Forum Klubu ROVERki.pl :: Grega Rover 400 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: szoso
Wto Sty 20, 2015 20:02
Grega Rover 400 Turbo
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:35   

greg-si napisał/a:
Nie trzeba zdejmować kolektora, mierzyć, oddawać do wróżki by stwierdzić że nie jest on najlepszym rozwiązaniem.

merytorycznie :ok:

greg-si napisał/a:
A jeśli nawet jest dobrym to nie umiesz tego uzasadnić.

póki co to chciałbym dostać konkretne uzasadnienie dlaczego jest zły :)

greg-si napisał/a:
Hmm odległość na każdym cylindrze inna. Myślisz że to dobre rozwiązanie w wygenerowaniu jak największej mocy?

Idealny byłby równoodległościowy, jednak nie tylko to ma wpływ :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:49   

Markzo napisał/a:
póki co to chciałbym dostać konkretne uzasadnienie dlaczego jest zły :)

Nikt tego nie napisał. Jesteś pierwszą osobą w tym temacie.

Sam już podałeś kilka powodów dlaczego nie jest dobry.

Dla mnie z jednego powodu nie jest zły. Jest krótki.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 19:57   

greg-si napisał/a:
Nikt tego nie napisał. Jesteś pierwszą osobą w tym temacie.

Ja? raczej Ty i Dobryziom.

Widzę, że ciężko o jakieś konkrety, jeśli uda mi się od prowadzącego wydębić program to może uda się zrobić symulację przepływu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:01   

Markzo napisał/a:
Ja? raczej Ty i Dobryziom.

Pokaż gdzie :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:28   

greg-si napisał/a:
Nie trzeba zdejmować kolektora, mierzyć, oddawać do wróżki by stwierdzić że nie jest on najlepszym rozwiązaniem


hm?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:58   

Nie mam pytań :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:00   

A ja myślę że nie trzeba wymieniać kolektora,
ciekawy jestem ile mi wyjdzie bez zmiany kolektora i okien wydechowych, chcę jak najwięcej bez zakucia, licze na 300 ale pewnie tyle nie nadmucham.

lecz na tym widać
http://www.youtube.com/watch?v=ALOQCFOjMzM

niezły spaw i dobra rzeźba silnika, inny kolektor, To czasem nie jest głowica z seri M ?polerował kanały wydechowe i ciekawy czy powiększał. widać zakuł silnik. :)

ale tutaj jest artykuł o 820 gdzie siedzi normalny kolektor i ma ponad 300km ;)
http://rovervitesse.com/i...ze/1Feature.jpg

czyli da sie:P
Ostatnio zmieniony przez Matexx Sob Lis 09, 2013 17:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:25   

Wszystko zależy ile nadmuchasz i czym nadmuchasz.
Zwróć uwagę na to co w tej 800'ce zostało zrobione. Kucizna, obróbka głowicy, 1b, strzał nitro 50km i wynik 322km.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 17:48   

greg-si, Mam pytanie do ciebie odnośnie tej czerwonej wkładki górnego mocowania silnika gdzie ty to dorwałeś lub od czego dobrałeś :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 23:33   

Remi po kolorze to poliuretan na 90% z olkusza niedługo się tam wybieram ze wszystkimi gumami zawieszenia (dorabiają na kształt oryginalny)za koszt sporo niższy niż powerflex
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 01:25   

tuners, Wiem ze jest PU :P Pytałem skąd to dorwał bo nigdzie nie widziałem tych poduszek dostępnych :razz:

Masz namiary na Olkusz :mrgreen: :?:

[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 01:25 ]
To oni :P http://poliuretan.olkusz.pl/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 10:32   

Tak to oni.
Poducha górna i dolna jest takich samych wymiarów i dobrali mi ją/zrobili po podaniu im wymiarów.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 13:08   

greg-si napisał/a:
Wszystko zależy ile nadmuchasz i czym nadmuchasz.
Zwróć uwagę na to co w tej 800'ce zostało zrobione. Kucizna, obróbka głowicy, 1b, strzał nitro 50km i wynik 322km.


oddajcie sobie głowicę na pomiar na flow-bench a tak w ogóle to kupcie barana, bo na żelwie to chvj nie wyniki ^^
_________________
Roverlution
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:29   

Samochód żyje, leży teraz prawie na ziemi i ora :D

Haczyk do holowania jakieś 7cm nad posadzką :D
Foty robione denkiem od Jabcoka :P

Działamy bo w niedzielę krzyczą że pojeżdżawka jest. Trzeba wymienić zawieszenie na normalne :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:43   

gwincior, czy jakis kit?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:44   

gwincior był a teraz ani to ani to :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:50   

teraz w ogóle nie ma zawiasu :D zaspawana permanentna gleba :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 20:08   

Fajnie to wygląda :mrgreen: ale nie boisz się tym jechać ze w jakieś koleinie utkniesz :D :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 20:12   

Remigiusz, bez przesady. Na tak niskim tyle przejechałem 15 metrów. Z podjazdu do garażu :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bioly 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 226
Skąd: Wierzawice

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 21:03   

Ladnie to wyglada :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink