Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 1.4 16v] Nie odpala po wymianie kolektora dolotowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 1.4 16v] Nie odpala po wymianie kolektora dolotowego
Autor Wiadomość
mirekd 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 1



  Wysłany: Wto Sie 11, 2015 14:29   [R25 1.4 16v] Nie odpala po wymianie kolektora dolotowego
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam,jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy jak najszybciej. Jestem w Anglii i nie mam jak skorzystać z usług mechanika. Temat już chyba był ale nikt nie wyjaśnił. Wymieniłem kolektor dolotowy i jego uszczelkę bo poprzedni był nieszczelny. Sprawdziłem wszystkie styki,kable,bezpieczniki,przepustnicy i silniczek krokowy wyczyszczenie, kremy były od łączone, po odkreceniu wyjścia z filtru paliwa i próbie odpalenia nie leje się z filtra paliwo. Nie słychać pompy paliwa a przed tym wszystko było prawidłowo. Pomocy bo chce wrócić do Polski
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 11, 2015 14:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 11, 2015 22:34   

immo działa?
masa sie nie złamała?
nie dotknąłeś plusem do obudowy komputera?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Sro Sie 12, 2015 07:36   

A kreci chociaż czy martwa cisza? odłączałeś wtyki od ECU?
 
 
Slayfro 




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 18
Skąd: Kraków :)

MG ZS

Wysłany: Wczoraj 16:38   

Cześć Panowie,

odświeżam po 9 latach ten temat.

Wymieniłem uszczelkę od kolektora ssącego - po drodze przy demontażu raczej żadnego kuku nie zrobiłem, a podłączanie raczej zrobione po kolei i wszystko podpięte.

To co raczej źle zrobiłem, to wszystko zdemontowałem na podłączonych klemach na aku - mogłem coś uszkodzić w ten sposób, czy np. wystarczy wypiąć po całej operacji aku na jakiś czas żeby komp się zrestartował?

kręcić próbuje, ale po 1-2 sekundach są dźwięki jak by ktoś z karabinu strzelał ;/
(tu jest wideo:
https://drive.google.com/file/d/1eRm1CvDvbmF2FZOOE74W7r5NPwzqydWd/view?usp=sharing)

Tu jeszcze dźwięk silnika krokowego na zapłonie:
https://drive.google.com/file/d/1eL-oZcnwPVaJ5J0E15UFDypCpBjHRAcP/view?usp=sharing

Z góry dzięki wielkie za wszelkie porady i pomoc, bo już chciałbym żeby dziewczyna tym jeździła ^.^

Nie odpowietrzałem póki co układu paliwowego, ale nie wiem czy to może być to?

Pozdro!
  
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wczoraj 17:49   

w/g mnie to masz problem z akumulatorem ewentualnie klemami, masą to słychac jakby brakowało prądu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Slayfro 




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 18
Skąd: Kraków :)

MG ZS

Wysłany: Wczoraj 17:59   

Wstępnie samochód nie wykazuje jakby na rozruch mu brakowało prądu, ale w sumie co szkodzi go podładować :)

To szybkie strzelanie rozumiem może być od tego, czy ewentualnie jeśli podładowanie aku nie pomoże, to jakie ewentualnie inne rzeczy sprawdzić?

Przed wymianą uszczelki kolektora raczej normalnie kręcił, choć na zimnym chwilę musiał pomyśleć zanim silnik zaskoczył :lol:
  
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wczoraj 18:36   

Szybkie strzelanie to brak prądu - elektromagnes zaskakuje -pyk- rozrusznik próbuje zakręcić, zassanie prądu x 10, spadek napięcia, elektromagnes puszcza, -pyk- rozrusznik przestaje próbować kręcić, koniec ssania prądu, nie ma spadku napiecia, elektromagnes z powrotem zaskakuje i tak w kółko.

Może slaby styk na przewodach, masowym, albo tym grubym plusie do rozrusznik.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] - rodzaje kolektora dolotowego
Saper Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Lip 03, 2011 12:23
Kozik
Brak nowych postów [rover 214 si 97r] koszt kolektora dolotowego
fenster Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Wrz 24, 2007 20:27
giewu
Brak nowych postów [R200 VI '98 K16] HGF czy uszczelka kolektora dolotowego ?
[Foto] Tylko jedna świeca ma oznaki spalania płynu. Brak typowych objawow HGF.
secio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sob Lut 14, 2009 18:12
secio
Brak nowych postów [R 214Si '97] Uszczelka kolektora dolotowego
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Paź 12, 2010 18:38
des
Brak nowych postów [214si] uszczelka kolektora dolotowego pomocy
xxbanasxx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Cze 30, 2015 18:05
robsson78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink