Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] mit stał sie faktem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Pon Sty 07, 2013 17:39
[r200] mit stał sie faktem
Autor Wiadomość
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Pią Sty 11, 2013 19:34   

pozdrawiam[/quote]
niestety na 3kach zakonczyła sie swietnosc golfów . :mrgreen:
taka polityka niestety ,bo nie ma zysków jak cos za długo chodzi :P [/quote]

niestety to chyba juz taka tendencja ze nowe modele są coraz bardziej uzależnione od elektroniki która dla zwykłego uzytkownika z zestawawem kluczy jest problematyczna w serwisie, wydaje mi sie jednak że każda z marek moze poszczycić się tzw "kultowym" modelem o który pokusił by się każy niezależnie od marki którą obecnie jeździ, jak w R 827 czy R75 coupe :grin: :grin:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 11, 2013 19:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michu027 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 20:05   

Póki co najlepiej stoją japończyki z niezawodnością, chociaż zdarzają im się wtopy :)
Mercedes i BMW również nie jest daleko w tyle :)
 
 
brkzzz 




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 22:54   

kadzaf napisał/a:
niestety na 3kach zakonczyła sie swietnosc golfów .

Myślę, że jeszcze IV jest niespecjalnie skomplikowanym i przez to niepodatnym na awarie samochodem.

[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 22:54 ]
michu027 napisał/a:
Póki co najlepiej stoją japończyki z niezawodnością, chociaż zdarzają im się wtopy

Tu się zgodzę, nawet jeśli już nie są, to były jednymi z ostatnich trzymających niezawodność na dobrym poziomie.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
michu027 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 22:58   

Bolączką golfa mk4 jest to że padają skrzynie biegów :) mianowicie ścinają się nity na jakimś kole :) już nie pamiętam dokładnie, ale do tej pory w każdym już to chyba było robione :D
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 23:18   

A trójki za to gniły bardziej niż mk2 i mk4. Znam wiele osób które są maniakami VW i spora część narzeka na gnijące podłogi w mk3 oraz progi i błotniki szczególnie GT i GTI gdzie pod plastikowymi nakładkami aż mlaska ruda. Każdy model ma jakieś wady i zalety jak już zostało napisane nie ma aut idealnych. Nawet japończycy nie robią już tak idealnych aut i zaczynają kalkulować. Wuja ma RAV4 nówka z salonu już kilka razy był w serwisie bo auto muliło i gasło za każdym razem ta sama pierdoła.


bociannielot napisał/a:
u Brt tez tak jest na pocieszenie :ok:

Kiepskie pocieszenie bo te zawieszenia w 156 są identyczne jak w 147 i części pasują zamiennie :P
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 11:47   

Pływak napisał/a:

bociannielot napisał/a:
u Brt tez tak jest na pocieszenie

Kiepskie pocieszenie bo te zawieszenia w 156 są identyczne jak w 147 i części pasują zamiennie
no to faktycznie kiepskie pocieszenie :D
Co do golfa 3, nie zrozumcie mnie zle - jezdziłem dwoma - nawet jednego na tydzien ponad miałem dla siebie - fajne w tym aucie jest tylko spalanie (1.9 TDi) , to auto to taczka z silnikiem, ani się to przyjemnie nie prowadzi ani stylistycznie nie powala - sorry ja nigdy nie zrozumiem co ludzie w golfach widzą :roll:
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 11:57   

A co stylistycznie powalało w autach dla ludu z początku lat 90tych? Moze kanciaki? Clio? Escort? Astra? Wszystko na podobnym poziomie dizajnerskim, a i w prowadzeniu nie wiem czy jakoś kolosalnie odbiega od konkurencji ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 12:42   

Pływak, nie wiem, ja miałem subaru '93 - niby japan bida, a wnetrze z porzadnych materiałów + lepiej rozplanowane, astra, clio - masz racje na ich tle golf zle nie wypada w sumie, ale na tle e36 np to fatalnie :) a pamiętajmy ze trójka to tez auto dla ludu bardziej :) O prowadzeniu nie bede wspominał bo i e36 i impreza mają inny naped stwarzajacy duzo lepsze wlasciwosci jezdne niz konstrukcja G 3 ;-)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 12:57   

No ale E36 to nie ta klasa auta. Jak porównasz Rovera 25 z E46 to jeszcze większa przepaść. Jak porównujemy to auta tej samej klasy. Z resztą Golf 3 to nie tylko TDI i FWD, były też 2.9 VR6 Syncro :p
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 12:59   

Pływak napisał/a:
były też 2.9 VR6 Syncro
wyglądające w środku tak samo badziewnie jak 1.9 TDi ;P
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 13:02   

Tu się odnosiłem do fragmentu o prowadzeniu bo napęd lepszy niż w e36, a 190KM w aucie które waży ~1200kg i ma 4x4 to juz jest coś :D A samo wnetrze to nawet od R nie odbiega zbytnio no chyba, zę poliftowego wtedy to z mk3 jest lepsze ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 13:11   

Pływak napisał/a:
A samo wnetrze to nawet od R nie odbiega zbytnio no chyba, zę poliftowego wtedy to z mk3 jest lepsze
ale ktorego R :?:
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 14:37   

200, bo poliftowe 25 ma gorsze materiały :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
michu027 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 15:13   

Golf 3 fakt podłogi lecą masakrycznie :D robiłem to w swoim
Co ludzie widzą w golfach? To że są tanie w zakupie, o części bardzo łatwo i są bardzo tanie (na każdym szrocie stoi minimum kilka golfów rozbitych ;D ) wymiany nie są skomplikowane i nawet ktoś przy minimalnym doświadczeniu i pojęciu może zrobić w golfie bardzo dużo(sam wiem po sobie ;p ) niewielkim kosztem można takiego golfa doprowadzić do stanu bdb i w zasadzie nie ma co się psuć :) tylko blacha słaba

Co do wyglądu to porównajcie sobie R400 pierwszej generacji :) lub R200 drugiej generacji bo to są auta z lat świetności Golfa 3.
Porównywanie Golfa 3 do r400 drugiej serii albo r200 trzeciej serii jest nie na miejscu bo do tych aut należałoby porównać golfa serii 4

Pozdrawiam jako były posiadacz VW(jestem i byłem bardzo zadowolony z tej marki) :)
 
 
brkzzz 




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 16:38   

bociannielot napisał/a:
to auto to taczka z silnikiem, ani się to przyjemnie nie prowadzi ani stylistycznie nie powala - sorry ja nigdy nie zrozumiem co ludzie w golfach widzą

Golf Trójeczka nie porywa niczym szczególnym, ładniejsze wnętrza spotyka się nawet w samochodach dostawczych, ale trzeba przyznać że nadwozie jest dosyć solidnie wykonane oraz imho sztywniejsze podczas jazdy niż np. w R200. We wnętrzu mojego samochodu wystarczy czasami raz coś odkręcić, żeby następnego dnia terkotało na nierównościach, często robierając coś odkrywa się mocno obluzowane śruby. Wiadomo - klej do gwintów rozwiązał by sprawę, ale ładować go za każdym razem, gdy chce się coś zdemontować?
Tymczasem, szwagier swego czasu miał 3 różne Golfy III i przy wielokrotnych przekładkach wnętrza nie było żadnych niepokojących dźwięków.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 18:27   

najwiekszy plus w golfiku III jest własnie cudowne syncro ( z silnikami ZI jak i ZS) ;-)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
michu027 



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 20:52   

brkzzz napisał/a:
Tymczasem, szwagier swego czasu miał 3 różne Golfy III i przy wielokrotnych przekładkach wnętrza nie było żadnych niepokojących dźwięków.


To racja :D mój golf był setki razy rozkręcany w środku w celu różnorakich modyfikacji i nigdy nic nie trzeszczało ani nie drżało :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 12:45   

a ja wam powiem inaczej - materiały w r200 są lepsze ale spasowanie elementów i sposób ich montażu jest z :dupa: :D
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Wto Sty 15, 2013 19:19   

R zrobiony, rachunek wystawiony 1350 pln w tym: planowanie głowicy, wymiana szpilek, nowa uszczelka, + uszczelki kolektora, uszczelka pokrywy zaworów, i jakieś tam pomniejsze uszczeleczki, olej z filtrem, płyn chłodniczy,
Mam nadzieje ze na tym się zakończą awarie R :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Mam 16V czy 8V???
pistolet Offtopic 15 Sro Lis 10, 2010 18:44
PTE
Brak nowych postów [R200] zaślepki
czort Offtopic 6 Pon Lut 23, 2009 15:20
czort
Brak nowych postów lusterka od R25 do R200 98'
memphisto Offtopic 4 Pon Lut 09, 2009 01:36
Gość
Brak nowych postów Artykuły o R200??
strala1 Offtopic 3 Czw Sty 08, 2009 19:46
Brt
Brak nowych postów R200 sprzedany
Nowal Offtopic 3 Pon Wrz 05, 2011 22:38
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink