Witam ponownie szukam auta i ponownie na tapecie znajduje się mg, mam dwa na oku w niewygórowanej cenie (6500-7000zł) i zdaję sobie sprawę że parę złotówek będę musiał w takie auto zainwestować, najważniejsze żeby budę miało prostą .
Pytanie tylko czy jest sens pakować się w taki przedział cenowy czy nie lepiej dołożyć parę złotówek. Przepraszam ze nie umieszczm linków do zdjęć ale piszę z kompa biurowego i nie mogę na nim ogarnąć miniatór itp.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 18, 2017 13:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zalezy czego oczekujesz, jesli wyposażenie nie jest dla Ciebie wyznacznikiem to możesz i iść w taki przedział cenowy, o ile silnik nie będzie stanowil większego klopotu to zawieszenie, osprzęt silnika , zamki mogą platac figle. Nie jest to regułą, ale możesz przygotować się, że w niedługim czasie po zakupie drugie tyle lub i więcej przeznaczysz na naprawy, doposażenie itd. Co prawda popyt na te auta nie jest duży, ale za bezcen sprawnego nikt nie odda. Na pewno przed zakupem gruntowny przegląd co w budzie piszczy. Za 6-7 tys nie spodziewałbym sie bezwypadkowego.
Zalezy czego oczekujesz, jesli wyposażenie nie jest dla Ciebie wyznacznikiem to możesz i iść w taki przedział cenowy, o ile silnik nie będzie stanowil większego klopotu to zawieszenie, osprzęt silnika , zamki mogą platac figle. Nie jest to regułą, ale możesz przygotować się, że w niedługim czasie po zakupie drugie tyle lub i więcej przeznaczysz na naprawy, doposażenie itd. Co prawda popyt na te auta nie jest duży, ale za bezcen sprawnego nikt nie odda. Na pewno przed zakupem gruntowny przegląd co w budzie piszczy. Za 6-7 tys nie spodziewałbym sie bezwypadkowego.
wyposażenie nie jest dla mnie priorytetem, generalnie auto będzie mało użytkowane gdyż na co dzień będę miał samochód służbowy. Jest jedno auto z Kutna niby klubowe które najbardziej mnie zaciekawiło, tylko pozostaje pytanie czy nie lepiej zainwestować w zwykłą 75...
Hmm mówisz o tym za 7500, który wisi w giełdzie? Co to za auto klubowe... Napisane 13 postów ... Hmm troche na wyrost, powiedziałbym bardziej ogłoszenie z forum.
Hmm mówisz o tym za 7500, który wisi w giełdzie? Co to za auto klubowe... Napisane 13 postów ... Hmm troche na wyrost, powiedziałbym bardziej ogłoszenie z forum.
Przepraszam faktycznie określenie klubowe jest trochę na wyrost.
[ Dodano: Czw Maj 18, 2017 18:02 ]
Witam poniżej kilka linków z autkami.
Wiadomo od auta w tej cenie nie ma co oczekiwać wodotrysków, ale wolę sam włożyć w nie trochę pracy i pieniędzy aby wszystko dobrze hulało niż wierzyć komuś że autko jest igła ( niestety ale właściciele często mocno przeceniają swoje auta) , tym bardziej że już miałem przyjemność z taką "igłą" sprawdzaną przez rzeczoznawcę itp. a okazało się że zupełnie co innego niestety.
Ten z Opola na dzień dobry ma do wymiany rozrząd, gaz też nie pierwszej świeżości i butla do wymiany w niedługim czasie. Ja go odpuściłem.
dlatego celuję w cdti przynajmniej nie muszę wymieniać rozrządu, ale im więcej czytam o kłopotach ze sprzęgłem tym bardziej skłaniam się do automatu....
Automat też jakis bezproblemowy nie jest, a to szarpie, a to jakaś tasiemka sie urwie. Sprzęgło raz porządnie i jedziesz ze spokojem
żona woli automat ( a pewnie autem zrobi może 100km w roku bo przecież ma murzyna od wożenia) i to w dodatku w wersji r75 do której usilnie mnie nakłania...., a mi tam zawsze MG się podobał i jak Bóg da to takowego nabędę.
Automat też jakis bezproblemowy nie jest, a to szarpie, a to jakaś tasiemka sie urwie. Sprzęgło raz porządnie i jedziesz ze spokojem
z automatem niema problemów, problemy są z ludźmi i serwisem ew.
tzn. nie wiem czemu usilnie niektórzy próbują pojechać na hamownie po chipie.
zblokować biegu się nie da, a opory sprawdzają po wrzucaniu na neutral na max obrotach (czyli odłączając ciśnienie oleju) kilka testów i skrzynia szarpie.
Kolejna sprawa stoisz w korku czy na światłach to stoisz na biegu a już kilkunasty przypadek widzę jak ktoś miesza skrzynią co się zatrzyma i albo na neutral albo na Parking.
I ostatnia sprawa to serwis, wymieniać olej co 60-70 tyś km , kosztuje sam olej do wymiany "dynamicznej" około 1k zł a skrzynie używki w razie W w okolicach 500 zł.
I kompetentny mechanik który nie odkręci śruby która "trzyma taśmę" biegu wstecznego zamiast spustu oleju.
Jak miałbyś kupić automat pierw wsiądź ze sprzedającym i niech Ci powie jak go używać ( Jak zacznie mieszać biegami co zatrzymanie to skrzynia będzie szarpać, zapytaj też o "śnieżynkę" która służy tylko w praktyce do ruszania na śniegu, jak jeździ na tym całą zimę to też skrzynia obrywa) ew sprawdzić można wsiadasz zapinasz D i powoli przyśpieszasz , bardzo powoli ledwo muskając gaz, wtedy najłatwiej odczuć szarpnięcia jak występują.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum