Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
MG ZR 160 1.8 VCC
Dzień dobry
mam pewien problem kupiłem nowy silniczek krokowy mam leciutkie falowanie obrotów na poprzednim miałem mega duże jak motor sie zagrzał ( falował nawet 1k-2k i znów)
na aktualnym silniczku motor pracuje na 1100k obrotów kod na sterowanie na biegu jałowym mam cały czas wrażenie ze jest przelany, bo strasznie czuć wachą za samochodem .
Pedał gazu jest mega czuły a po odkręceniu przepustnicy prawie na full samochód utrzymuje 1100k obrotów nadal tak jak by łapał gdzieś lewe powietrze .
Po skręceniu przewodu od silniczka tak aby powietrze nie przedostawało sie motor zaczyna w miarę równo pracować, przy wymianie dmuchałem w stary i leciało powietrze bardzo delikatnie a w nowym prawie bez oporu , mi pomysły sie kończą mam nadzieje ze ktoś będzie chętny mi pomóc.
Wszystkie zdjęcia, jakie ktoś potrzebuje mogę zrobić i wysłać.
Z góry dziękuje.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 30, 2024 20:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak dobrze pamiętam,była procedura aby ustawić krokowca po wymianie.Nawet gdzieś jest to opisane na forum.Skorzystalem z niej po wymianie krokowca u siebie jakieś 4 lata temu.Objawy miałem praktycznie te same.I do dziś jest ok.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Jak dobrze pamiętam,była procedura aby ustawić krokowca po wymianie.Nawet gdzieś jest to opisane na forum.Skorzystalem z niej po wymianie krokowca u siebie jakieś 4 lata temu.Objawy miałem praktycznie te same.I do dziś jest ok.
pamiętasz może tą procedure, ponieważ jest tu trochę procedur i nie wiem, którą wykonać
Generalnie silniczek krokowy stary myślałem, że jest uszkodzony.
zamieniłem na stary podpiąłem i teraz podaje procedure jeśli komuś stanie się tak samo (znalazłem na forum)
*wsadziłem stary silniczek krokowy do nafty na noc*
Przed zaczęciem proponuje przeczytać.
Działa na MG ZR 160 1.8 160HP
1 ADAPTACJA PRZEPUSTNICY:
-Przekręć kluczyk w położenie 2 (włącz zapłon)
-Naciśnij pedał gazu do oporu i puść 5 razy w ciągu 20s
-Przekręć kluczyk w położenie 0 (wyłącz zapłon)
-uruchom silnik
-Adaptacja zakończona
2 ADAPTACJA SILNICZKA KROKOWEGO ( NA MÓJ PROBLEM ZADZIAŁAŁO)
-SILNIK musi być zimny (najlepiej z rana)
-wyłączy wszystkie odbiorniki, jakie dasz radę:
oświetlenie wnętrza, radio , klimę etc...
- zdejmij klemę z akumulatora *nie ma znaczenia którą*
-oczekuj tak z 20-30 min
-Załóż klemę
-uruchom silnik * nadal wszystko ma być wyłączone*:
motor może świrować, czyli obroty mogą latać góra dół nie zwracaj uwagi jak zgaśnie uruchom ponownie, ale pamiętaj podczas całej procedury nie dodawaj gazu w żadnym przypadku.
- patrz na wentylator chłodnicy gdy uruchomi się przejdź do następnego kroku.
-włącz światła lub jakiś inny odbiornik najlepiej światła i odlicz 5-10s
-po tym jak czas minie wyłącz silnik i zaczekaj kolejne 10-15s
- uruchom silnik i proponuje sie przejechać.
- adaptacja zakończona
jeśli poczekasz chwilę tak myślę 10-15 min i otworzysz maskę po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 *zapłon* powinieneś słyszeć jak silniczek krokowy reaguje jeśli nie ponów procedurę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum