MG ZR 200 TURBO
Autor
Wiadomość
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Sie 15, 2014 13:02
Ciekawe to z tym grzaniem nie przypuszczał bym ze aż tak to wpływa
A chłodnice jakiejś większej nie myślicie. Chyba jak dobrze kojarzę Angole takie grube własnorobki pakują do tych swapow
Co do ic to i tak jeszcze mały jest i lag tym bardziej przy tserii mały powinien być
Można by porobić pomiary temp i sprawdzić efektywność.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 15, 2014 13:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
gammathough
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 170 MG ZS
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Sob Sie 16, 2014 14:58
gammathough napisał/a: trochę bączków...
bączki fwd?
gammathough napisał/a: Napęd został na przodzie?
a nie widać, że motor poprzecznie siedzi?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
gammathough
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 170 MG ZS
skorpion
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 91
Wysłany: Sob Sie 16, 2014 19:44
filmik z jazdy do 2 tyś nie bedzie raczej ciekawy przedni napęd z szpera i małym bonusem
gammathough
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 170 MG ZS
jrdarus1
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 319 Skąd: Wałcz MG ZR
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 08:31
Markzo napisał/a: Kozik napisał/a: jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu
i zaś bedziemy się kabelkami bawić
jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ?
_________________https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:05
jrdarus1 napisał/a: jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ?
taki dobry jak cableguy nie jestem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
skorpion
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 91
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:51
tak wygadał dawca
tu czyszczenie silnika
[ Dodano : Nie Sie 17, 2014 09:51 ]
a tu takie bonusy zeby auto chciało sie zatrzymac
Ostatnio zmieniony przez skorpion Nie Sie 17, 2014 10:13, w całości zmieniany 3 razy
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:52
popraw fotki, bo nie otwierają się w pełnym rozmiarze
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
skorpion
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 91
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:23
juz coś ogarniete a wyjaśnie wam dlaczego go docieram
bo zostały wykonane prace i wymienione czesci
-honowane zostały tuleje cylindryczne
-nowe pierscienie tłokowe
-szlifowany wał
-nowe panewki korbowodowe
-nowe panewki głowne
-frezowane gniazda zaworowe i zawory
-planowana głowica
-sprawdzana szczelnosc głowicy
-dorabianie gwintów w głowic
-polerka kanałów
-nowe uszczelniacze zaworów
-nowa uszczelka pod głowica
-nowe szpilki
-uszczelniacze
i wogole milion rzeczy he he
pelson91
Pomógł: 36 razy Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2236 Skąd: Sochaczew Rover 75
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:51
o kurna jak nisko siedzi
_________________ Pozdrawiam,
pelson91
greg-si
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 11:03
Będzie nitro czy LPG
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 13:01
Kapitalka, konkret robota z tego co sobie go pooglądałem LPG mam nadzieje jednak wyleci do końca a co do wysokości... odemnie z garażu gdzie próg ma może z 7cm wysokości wyjeżdżaliśmy po deskach
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
dzelo23
Pomógł: 60 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 1649 Skąd: wysokie mazowieckie Rover 75
Wysłany: Nie Sie 17, 2014 16:02
Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
genialną podstawkę pod silnik masz
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
BigBoyPL
Pomógł: 36 razy Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 754 Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon Sie 18, 2014 19:36
Miska oleju przeszlifowana/wyczyszczona czy cięta i powiększona ?
skorpion
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 91
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 21:34
podstawka moze i prowizoryczna ale ciekawe ze sie wogole nie złamała a miska jest standardowa z 600 i nie wystaje jest na równo z belka wiec nie powiniemem jesz szybko zgubic no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 22:04
skorpion napisał/a: no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar
słuszna decyzja
Jak śmiga furka? wsio ok?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 22:07
Zeby LPG wywalać no wiesz co
BTW masz ta instalacje LPG ? Byl bym chetny zakupienia
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
flapjck1
Pomógł: 108 razy Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 1752 Skąd: Urzut/Nadarzyn
Wysłany: Sro Sie 20, 2014 00:02
dzelo23 napisał/a: Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
genialną podstawkę pod silnik masz
biedna deskorolka
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv