Wysłany: Sro Lip 13, 2016 11:41 [R45]Kapryśne Immo, niedziałający nawiew, komputer z allegro
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Moderatorzy będą bili za zbiorczy temat, przepraszam.
Kupiłem miesiąc temu pierwsze auto i padło na Rover 45 1,4 16v, wymieniłem w nim przednie wahacze i wymieniłem olej i jeździ.
1. Mam jednak z nim problemy najgorszym jest grymaśny immobilajzer, poprzedni właściciel chyba coś przeczuwał bo zmienił pilota do centralnego zamka i zostawił stary pilot do immo, a problem polega na tym że raz go wykryje immo i odpali a raz trzeba siedzieć i kilka - kilkanaście razy próbować, wkładać kluczyk wyjmować wciskać guzik w pilocie aż do skutku. Kluczyk czyściłem w myjce + kontakt i nie pomogło, wymieniłem akumulator co pomogło na jakiś czas, nie wiem czy alternator ładuje nie wiem jak sprawdzić.
Czy mogę to naprawić samodzielnie i w jaki sposób? Czy czeka mnie wymiana całego komputera?
2. Nie działa mi nawiew na stopniach 1-3 widziałem temat na forum ale jest trochę niejasny jeszcze dla mnie, mowa w nim o rezystorach i zamiennikach ale co i gdzie wymienić nie wiem, a linki w temacie wygasły.Mowa o tym temacie
3. Poprzedniemu właścicielowi ktoś zrobił z bagażnika garaż i wyskoczyła poduszka, podobno wymienił na nową ale nie skasował błędu SRS, czy dam radę skasować go samemu kupując interfejs diagnostyczny na własnym komputerze ( )? Czy odpięcie akumulatora na 30 min i zrestartowanie komputera ( to w ogóle działa w tym roverze?) coś takiego wyskrobałęm może ktoś testował
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 13, 2016 11:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pilot trzeba przelutować w całości każde lutowanie zmienić cyne na nową i powinno działać (mowa o tym od immo)
Jak by alternator nie ładował to daleko byś nie pojechał, więc ładuje tyle ze może słabo. Trzeba zmierzyć napięcie na akumulatorze multimetrem powinno być w okolicach 14V
Za schowkiem w tunel nawiewu jest wkręcona płytka z rezystorami drutowymi od nawiewu. wykręcic i zobaczyć które druty strzelone wymienić na rezystory porcelanowe.
[ Dodano: Sro Lip 13, 2016 12:50 ]
tymi interfejsami nic nie zdziałasz błąd poduszki zniknie jak wszystkie poduchy będa sprawne i wymienisz sterownik SRS na sprawny. Ew. można skasować crash data w sterowniku ale nie wiem jaki komp do tego
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko Podaj numer konta kumplu Zaoszczędziłem sporo kasy dzięki Tobie
Przylutowanie kluczyka pomogło, odpala za pierwszym razem bez żadnego sygnału , napięcie na akumulatorze 14V co mnie uspokoiło.
sknerko Podaj numer konta kumplu Zaoszczędziłem sporo kasy dzięki Tobie
Poważnie chcesz zapłacić? przyjedź kiedyś na zlot i postaw flaszkę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzisiaj problem z immo powrócił ze zdwojoną siłą, przylutowywanie już nic nie pomaga. Pilot wczoraj znów był kapryśny ale dzisiaj przeszedł wszelkie oczekiwania, auto próbuje odpalić od godziny 4 rano i nie daje rady, auto nie reaguje na pilota. Nie mam kodu immo i jestem wkurzony nie pojechałem do pracy bo nie miałem jak. Czy mógłby mi ktoś pomóc z tym immo na PW?
przejrzyj wtyczki na module i sam moduł. Ciekawi mnie czy wymieniłes cyne na nowa lutując pilot czy tylko przegrzałeś? jak to drugie to niestety ale działać nie będzie. przetestowałem to na 5 swoich pilotach zawsze to samo jak wymieniłem cynę to chodzi elegancko.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
potrzebujesz zestaw startowy bo same moduły pojedynczo nic nie dają.sestaw uda ci się pewnie wyszukać na allegro no albo wycięcie immo całkowicie i tytle. A swoją drogą masz tylko jeden pilot do immo? może trzeba sprawdzić czy drugi nie działa? lub działa tak jak pierwszy?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum