Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 17:39 [2.0 iTD] Jak uszczelnić wąż od wspomagania?
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, cieknie mi płyn od wspomagania z węża widocznego na zdjęciu (nad gumową harmonijką maglownicy). Leci z połączenia gumowo-metalowego, widoczny biały plastik lata luźno na wężu, a czarny się swobodnie obraca - nie wiem czy tak powinno być, czy nie. Jest jakiś sposób na uszczelnienie tego połączenia?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 03, 2016 17:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ten biały element służy do rozpięcia tego połączenia, tylko trzeba go odwrócić o 180 stopni, wtedy wsunie się w ten czarny, rozpierając zatrzaski.
Tego typu połączenie jest stosowane na niskim ciśnieniu, ja na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym, czy to jest dobrze zapięte, potem ewentualnie rozpiął bym to połączenie i obejrzał powierzchnie. W tym czarnym obracającym sie elemencie jest pewnie jakiś oring jeśli jest uszkodzony, to pewnie nie da się go wymienić, trzeba wymienić cały gumowy kawałek, no chyba że metalowa końcówka ma jakieś zadziory.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ile gdzieś płynu zleci jak rozepne to połączenie? Czy później trzeba będzie jakoś odpowietrzyć układ wspomagania czy jakieś dodatkowe czynności jeszcze wykonać?
Jak u siebie w R800 rozpinałem dwa przewody czyli wysokie i niskie ciśnienie to zlatywało to co było w zbiorniczku, potem dolewałem do zbiorniczka do pełna i jeszcze po odpaleniu silnika jak pompa zabrała, układ się nie zapowietrzył, pare razy zajęczała pompa i tyle.
Ty rozpinasz na niskim, więc w/g mnie powinno tego być mniej
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ja usunąłem flexem ten aluminiowy "oring" u mnie ciekło właśnie z niego, po 16 latach nie trzymał jak trzeba, zamiast oringu dałem opaskę zaciskowa i mam spokój
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2016 01:03 ]
Ja usunąłem flexem ten aluminiowy "oring" u mnie ciekło właśnie z niego, po 16 latach nie trzymał jak trzeba, zamiast oringu dałem opaskę zaciskowa i mam spokój
Dokładnie to łączenie jest badziewie nie wiem czemu nie dali normalnie rurkę z garbem i węża na to plus opaska. Również to wyciąłem i węża nałożyłem z opaska.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wąż naprawiony zgodnie z podpowiedziami powyżej również usunąłem ten metalowy oring i założyłem w to miejsce metalową opaskę. Dzięki za pomoc!!!
A korzystając jeszcze z okazji: gdzie w mojej hondzie VI gen. aerodeck znajdę złącze do samodiagnostyki i które piny należy zewrzeć? Próbowałem złącze dwu pinowe przy nogach pasażera ale nic się nie działo.
Do czego służy złącze dwupinowe wsadzone do zaślepki przy bezpiecznikach w kabinie?
Znalazłem wtyczkę dwupinową koło nóg pasażera (poniżej schowka, za plastikiem, były tam też 2 wtyczki chyba 5 pinowe) ale po zwarciu jej i przekręceniu zapłonu check engine nie zamrugał.
Szkoda bo chciałem sprawdzić co jest przyczyną że czasem jak jest zimny to brakuje mu mocy, jak by się nie załączała turbina, nie chce iść.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum