Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, otóż w moim Roverze 620i nastąpiła awaria układu chłodniczego. Zaczęło się od parowania przedniej szyby, w końcu usłyszałem syczący wyciek płynu chłodniczego spod deski rozdzielczej na środkowym tunelu - widoczny od strony nóg pasażera. Nagrzewnica lub dołączone do niej przewody stały się mocno nieszczelne. Z niewiadomego jeszcze powodu. Finalnie do kabiny, czyli pod dywanik pasażera oraz kierowcy dostał się płyn. Najwięcej właśnie od pasażera. Jak wiadomo płyn ten posiada właściwości żrące. Strzykawką zostało wypompowane 2-3 l. Silnik nie jest przegrzany. Płyn wszedł już w reakcje z lakierem na podłodze.
Moje pytanie czy w niedługim czasie pojawi się murowana korozja podłogi? Jak najlepiej to zneutralizować? Wielka szkoda, bo pojazd ma generalnie bardzo ładny lakier.
Kolejna sprawa, to naprawa usterki. Czy wiąże się to z całkowitym demontażem deski rozdzielczej? Konkretnie, jakie elementy mogły najprawdopodobniej zawinić? Czy układ zabudowania nagrzewnicy i ona sama z jej całym osprzętem są w 100% analogiczne z tymi w spokrewnionej Hondzie Accord? Pytam, ponieważ mam mechanika z doświadczeniem hondowskim, który w Accordzie był w stanie poradzić sobie bez totalnego demontażu tejże deski.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 05, 2017 18:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum