Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam
szukam mechanika który wie jak prawidłowo wymienić uszczelkę pod głowicą (Freelander 2002 1.8).
Samochód mam 9 lat, w tym czasie robiłem (tzn mechanicy robili) 3x uszczelkę, potem wymieniłem silnik bo straciłem cierpliwość, w drugim silniku znowu uszczelka padła a w dodatku bierze sporo oleju.
Dlatego teraz chcę porządnie naprawić ten pierwszy silnik, wymienić uszczelki, uszczelniacze itp. tak żeby nic nie wyciekało.
Silnik który obecnie mam w garażu mogę dowieść do mechanika do 100km od 95-015.
PS. oczywiście przy każdej wydmuchniętej uszczelce był sprawdzany termostat (dwa razy wymieniany), korek od zbiorniczka wyrównawczego (też wymieniony). Nie wiem dlaczego ciągle mam problemy z silnikiem, może mechanicy za mocno dokręcali śruby... nie mam pojęcia dlaczego co 1,5 roku muszę wymieniać uszczelkę.
Jest ktoś chętny do naprawy?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 28, 2017 11:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bo zapewne nie wywaliłeś zaworka w kolektorze ssacym a termostat masz standardowy czyli za silnikiem. Wywal zaworek i zmień termostat na PRT potem uszczelka starego typu wzmacniana Victor Reinz i powinieneś mieć spokój na długo, aha i warto kupić nowe śruby Kamax bo takie były fabrycznie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Oryginalnie nie wiem czy wogule były montowane a jeżeli już to po drugim lifcie 2004. Byłe za to akcja serwisowa chyba na te termostaty i jak ktoś sie domagał to założyli. Jest wężyk od kolektora do zbiorniczka wyrównawczego i tam jest zaworek. Poczytaj na forum jest o tym dużo bo to są w wszystkich roverach z K-serią te same silniki
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Sty 30, 2017 21:16
sknerko napisał/a:
a jeżeli już to po drugim lifcie 2004
Drugi lift był w październiku 2003r. Auta z tego okresu były produkowane głównie początkowo na angielski rynek. Choć za oficjalną datę trzeba uznać 2004r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum