Czy myślisz że z jednej fabryki mogą wychodzić tylko jednej klasy samochody ?
Oczywiście, że nie.
W tym przypadku do produkcji samochodów były używane IDENTYCZNE podzespoły. Zdemontuj sobie ROVERka i przecieraj oczy ze zdumienia, na jak wielu elementach znajdziesz napis "Honda". Sprawdź sobie specyfikacje wyposażenia oraz ceny nowych samochodów z tamtych roczników.
Jedyne, co mogę przyznać, to fakt, że po "liftingu", od rocznika modelowego 1997 wiele japońskich podzespołów zostało zastąpionych europejskimi BOSCHAMI, VALEO itd. itp (chodzi o czujniki, rozruszniki, chłodnice, podzespoły elektryczne), co wg niektórych obniżyło trwałość sześćsetek. Ja miałem totalnego "japończyka", czyli rocznik 1995.
lybra napisał/a:
Do tego potwierdza moje słowa rynek. Różnica w cenie co najmniej 5000zł.
Wiesz, taki osąd trąci naiwnością, poza tym jest nieprawdziwy, bo różnice nie są aż tak duże (sprawdziłem na otomoto roczniki 98 i 99).
edit: ceny są identyczne, przy czym Accordy oferują gorsze wyposażenie. Droższe są modele Accorda po liftingu.
Cena na rynku wtórnym nie ma poza tym większego znaczenia. Mniejsza wartość wyceny ROVERKów bierze się raczej z tego, że producent już nie istnieje oraz z wielu mitów na temat marki (że awaryjne, części słabo dostępne, brak mechaników itd.)
lybra napisał/a:
Na moim Accordzie 99r. zero rdzy i wykonczenie wnetrza naprawde w duzo lepszym stanie niz u tego rocznika 600tek ktore widzialem.
Na mojej 600-ce w momencie sprzedaży (2008 rok, 13-latek) też nie było rdzy, a wnętrze było w nienagannym stanie.
Brt napisał/a:
technicznie, materiałowo i wykończeniowo są to te same auta ....
Amen
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 00:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ceny są identyczne, przy czym Accordy oferują gorsze wyposażenie. Droższe są modele Accorda po liftingu.
- Dwa sprzeczne zdania. Ceny każdy widzi więc no comment.
Ale ja nie pisałem o starych modelach tylko o roczniku 99' więc po liftingu jako że autora tego tematu ten rocznik interesuje a NIE STARSZY. Doradzam szczerze bez klapek na oczach jak widzę co niektórzy. A może to zazdrość a nie zaślepienie
Co do jakości materiałów - wystarczy przyjrzeć się kierownicy . Nie widziałem Accorda po 99r. z poprzecieraną kierą, R600 owszem często.
Podzespoły zgadza się.
Proszę nie prowokujmy dyskusji nie na temat. Nie odpiszę na więcej zaczepek
też Amen
Ostatnio zmieniony przez lybra Czw Lut 04, 2010 14:29, w całości zmieniany 1 raz
- Dwa sprzeczne zdania. Ceny każdy widzi więc no comment.
Żadne sprzeczne. Porównuję auta bliźniacze technologicznie, czyli R600 i Accorda CC7. Nowszy Accord poliftingowy to zupełnie inna bajka i inne auto, więc nie ma co porównywać.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nowszy Accord poliftingowy to zupełnie inna bajka i inne auto, więc nie ma co porównywać.
Nie wiem czemu piszesz "poliftingowy"; przecież od 1998 to kolejna generacja Accorda (VI), więc auto nowe od podstaw, a nie "poliftingowe".
[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 10:07 ]
A co do Accord vs 600 mogę jeszcze dodać, że Accord nigdy nie miał beżowego wnętrza (całego, bo fotele chyba były) i nie miał wstawek drewnianych na drzwiach. O wiele rzadziej występował też ze skórami w środku i automatem, więc z tym lepszym wykończeniem Accorda, to trochę ściemka
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
dzięki za wszystkie teksty.na razie szukam a ponieważ chce auto na kilka lat więc sklaniam się ku młodszemu ( R45). Obecna zima i uwagi znajomego mechanika burzą mi wizję diesla. Auto dla dwóh osób i raczej po mieście.Również silver-black bujają mną jak słuchanie raz bluesa raz flamenco. Czy 1.6 16V to zawsze w R ten sam silnik?
ogólnie tak ... tyle, że w modelach 25/45 od 2000 roku zmienili odrobinę osprzęt (brak klasycznego aparatu zapłonowego, inne świece i kilka podobnych drobiazgów) ale mechanicznie to właściwie różnic nie ma.
Ta 400-ka w linku jest rocznik 2000 i ma wnętrze w stylu R600; nie podoba Ci się to autko? Fakt, że maska dziwnie odstaje od błotników ale możesz poszukać inną 400-kę w tym stylu, niekoniecznie 45...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
z tych 45 które oglądam to wiekszość szaro granatowe wnętrza które nie oddają charakteru FIRMY. Przyjżyjmy się może http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11390531
jest świeżo z Belgii, do opłat, 2000r przy 400 mnie nie przekonuje. wiem ze to data I rej. ale czy u NAS przenoszą to na rok produkcji?!
z tych 45 które oglądam to wiekszość szaro granatowe wnętrza które nie oddają charakteru FIRMY.
Nie wiem za bardzo, co ma charakter firmy to koloru wnętrza. Ważniejsze jest wzornictwo. Poza tym jest wiele R600 i R400 z ciemnymi wnętrzami
Ja mam np. 45-kę w kolorze British Racing Green i z kremową tapicerką skórzaną (na boczkach jest beżowy materiał, a deska jest ciemna, bo beżowych w R45 nie było). Taka wersja kolorystyczna chyba łapie się w Twoje kryteria
andrew57 napisał/a:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11390531
Link nie działa. Popraw i zgodnie z zasadami kącika dodaj zrzut ekranowy ogłoszenia
andrew57 napisał/a:
wiem ze to data I rej. ale czy u NAS przenoszą to na rok produkcji?!
W polskim DR będziesz mieć datę z dokumentu zagranicznego. Nie wiem, co jest na dokumentach belgijskich, ale w przypadku auta z Niemiec miałbyś w polskim DR datę I rejestracji.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Obecna zima i uwagi znajomego mechanika burzą mi wizję diesla.
A cóż ten mechanik Ci znowu naopowiadał. Ja jak słyszę że "fachowiec" odradza diesla to nawet z takim więcej nie gadam. Sąsiad ma w dieslu dwudziestoparo letniego Peugeot i chodzi jak ta lala. A stoi to non stop na zewnątrz bo w garażu ma 3letniego diesla Ja na swojego też nie narzekam i jedyne problemy z odpaleniem miałem przy starym za słabym akumulatorze. Teraz zero problemów.
Poza tym nie grozi Ci żaden HGF w dieslu.
Perez napisał/a:
lybra, suprise! Okraglak 200 to nie Civic!
Surprise! Nigdzie nie napisałem że to Civic. Nie zrozumiałeś.
Ostatnio zmieniony przez lybra Sob Lut 06, 2010 20:38, w całości zmieniany 2 razy
Na moim Accordzie 99r. zero rdzy i wykonczenie wnetrza naprawde w duzo lepszym stanie niz u tego rocznika 600tek ktore widzialem
piter34 napisał/a:
Hmm... Mógłbym napisać "miałem 600-kę, widziałem Accordy i nie zauważyłem różnicy". Te auta wychodziły z jednej fabryki, a do ich produkcji używano tych samych materiałów, więc nie ma mowy o jakiejś przepaści jakościowej.
Panowie Accord z 99 roku to juz nastepny, nowszy model o ile sie nie myle i z 600-tka nic nie ma juz wspolnego. Co do 45-tki to chyba lepszy wybor bo bedzie nowsza i nie bedzie problemu z korozja , gdyby rozwazac auta z tego samego rocznika (co jest nie mozliwe oczywiscie) to lepsza byla by 600-tka.
Ostatnio zmieniony przez keczu Sob Lut 06, 2010 20:38, w całości zmieniany 1 raz
data I rej. ale czy u NAS przenoszą to na rok produkcji?!
W styczniu rejestrowalem auto r.prod.1996 pierwsza rej. 1997 i w dowodzie mam r.prod 1996.
piter34 napisał/a:
Nie wiem, co jest na dokumentach belgijskich, ale w przypadku auta z Niemiec miałbyś w polskim DR datę I rejestracji.
ja mam auto z austrii i mam jak wyżej napisałem.
Rovera mam z Luxemburga i mam w polskim dowodzie date 1 rej z tym że data 1rej i data prod to ten sam rok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum