Forum Klubu ROVERki.pl :: [Silniki serii K] Różnice pomiędzy 200 i 25 oraz 400 i 45.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 13:22
[Silniki serii K] Różnice pomiędzy 200 i 25 oraz 400 i 45.
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 20, 2013 09:40   

Mają tyle samo.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 20, 2013 09:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Mar 20, 2013 15:03   

A w czym problem skoro bloki K-Serii od 1995 roku są zunifikowane i wszystkie mocowania/otwory gwintowane są takie same ? Jedyna różnica to, że chyba w 2003 pojawił się nadlew pod spływ oleju z turbosprężarki w pokrywie łożysk wału (dolna część bloku).
Co do daty wprowadzenia MLSa to się nie pomyliłem. :)
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Mar 24, 2013 18:56   

Ja bym już drugi raz z 1.4 16 V nie skorzystał :evil: Spalanie 1.8 , moc 1,4 , jak już to 1,8 nawet K serii, svapa robi się z reguły tylko raz i można się zabawić :smile: Ciekawe tylko czy te 1.8 też tak głośno pracują ?? ?
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 25, 2013 11:14   

kangaroo69 napisał/a:
Ciekawe tylko czy te 1.8 też tak głośno pracują ?

Tak samo jak wszystkie k-series. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Mar 25, 2013 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Mar 25, 2013 12:26   

K-Seria ma stosunkowo cienki płaszcz wodny, ale nie jest jakimś niesamowicie głośnym silnikiem.
U mnie w budzie Poloneza to gdyby nie krótki układ dolotowy to podczas jazdy mało co go słychać. :)

Co do 1.4 to fakt, swapowałem już dwie sztuki do 125p/Poloneza i jak już się bawić to od razu w 1.6/1.8. :) Aczkolwiek 125p VVC też jest fajne. :D :D
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 16:37   

MultecFSO napisał/a:
K-Seria ma stosunkowo cienki płaszcz wodny, ale nie jest jakimś niesamowicie głośnym silnikiem.
U mnie w budzie Poloneza to gdyby nie krótki układ dolotowy to podczas jazdy mało co go słychać. :)

Co do 1.4 to fakt, swapowałem już dwie sztuki do 125p/Poloneza i jak już się bawić to od razu w 1.6/1.8. :) Aczkolwiek 125p VVC też jest fajne. :D :D

Też swapowałem poldka z 1,4 na 1,6. 1,6 minimalnie był cichszy tylko z tego względu że w 1,4 przy niższych obrotach trzeba było dawać więcej gazu.
Polecam taki swap bo warto było. Jedno popołudnie bez kanału i Poldek latał jak szalony.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
mktuningcar Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 27 Pią Maj 31, 2013 23:13
AndrewS
Brak nowych postów [silniki serii K] objawy hgf w waszych pojazdach
pietro Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Cze 09, 2008 10:44
piter34
Brak nowych postów [Silniki serii K] Filmik dokumentalny o K-Series
po angielsku + tłumaczenie
mpg Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 13 Sob Kwi 04, 2009 14:58
SeniorA
Brak nowych postów Rave poszukiwane silniki serii K z fabrycznym turbo
sebeks Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Sob Lis 22, 2008 00:39
secio
Brak nowych postów [K series] Różnice między uszczelkami w K oraz KV6.
BigBoyPL Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Cze 17, 2013 13:35
BigBoyPL



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink