Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z uruchomieniem - rozwiązanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Admin
Nie Kwi 01, 2007 22:26
[R75] Problem z uruchomieniem - rozwiązanie
Autor Wiadomość
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:11   

Rowan napisał/a:
pada już :/

pojeździłem 2 dni i znów niezadziałala na parkingu dziś rano. Jechała żona, więc nie wiedziała gdzie to trzeba przywalić - pojadę po Nią Escorcikiem i spróbuje przypie......ć jakimś ciężkim kluczem. Jak zaskoczy to wrócimy na 2 auta, a jak nie to go tam zostawię, aż przyślą mi pompkę - zamówiłem nową.
Najprawdopodobniej nic już z niej nie będzie, zbyt często zawiesza się.
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 08, 2009 12:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 14:28   

edward25, no to współczuję :roll: U mnie liczyłem się z wymianą tej przy aku właśnie, a w wakacje padła ta w baku :/
 
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 14:43   

złośliwość rzeczy martwych :/
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 14:49   

edward25, na szczęście pompka to jeszcze nie tragedia. Zważywszy na to, że wymiana jest banalnie prosta.
 
 
 
mariuszdelimata 



Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 19:03   

witam wymienilem czujnik polozenia walu i auto dalej nie pali nie ma iskry a komputer dalej pokazuje mi blad P0335.ja juz nie wiem co robic i co to moze byc???moze mial ktos podobny problem prosze o pomoc .jak ktos moze to prosze napiszcie na gg albo gdzie kolwiek.nie mam juz sily do tego auta i nie wiem co z nim zrobie.a moze padl mi komputer.nie mam pojecia dla mnie to zagadka
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:29   

mariuszdelimata, Otwórz nowy temat i napisz od początku co się stało z autem, co zrobiłeś/sprawdziłeś itp. Tutaj jest temat o dieslach, więc benzynowcy mogą tu nei zaglądać :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:54   

Rowan napisał/a:
na szczęście pompka to jeszcze nie tragedia

dokładnie tak.
Zastanawiam się tylko jak jest zbudowana i co to się w niej zawiesza. Wygląda to tak jakby pierścienie zbierające zasilanie ze szczotek były nadpalone i zależy w którym położeniu zatrzyma się wałek, to uruchomi się lub nie - jeśli jest tak zbudowana jak myślę !!
Obecnie musiałem stuknąć za każdym razem jak chciałem odpalić auto - ciekawe jak długo pozwoli mi na taką eksploatację, bo na pompkę poczekam do przyszłego tygodnia, a jeździć trzeba :)
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 14:07   

edward25, dokładnie mógł się wytrzeć któryś pierścień. U mnie podejrzewam, że coś wpadło i nie stykało i po uderzeniu się przesunęło i poleciało dalej. Od tego czasu nic się nie działo z nią.
 
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 19:59   

Rowan możliwe że i tak jest jak piszesz.
Ja natomiast jeżdzę, ale co drugi rozruch to muszę podnieść maskę i puknąć.
Niesamowitym natomiast jest fakt, że wczoraj ok 9-ej rano zamówiłem na Allegro pompkę i zrobiłem przelew, a dziś już ją mam w domu - dostarczył kurier. Nigdy nie spodziwałbym się że tak szybko zadziała ta firma z Wrocławia (za kuriera policzyli sobie tylko 5 zł)
W paczce: paragon + karta gwarancyjna na 12 m-cy.
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:02   

edward25, tylko doczytaj sobie kiedy gwarancja będzie obowiązywać :wink:
Ja też myślałem, że dostaje 12 miesięcy gwarancji. Ale tylko jeśli montuje Ci ją autoryzowany serwis i masz pisemne potwierdzenie montażu przez ten serwis.

[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 20:03 ]
P.S pisałem o pompce w baku, ale na tamtą obowiązują identyczne warunki gwarancji.
 
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:05   

dzięki za radę - mam gdzie podstęplować tę gwarancję i napewno to zrobię, choć wymienię ją sam :razz:
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:07   

edward25, wiadomo, bo wymiana jej jest prostsza od wymiany filtra kabinowego. :wink:
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:28   

Rowan napisał/a:
autoryzowany serwis
? raczej zarejestrowany warsztat, a to już różnica. Sami sprzedają bez autoryzacji producenta i wymagają autoryzowanego warsztatu?
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:30   

henryk_w, nie wiem, tak przeczytałem w karcie gwarancyjnej. Nie pamiętam dokładnie jak to brzmiało, ale coś w tym stylu. :roll:
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 21:13   

henryk_w napisał/a:
Sami sprzedają bez autoryzacji producenta i wymagają autoryzowanego warsztatu?
Przecież to nie sprzedawca udziala gwarancji, tylko producent (albo ten, kto na opakowaniu swoje logo drukuje ;) ) :P
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 01:01   

Paul napisał/a:
Przecież to nie sprzedawca udziala gwarancji
jesteś absolutnie pewien? Wg mnie to sprzedawca rozlicza się z producentem lub hurtownikiem. Jeżeli kupujący jest osobą fizyczną, to zgodnie z odpowiednią ustawą (o ochronie konsumenta), gwarancji udziela sprzedający (przedsiębiorca).
W przypadku naprawy warsztatowej, którą obejmuje gwarancja, warsztat jej udziela zarówno na część, którą warsztat kupił i zamontował, jak i na usługę. Klient kupuje "dzieło" - usługę naprawy samochodu i zmartwieniem warsztatu jest właściwe wykonanie naprawy, oczywiście jeżeli się jej podejmuje.
Sytuacja wygląda inaczej jeżeli jedziesz z własną częścią i zlecasz wykonanie konkretnej czynności, wtedy warsztat odpowiada wyłącznie za właściwy montaż tej części, co niekoniecznie oznacza usunięcie usterki w samochodzie.
W szczególności, jeżeli ktoś zamówi sobie przeróbkę i montaż pompki żeliwnej, to warsztat wykona jej montaż, natomiast w przypadku awarii układu wysprzęglania raczej nie ma co myśleć o gwarancji na właściwe działanie układu jako całości.
Wyjątkiem, do którego ze względu na reputację warsztatu, odnoszę się z rezerwą, byłaby tu przywołana w którymś z wątków oferta fatimexu, który proponuje całość: sprzedaż + montaż wg siebie opracowanej technologii. Klient ma prawo oczekiwać, że całość będzie działać prawidłowo, bo klient w przeciwieństwie do przedsiębiorcy nie musi się znać na technologii naprawy samochodu.
W jakimś ogłoszeniu, na które trafiłem chyba szukając sprzęgła, sprzedawca wymagał montażu w warsztacie zarejestrowanym - faktura VAT. Na takich warunkach gwarancja jest możliwa do wyegzekwowania od sprzedawcy, przy wymaganiu montażu w autoryzowanym serwisie, w przypadku R, gwarancja praktycznie nie istnieje.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Thrillco
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:08   

henryk_w napisał/a:
Wyjątkiem, do którego ze względu na reputację warsztatu, odnoszę się z rezerwą, byłaby tu przywołana w którymś z wątków oferta fatimexu, który proponuje całość: sprzedaż + montaż wg siebie opracowanej technologii.
henryk_w napisał/a:
W jakimś ogłoszeniu, na które trafiłem chyba szukając sprzęgła, sprzedawca wymagał montażu w warsztacie zarejestrowanym - faktura VAT. Na takich warunkach gwarancja jest możliwa do wyegzekwowania od sprzedawcy, przy wymaganiu montażu w autoryzowanym serwisie, w przypadku R, gwarancja praktycznie nie istnieje.

Przepraszam ale tu to jednak herezje opowiadasz.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:14   

dystrybutor xpart narzuca obowiązek montażu w autoryzowanych punktach partnerach Xpart , w Europie nie ma problemu ale w Polsce jest gorzej .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:18   

PHJOWI napisał/a:
Europie nie ma problemu ale w Polsce jest gorzej

:hahaha:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 09:22   

nie ma co się smiąć :) , na zachodzie po byłych dilerach powstały specjalne centra rovera mg , gdzie mają dostęp do wszystkich nowinnek do rovera , no i nowe części są tańsze niż w Polsce .

http://www.xpart.com/RVE7...c60ac3bf,,.aspx
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z uruchomieniem
ted1500 Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Lip 06, 2007 12:10
Gość
Brak nowych postów [R75] Problem z uruchomieniem
tommsz Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Mar 03, 2008 09:47
Brt
Brak nowych postów [R75] - Problem z uruchomieniem
MrFlames Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Lut 28, 2018 07:31
christopher7
Brak nowych postów [R75] problem z uruchomieniem
michas2509 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Wrz 20, 2013 09:34
michas2509
Brak nowych postów [R75] Problem z uruchomieniem silnika
obrus Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Kwi 23, 2009 18:48
michalie



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink