pg?t=1470690594
Na zdjęciu jest po lewej stronie.


Jak to uszczelnić macie pomysł ?

Albo co zrobić ?

Dałem izolacje by zrobić "TEST ' i auto mniej szarpie zrywne jest ale wciąż mocno szarpie.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 09, 2016 07:04   

jaki masz gaz? Swiece, kable kiedy wymieniałeś?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 09, 2016 07:18   

dawidd napisał/a:
jaki masz gaz? Swiece, kable kiedy wymieniałeś?


Pełna sekwencja. Świece i kable 5 miesięcy temu.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 09, 2016 08:27   

PressionLife ile ma ta Twoja instalacja gazowa przejechane? Może listwa wtryskowa po prostu chce już odejść.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 09, 2016 08:31   

prebenny napisał/a:
PressionLife ile ma ta Twoja instalacja gazowa przejechane? Może listwa wtryskowa po prostu chce już odejść.

Z tego co mówił poprzedni właściel to około półtora roku.

To co, to co lata nie powinno sztywno być ?
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 09, 2016 10:14   

Sprawdziłem u siebie i luz mam tylko taki na ile pozwala mocowanie wężyka 1mm. Luz może być oby było szczelne. Robiłeś jakąś diagnostykę? Toaf błędy silnika pokaże, może po prostu wypadają zapłony a na gazie jest gorzej bo gaz jest bardziej wymagający w kwestii zapłonu.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 09, 2016 10:19   

dzelo23 napisał/a:
Sprawdziłem u siebie i luz mam tylko taki na ile pozwala mocowanie wężyka 1mm. Luz może być oby było szczelne. Robiłeś jakąś diagnostykę? Toaf błędy silnika pokaże, może po prostu wypadają zapłony a na gazie jest gorzej bo gaz jest bardziej wymagający w kwestii zapłonu.


Całe się rusza nie wiem czy szczelne.
Żadnej diagnostyki nie robiłem, staram się póki co własnymi siłami coś zwojowac.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 09, 2016 10:26   

PressionLife, kup kabel np. INPA, pobierz klubowego TOAF (temat w tym samym dziale, przybity) i zdiagnozuj samochód samodzielnie. Wystarczy Ci jakikolwiek laptop i odrobina chęci. TOAF jest łopatologiczny, pokaże wszystkie problemy. :)
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 09, 2016 10:58   

No to kombinuj kabel, ściągnij Toafa i wyślij mi na Pw swój adres to Ci wyślę ten krociec co wchodzi w kolektor, będziesz miał jak fabryka zrobiła.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sie 15, 2016 17:42   

MD napisał/a:
PressionLife, kup kabel np. INPA, pobierz klubowego TOAF (temat w tym samym dziale, przybity) i zdiagnozuj samochód samodzielnie. Wystarczy Ci jakikolwiek laptop i odrobina chęci. TOAF jest łopatologiczny, pokaże wszystkie problemy. :)


Znalazłem za 50 zł na allegro dzięki za radę :)

dzelo23 napisał/a:
No to kombinuj kabel, ściągnij Toafa i wyślij mi na Pw swój adres to Ci wyślę ten krociec co wchodzi w kolektor, będziesz miał jak fabryka zrobiła.


Będę kombinować znalazłem na allegro za 50 zł poszukam jeszcze dokładnej może taniej wyrwe :)

Jesteś wielki ! Leci PW :)

[ Dodano: Pon Sie 15, 2016 17:42 ]
dzelo23 napisał/a:
No to kombinuj kabel, ściągnij Toafa i wyślij mi na Pw swój adres to Ci wyślę ten krociec co wchodzi w kolektor, będziesz miał jak fabryka zrobiła.


Dziękuję oficjalnie za pomoc, paczka dotarła teraz rover jeździ zupełnie inaczej.

Wciąż szarpie ale to już podjadę do gościa od gazu,żeby sprawdził tak jak radziliście.

Kabla jescze nie kupiłem,wciąż strasznie duże ceny widuje czekam na okazję cenową.

Ostatnio postanowiłem czyścić silnik na tyle na ile potrafię.

Po paru dniach zauważyłem ze cieknie z pod klawiatury, dużo osób mówi,ze to uszczelka i należy ją wymienić.

Czy sam będę w stanie to zrobić ?

Czym kierować się w wyborze?

Czy kabel do połączenia się z autem programem jest mi potrzebny ?

Co po przez ten kabel mogę zrobić / sprawdzić ?
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 16, 2016 22:14   

Fajnie ze jest lepiej.
Kup kabel, to max 50zł. Toafem zrobisz bardzo dużo, zaczyta wszystkie bledy, zaprogramujesz co chcesz. Jedynie przy 1.8 nie ma live data silnika ale jego błędy pokaże.
Jeżeli to uszczelka pod klawiaturą to wkładasz nowa i tyle, raczej dasz radę bo to prosta robota.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 00:19   

dzelo23 napisał/a:
Fajnie ze jest lepiej.
Kup kabel, to max 50zł. Toafem zrobisz bardzo dużo, zaczyta wszystkie bledy, zaprogramujesz co chcesz. Jedynie przy 1.8 nie ma live data silnika ale jego błędy pokaże.
Jeżeli to uszczelka pod klawiaturą to wkładasz nowa i tyle, raczej dasz radę bo to prosta robota.


Panowie walka z Roverem trwa - jest co raz gorzej.

Byłem u Kolegi na stacji diagnostycznej i już wszystko wiadomo co jest do wymiany :

Przekaźnik,
Amortyzatory dwa przód,
Łożysko - sprzęgło ( mówił, że wymienia się całe sprzęgło ),
Ręcznego brak,
Cieknie z pompy wspomagania,
Łączniki stabilizatorów 2 x przód i 2 z tył,
Prawy wahacz przód,
Tylna tuleja wahacza lewego,
Wyciek z przekładni kierowniczej,
Uszelka pod klawiaturą.

Do tego próg dziurawy.

Powiedział, żebym zastanowił się czy jest sens naprawiać.

No jak dla mnie tragedia, trafiłem na dobrze wytłuczoną wersje, przeraża mnie wręcz to wszystko.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 00:54   

Przekaźnik czego?
Amortyzatory to nie ma co tu dyskutować,

Łożysko pewnie chodzi o wysprzęglik - tutaj tak wymienia się całe sprzęgło koszt części 'relatywnie niewielki' a robota ta sama)

Ręczny to pewnie będzie kompensator, który się 'sam' rozciąga przez co tak jak piszesz ręcznego. Bardzo łatwo można go naprawić - pisz do Longer86

Łączniki stabilizatorów to nie jest duży koszt - na forum polecają wzmacniane JGR (ok 30-40 zł za 2 sztuki - przednie).

Wahacz bym dał do regeneracji, tuleje z poliuretanu (trochę droższe ale nie będziesz musiał ich wymieniać co pół roku).

Roboty jest - sam musisz ocenić czy chcesz się żenić z samochodem (tym bardziej, że to 1.8 n/a).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 06:41   

Przeraza mnie to auto ale musze czymś jeździć.

Panowie coś doradźcie ?

Jak wygląda sprawa z częściami,może coś doradzić ?

Wciąż moja płynność finansową jest słaba i jestem wręcz załamany.

Póki co Rover stoi od paru dni pod blokiem.
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Brak mocy, głośno chodzi, dużo pali po wymianie HGF
flinso Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Cze 04, 2011 16:41
flinso
Brak nowych postów [R75] Kody usterek.
jesse Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Lip 22, 2011 17:07
krzydec
Brak nowych postów [75] kilka drobnych usterek
engineV8 Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Lut 27, 2016 14:05
engineV8
Brak nowych postów [R75] Nowy-stary R75 i lista usterek :)
belialek Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lip 12, 2013 10:28
wschodni
Brak nowych postów [R75] 1.8 interpretacja usterek/błędów z TOAF
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Sie 20, 2016 17:57
Apolyon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink