Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
Witam , mam kolejny problem z moim R618 mianowicie wymienilem swiece ,kopulke+palec, przewody i nie moge sobie poradzic z falujacymi obrotami .
Na zimnym jest jakis czas dobrze kiedy zacznie sie rozgrzewac obroty zaczynaja falowac kiedy wrzoce bieg obroty spadsja prawie do 0 trzesie telepie dlawi sie nie raz pod czas jazdy mam wrazenie jak by zostaly odlaczony kabel od swiecy szarpie turkocze brak mocy
Po nagrzaniu obroty faluja na biegu jalowym jak i na ka dym z biegow kiedy dojezfzam do skrzyzowania auto zaczyna sie telepsc a obroty dochodza do 0 mosze go trzymac na gazie zeby nie zgadl a kiedy roszam slychac piszczacy pasek i jest erazenie jak by malo misl energi lampki przygasaja auto brak mocy
Prosze o jakies porady bym mogl rozwiazac moj problem
Auto ma instalacje gazowa sekwencje objawy wystepuja na benzynie jsk i gazie chodz na benzynie w mniejdzym stopnniu
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 30, 2016 21:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ciekawe, czy miałeś układ chłodzenia zasypany proszkiem do uszczelniania, bo jak tak, to czeka Cię trochę płukania, bo nawet jak wyczyścisz bardzo wąski kanalik chłodzenia, który odpowiada za problem, to on potrafi się znów zapchać.
Generalnie problem dotyczy wszystkich benzynowych silników w R600 oprócz 2.0ti (czyli wszystkich silników Hondy), bo one są konstrukcyjnie bardzo podobne.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum