do modelu tego drugiego z góry ROVER 420 2.0 SEDAN 1997 - 11/1999 1994ccm, 99kW 134 2.0i 16V MAN
I teraz takie pytanie czy obie średnice zewnętrzne tych rur tłumików mają byś takie same? Bo średnica zewnętrzna środkowego za tym trójkątnym połączeniem co się skręca na śruby różni sie o jakieś 5mm. Średnica wewnętrzna tłumika środkowego w miejscu gdzie się będzie łączył z końcowym jest większa o 4mm. Rura która orginalnie wychodzi z katalizatora ma średnice zewnętrzna ma ok 49mm (mierzyłem podnosząc lewarkiem auto do góry bo nie miałem kanału wiec mogłem trochę nie dokładnie zmierzyć), a średnica zewn rury tłumika środkowego tak jak pisałem ok 55mm. I wychodzi mniej więcej coś takiego: KAT 49mm - środkowy 55mm - końcowy 49mm
Plan miałem taki żeby połączyć KAT z środkowym za pomocą specjalnej mufy oraz pasty do tłumików, ale teraz nie wiem czy to ma sens czy skombinować "flansze" czy jak to się tam nazywa żeby już miała to mocowanie do tłumika środkowego... '
Proszę o pomoc czy to tak ma być i czy może być takie łączenie. Jutro jadę z rana do specjalisty od tłumików tylko jest mega drogi, a chce być przygotowany do rozmowy.
DZieki za pomoc! Mam nadzieje, że jasno opisałem OCB
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 04, 2016 17:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za odpowiedz. Po wymianie jest o niebo lepiej tylko myślałem, że wymiana załatwi cały problem lecz czeka mnie jeszcze wymiana kolektora i i tego łącznika elastycznego... Teraz mam dodatkowe pytanie bo kolektor znalazłem w necie tylko tego łącznika używanego nigdzie nie mogę dostać... Czy jest jakoś pasujący z innego modelu lub hondy? Albo ma ktoś może do sprzedania? Oraz czy uszczelka kolektora wydechowego pasować będzie od modelu 1.6 czy musi być do 2.0?
łącznik poszukaj uniwersalny na swoją średnicę rury
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ok dzięki za odpowiedz. Po rozmowie z specjalistą od tłumików powiedział że łączniki elastyczne ma w cenie od 150zł za najtańszy, kolektor znalazłem w necie za 40zł... I teraz już kończąc w zasadzie ten temat powiedzcie mi czy wymiana kolektora jest na zasadzie odkręć przykręć czy do tej operacji potrzebne jest odkręcenie innych elementów typu jakaś pompa alternator itp? (nie wspominam o grzaniu śrub bo to pewnie będzie konieczność). Chodzi o to, że koszt wg tego specjalisty koszt wymiany kolektora w zależności co trzeba wymontować waha sie w granicy 150-350zł + 80zł wspawanie łącznika i połączenie wszystkiego w całość + koszt min 150zł za łącznik + 40zł za używany kolektor = sporo kasy... Czy ceny zaproponowane przez w/w speca są okazyjne? czy raczej szukać gdzieś indziej?
No właśnie dlatego wolałem się zapytać żeby mi nie wcisnął jakiegoś bagna. A co z wymiana tego kolektora? Jest to dość prosta operacja w stylu wyciagasz i zakładasz nowy czy trzeba coś jeszcze wykrecać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum