Hahaha pytanie z czego się śmiać jest też samo w sobie śmieszne Chłopaki przestańcie przecież jest tuning jak w NID FOR SPIDZIE ! Fura jak ta lala 13latki pewnie piszczą hehe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 19:24
Daszek na tylnej szybie jest oryginalny (w znaczeniu od Rovera) tylko oryginalnie było on nielakierowany - mam gdzieś taki do coupety (wala się niezamontowany bo mi się nie podoba)
Na pewno zaden z tych paskow diodowych nie nadaje sie do wlozenia w lampy. Jesli chcecie cos montowac to jakieś profesjonalne, dedykowane do samochodow (chociażby philips, który mocno siedzi w rynku LEDów, ew. Hella) a nie zwykle listwy, ktore z zalozenia mają przeznaczenie do wewnątrz budynków itp. Jednak takie rozwiązania to kilkaset złotych a nie 15 czy 20
po 1 - naturalne źródło zasilania takich listew to zasilacz ze stabilizowanym napięciem na poziomie 12V +- 0.5V. W samochodzie napięcie podczas jazdy może wynosić ponad 14.5V. Listwa oczywiście będzie świecić jaśniej, ale jaki to ma wpływ na listwę nieprzystosowaną do takich napięć - sam się domyśl.
po 2 temperatura pracy - w kloszu masz halogeny, które emitują bardzo dużo ciepła. Jak tam wrzucisz obok listwy diodowe, które pracują prawidłowo w temperaturze nie przekraczającej 50-60 stopni, to też długo nie pociągną. Szczególnie w zimie, gdzie częste zmiany temperatury (nagrzewanie podczas jazdy, chłodzenie na postoju) sprawią, że silikon z listew po jakimś czasie po prostu popęka i się pokruszy. A wtedy już koniec z wodoodpornością - trochę wilgoci i listwy kaput
Oczywiście są w Chinach producenci, którzy robią naprawdę solidne listwy, jednak jeśli chodzi o te pseudo listwy-postojówki z allegro to są to najtańsze chińskie wyroby, które kosztują kilka-kilkanaście centów.
gdyby nie: lotka, daszek na tylniej szybie, progi, zderzak tył, zderzak przód, gejluki z tyłu, "plastikowa gleba" , to było by fajne auto
markzo ten dział poświęcony jest tuningowanym wozom a nie classic car jak twój.
Nie wiem czy sobie zdajesz sprawe że takimi bezsensownymi komentarzami zniechęcasz ludzi do robienia czego kolwiek przy samochodzie a chyba nie oto w tym dziale chodzi.
chcesz doradzać to najpierw pokaż na jaki tuning ciebie stać.
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:33 ]
kepo napisał/a:
aiwer napisał/a:
No i z czego wy się śmiejecie?
Domyślam się, że ze zwieśniaczonego auta?
Drogi kolego to auto zajeło drugie miejsce w pokazie Tuned Classic Car w północno zachodniej Anglii. Skoro uważasz że Anglia to wieś, to gdzie ty mieszkasz?
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:41 ]
Pływak napisał/a:
Sorry za ot ale mam pytanko do desperado67, masz dwie roverocalibry czy cos pomieszałem? Bo kiedyś wklejałeś fotkę tej... (pytam poważnie)
Nie nie pomieszałeś, niebieska ma silnik 2.0l turbo, a ta biała 1.8l turbo. Miałem jeszcze czerwoną z sinikiem hondy(avatar) ale niestety ją rozbiłem. Co do roverocalibry ja bym tak nie nazwał bo calibre przerabiano na podobizne subaru czy evo.
Obecnie przygotowuje następny projekt, mam zamiar zrobić coupete 4x4 o dużo większej mocy. Realizacja trochę potrwa bo projekt jest bardzo kosztowny.
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:54 ]
olek997 napisał/a:
w takim raiz enie ma ledów żeby je wstawić w reflektor
Poszukaj w jakimś sklepie z rzeczami do tuningu. Nie wiem jak w Polsce ale u mnie jest tego dużo w różnych rozmiarach i przedewszystkim można je wyginać( listwa jest miękka)
Te z alegro z tego co pisze dają mocne światło które oświetla droge więc nawet żeby wytrzymały temperature i tak się nie nadają. W samochodach ledy to światła pozycyjne a nie drogowe.
markzo ten dział poświęcony jest tuningowanym wozom a nie classic car jak twój.
To co robi markzo to też jest pewna forma tuningu. Tuning to nie tylko oblepienie auta tonami plastiku i kilogramami szpachli - który niewielu się podoba (co widać po odzewie na forum).
markzo ten dział poświęcony jest tuningowanym wozom a nie classic car jak twój.
To co robi markzo to też jest pewna forma tuningu. Tuning to nie tylko oblepienie auta tonami plastiku i kilogramami szpachli - który niewielu się podoba (co widać po odzewie na forum).
Jaka forma i jakiego tuningu?
o jakich tonach plastiku i kilogramach szpachli mowa?
Samochody są po tuningu wizualnym i mechanicznym, wszystkie zużyte części wymienione na nowe a nie używane. Serwisowane regularnie i bez żadnych domoróbek.
Co do odezwu na forum to tym co się nie podoba policzyć można na palcach jednej ręki, więc wyolbrzymiaj.
Jak znam życie są tacy co dopinają łatki innym z powodu zazdrości , która się bierze z braku środków. Tuning niestety kosztuje sporo.
Ps. Moj samochód ma się mi podobać a nie komuś. Inwestować w coś co będzie podobać się innym a nie mi to głupota. Mam swój styl i jestem z tego happy.
I jeszcze jedno, licz się z tym że twój wózek też się wielu niepodoba.
gdyby nie: lotka, daszek na tylniej szybie, progi, zderzak tył, zderzak przód, gejluki z tyłu, "plastikowa gleba" , to było by fajne auto
markzo ten dział poświęcony jest tuningowanym wozom a nie classic car jak twój.
Nie wiem czy sobie zdajesz sprawe że takimi bezsensownymi komentarzami zniechęcasz ludzi do robienia czego kolwiek przy samochodzie a chyba nie oto w tym dziale chodzi.
chcesz doradzać to najpierw pokaż na jaki tuning ciebie stać.
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:33 ]
kepo napisał/a:
aiwer napisał/a:
No i z czego wy się śmiejecie?
Domyślam się, że ze zwieśniaczonego auta?
Drogi kolego to auto zajeło drugie miejsce w pokazie Tuned Classic Car w północno zachodniej Anglii. Skoro uważasz że Anglia to wieś, to gdzie ty mieszkasz?
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:41 ]
Pływak napisał/a:
Sorry za ot ale mam pytanko do desperado67, masz dwie roverocalibry czy cos pomieszałem? Bo kiedyś wklejałeś fotkę tej... (pytam poważnie)
Nie nie pomieszałeś, niebieska ma silnik 2.0l turbo, a ta biała 1.8l turbo. Miałem jeszcze czerwoną z sinikiem hondy(avatar) ale niestety ją rozbiłem. Co do roverocalibry ja bym tak nie nazwał bo calibre przerabiano na podobizne subaru czy evo.
Obecnie przygotowuje następny projekt, mam zamiar zrobić coupete 4x4 o dużo większej mocy. Realizacja trochę potrwa bo projekt jest bardzo kosztowny.
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 03:54 ]
olek997 napisał/a:
w takim raiz enie ma ledów żeby je wstawić w reflektor
Poszukaj w jakimś sklepie z rzeczami do tuningu. Nie wiem jak w Polsce ale u mnie jest tego dużo w różnych rozmiarach i przedewszystkim można je wyginać( listwa jest miękka)
Te z alegro z tego co pisze dają mocne światło które oświetla droge więc nawet żeby wytrzymały temperature i tak się nie nadają. W samochodach ledy to światła pozycyjne a nie drogowe.
Tylko, że ten tuning pokazany na Twoim zdjęciu to troche uniwersalnych gratów z laminatu pozakładanych na auto, które średnio do niego pasują i wyglądają kiepsko. Zrobiłeś z ładnego samochodu coś, co u nas na ulicach wzbudza po prostu śmiech niestety, coupete trzeba umiec tuningować, tutaj jest efekt jak w biednej calibrze, śliczne auto ale ktoś go oblepił toną plastiku... To, że mieszkasz w Angli i tam przeprowadzasz modyfikacje, nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia i o niczym to nie świadczy. Jak już nie raz pokazano, nie ważne skąd jesteś tylko co prezentujesz swoją pracą. Czy ja kogokolwiek zniechęciłem swoim postem? niby jak? że napisałem co mi się nie podoba? Wystawiając fotke na forum poddajesz efekty swojej pracy pod krytyke więc licz się z tym, że nie każdemu się to musi podobać i każdy ma prawo głośno o tym mówić. Proste. Moje auto można zobaczyć w garażu i kilku tematach na forum, chcesz to poszukaj, dla mnie to auto nie potrzebuje udawać czegoś czym nie jest (spoler a'la evo itp) bo samo w sobie jest piękne i dopracowane, potrzebuje tylko kilku drobnych "smaczków". Twoje auto, rób z nim co chcesz, życze Ci szczerze powodzenia, ale nie oczekuj ode mnie słów uznania bo dla mnie to nie jest dobra droga. pozdrawiam
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tylko, że ten tuning pokazany na Twoim zdjęciu to troche uniwersalnych gratów z laminatu pozakładanych na auto, które średnio do niego pasują i wyglądają kiepsko. Zrobiłeś z ładnego samochodu coś, co u nas na ulicach wzbudza po prostu śmiech niestety, coupete trzeba umiec tuningować, tutaj jest efekt jak w biednej calibrze, śliczne auto ale ktoś go oblepił toną plastiku... To, że mieszkasz w Angli i tam przeprowadzasz modyfikacje, nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia i o niczym to nie świadczy. Jak już nie raz pokazano, nie ważne skąd jesteś tylko co prezentujesz swoją pracą. Czy ja kogokolwiek zniechęciłem swoim postem? niby jak? że napisałem co mi się nie podoba? Wystawiając fotke na forum poddajesz efekty swojej pracy pod krytyke więc licz się z tym, że nie każdemu się to musi podobać i każdy ma prawo głośno o tym mówić. Proste. Moje auto można zobaczyć w garażu i kilku tematach na forum, chcesz to poszukaj, dla mnie to auto nie potrzebuje udawać czegoś czym nie jest (spoler a'la evo itp) bo samo w sobie jest piękne i dopracowane, potrzebuje tylko kilku drobnych "smaczków". Twoje auto, rób z nim co chcesz, życze Ci szczerze powodzenia, ale nie oczekuj ode mnie słów uznania bo dla mnie to nie jest dobra droga. pozdrawiam
Jestem w szoku , napisałeś jak normalny facet, skąd ta odmiana?
Ps. skoro lubisz go w oryginale to po jaką cholere zamontowałeś sparco style pedały, wygląda to jak wół u karety. Szczerze.
[ Dodano: Wto Cze 29, 2010 12:50 ]
_papa_ napisał/a:
Markzo napisał/a:
Twoje auto, rób z nim co chcesz, życze Ci szczerze powodzenia, ale nie oczekuj ode mnie słów uznania bo dla mnie to nie jest dobra droga.
Ciężki okres w życiu, sorry jak uraziłem wcześniej sparco mam dlatego, że oryginalne gumy mi się wcale nie podobają i ciężko zrobić, żeby ładnie wyglądały, jak popiskam plakiem czy cuś to się ślizgają nogi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
desperado67, moim zdaniem lekka przesada, a co te nakładki widać na zewnątrz?? Że tak porównujesz je??? Właściciel je zamontował aby zaakcentować sportowy styl samochodu i na pewno swoją smukłością i prostotą formy idealnie komponują się z wnętrzem Coupety.
Markzo, jak już kiedyś napisałem, kolejny wyważony i dopracowany mod w twoim Tomciu
desperado67, a mi sie podoba modzik troche duzo otworów w masce, ale jak są potrzebne to ok
W brew pozorom nie są one do ozdoby, to modyfikowany silnik turbo i potrzebuje dobre chłodzenie i nie tylko. Zresztą wystarczy się przyjrzeć subaru , mitsubishi evo itp wielu myśli że to ozdoba a tym czasem służy w innym celu. Choć wiem że są tacy co robią atrapy lub szantrapy
Ps. funfel czy to autko w avatarze to twoje? a jeśli tak to czy ten intercooler jest chłodzony cieczą?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum